Přejít na obsah

Rozvody (řetězové) 1.2 TSI - hluk, problémy, výměna


taktik

Doporučené příspěvky

Jestli ti to občas na sekundu "škrtne", tak s tím tě ve škodovce vyženou. Při zhoršení ti sice můžou vyměnit rozvody (otázka je, jesti to zaplatíš ty, nebo výrobce), ale obávám se, že je to u tohoto motoru nevyřešitelný problém. Tady na foru někteří tvrdí, že třeba u HTP to běžně také tak chrastí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jezdíš v podstatě jen za studena, většinou. Kup si kolo  :kol-28:  a ještě ušetříš.  Sranda. No krátké jízdy nesvědčí žádným motorům, ale jak píše Pawouk, pokud to jen zachrastí jednou za čas, tak bych to neřešil. Auto máš v záruce zatím tak co.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všechny auta, který jsem měl s řetězem a (D)OHC někdy po startu rachtaly. víc to dělalo ke konci životnosti oleje a u poloteplýho motoru. tím bych se netrápil. pokud to bude alě dělat i u zahřátýho motoru, nebo několik minut po startu, je to průser :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne jak pise Pawouk. Taky jsem furt nevedel o cem se furt pise. Tak jsem spulil usi atd. A ver ze kdyz se mi to jednou stalo poznal jsem to rozhodne. Poznal bys to i kdyby si o retezech nikdy neslysel. Pri samotnem startovani se nic nedeje ale hned po te co motor naskoci. Ale jak jsem psal u me ti zarachtalo jen jednou asi na 1s a od te doby 15 tis km nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V životě jsem nepochopil. Proč lidi na startují a jdou skrabat okna...

 

jednoduše...nastartuju, zapnu výhřev zadniho skla (abych ho nemusel taky škrábat) a větrák na čelni sklo, a většinou i vyhřev sedačky...rychle oškrabu okno (2min) případně postříkám rozmrazovaččem (30sek) a jedu... u rapida mam problem s nadmernym mlzenim celniho skla (zejmena po pouziti rozmrazovace)...obcas ale i staci setrit snih z okna sednout do auta a uz se to mlží..proto radsi nejdriv davam ten vetrak atd..... u 1.2 TSI je to v pohode nedela to kraval jen cvrčí jak šicí stroj...u nafty to bylo horší, tam jsem nejdřív škrábal :D

 

nicmene...zatim zadny rachtani  a verim ze to tak zustane na furt...

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych, že tyhle poslední TSi topí velice rychle. Taky startuju, zapinu topení na max a vnitřní okruh. Začínám rozmrazovačem boční skla a jak dojdu k čelnímu, tak už od spodu taje. Už jsem to tu někde psal, jestli to náhodou nemá přídavný el. topení, ale podle kódu ne, nechápu to. Nastoupím do auta, maxik ukazuje dobu jízdy 2 minuty a fouká pěkně vlažnej vzduch. Teplota venku -2. Fakt parádička u HTP jsem musel čekat klidně 7 minut i víc a stejně to netopilo a sklo po rozjezdu pořád namrzalo. Jinak jak už tu zaznělo, to rachtání se nedá neslyšet, teda pokud nastane. Po naskočení motoru se ozve dlouhý vrrrrrrrr, to prostě nejde přeslechnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jste si jistí tím, že to dělá ztráta tlaku v napínáku řetězu? Z něj se tlak ztratí pokaždé, když se zastaví motor. 

 

Nemůžou to dělat hydrostavy? Když je motor dlouho vypnutý, tak hydrostavy u ventilů. které jsou otevřené, jsou zatížené tlakem ventilových pružin a tím pádem z nich (z komory 6 viz obrázek v příloze) pomalu uniká olej. Když bude motor vypnutý jen chvíli, tak olej utéct nestihne (nebo v nepatrném množství).

zdvihátko.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...