KubinoPv Vloženo 26. leden 2014 Vloženo 26. leden 2014 (editace) Asi četl toto http://www.auto.cz/volkswagen-golf-dostane-trivalec-1-0-tsi-76726 Ovšem o 1,0 ze citigo do fabky jako základu se jednak už mluví, tak je to logický krok jako náhrada eačkem 211 místo problematických stávajících řad motorů. Editováno: 26. leden 2014, autor: KubinoPv Citovat
s-talker Vloženo 26. leden 2014 Vloženo 26. leden 2014 Motor 1.0MPI ze Citiga je vyborna volba, rozhodne lepsi nez ty 1.2TSI :-) Citovat
KubinoPv Vloženo 26. leden 2014 Vloženo 26. leden 2014 1,0 v CitiGo je první z "rodiny EA211" a přibral k sobě 1,2 a 1,4 s konstrukčními prvky jak návrat k řemenům na rozvodech, tak svody integrované do hlavy chlazené kapalinou majíc efekt v rychlému zahřívání samotného motoru a nástupu topení(osobně vyzkoušeno právě na prckovi a dost dobrý) a taky alu blok motoru. Nenahrazuje plánované osazování motory TSI EA211, ale nahradí kafomlýnek HTP-MPI. A Rapid se 211tek dočká taky a Š-A se snad s celým koncernem zbaví reklamací - rozvody, turba, "to netopí"... Citovat
cosby Vloženo 26. leden 2014 Vloženo 26. leden 2014 Kamarád má Golfa VI 1,4 TSI,najeto 60.000 a už podruhé měněn řetěz,lišty a napínák.Vážení,ať jdou do prdele s takovými motory.nevím,že by jiné automobilky měli tolik problému s rozvodovým mechanismem 1 Citovat
KubinoPv Vloženo 26. leden 2014 Vloženo 26. leden 2014 Tak si pročti diskuzky Peugeotu s jejich turbomotory a to samé platí i pro Mini Cooper. Je tam stejný motor vyvíjený s BMW . Jen se jich tolik neprodá a nejsou tak tedy vidět "ty procentuální případy". A Toyota, jako modla kvality se vybabrala s řetězy úúúúplně stejně.... 1 Citovat
mal.jaroslav Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Zdravím pánové. Dvě reklamace na hlučnost motoru po startu s výsledkem standartní,není na závadu.V pondělí jsem ho tam dal zase a dnes očekávám vyjádření od Škoda auto. Nevzdám se,mám nalítáno 18tis a je to čím dál horší. Už je nás více kdo řeší stejný problém s motorem z roku 2013 1,2 TSI 77kW případně 63 kW???? Citovat
vormen Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 co máš za auto a kdy naposledy jsi měnil olej? Citovat
runner Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 taky to mám hlučné po startu, ale nějak to neřeším. Citovat
Pandora Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Podobné téma se řeší u Yetiho: http://forum.skodahome.cz/topic/80417-spot%C4%B9%E2%84%A2eba-a-zku%C4%B9%CB%87enosti-z-provozu/page-20?&p=1874893 Citovat
Pandora Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 (editace) Při kolka startech ti to zarachotí a na kolik vteřin? Editováno: 26. Únor 2014, autor: Pandora Citovat
runner Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 (editace) po studenem startu, a rachoti to jen po nastartovani, po rozjezdu uz ne. pokud nastartuju a necham motor bezet na volnobeh tak to rachoti chvili tak asi par destiek vterin, vic ne. Ale nerachoti to moc, je to spis takovy cvakavy / plechovy zvuk. Nijak me to neznepokojuje. Editováno: 26. Únor 2014, autor: runner Citovat
vormen Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 a seš si jistej, že je to fakt rozvoďák? ono ty plechový zvuky na tom motoru dělá víc věcí. rozvoďák by řval jak kráva a pokud by to dělalo několik desítek vteřin, tak bys asi moc vklidu nebyl Citovat
runner Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 ja jsem nerikal ze to jsou rozvody... nevim co to je. Citovat
KubinoPv Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 (editace) po studenem startu, a rachoti to jen po nastartovani, po rozjezdu uz ne. pokud nastartuju a necham motor bezet na volnobeh tak to rachoti chvili tak asi par destiek vterin, vic ne. Ale nerachoti to moc, je to spis takovy cvakavy / plechovy zvuk. Nijak me to neznepokojuje. A co trubky benzinového vedení? Případně regulace turba? A jaké jsou otáčky na "volnoběh"? Při zvýšených je dle technické dokumentace "prioritní kvalita emisí před pravidelností chodu a projevu motoru z důvodu rychlého prohřátí katalyzátoru". Ovšem to už je OT v sekci k rozvodům. Editováno: 26. Únor 2014, autor: KubinoPv Citovat
vormen Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 je to určitě ta regulace, ale tohle je vlákno o rozvodech. je jasný, že každej divnej zvuk po startu jsou automaticky rozvody :-) , ale mě by zajímalo, jestli někdo s Rapidem má fakt problém s rozvodama, protože já tomu nevěřím. Citovat
KubinoPv Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 U motorů 2012,2013 jsou už i vozy přes 60000 km a je klid. Citovat
runner Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 co jsem koukal na videa v jinych diskuzich tady na foru tak to rozvody nejsou... ten zvuk neni stejny. Citovat
mal.jaroslav Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Tak auto mám doma po další reklamaci. Rachot v motoru po startu je řetězový rozvod. Vyjádření je stejné: Zarachocení rozvodu je standartní a není závadou. Dnes je na to vyjádření od Škoda auto,že rachocení kratší sedm vteřin není závadou,ale standartem než se tlakem oleje našponuje řetěz. Kamarád který pracuje v autorizovaném servisu,vlastní Fabii 1,2TSI 63kW a řešil naprosto stejný problém (tvrdím stejný problém,protože moje auto měl propujčené dva dny aby rachocení vysledoval),ale bylo to než škoda vydala prohlášení,že to není do 7. vteřin závadou a byl mu vyměněn řetěz a napínací kladka,dnes má po tomto zásahu najeto 58tis.km. a když nastartuje tak to ani neklepne,prostě tichučko. Pro svůj klid si nechám asi na vlastní náklady vyměnit šponovák a řetaz nechám původní,ten podle hlášení servisu je jako nový a nemá žádné vůle. Podle mého prostě dělají vše aby je to nic nestálo. Olej mám původní,najeto 18tis. Citovat
Pandora Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Ale ty mas Rapida vyrobeneho loni, takze tam uz zadna konstrukcni zmena v napinaku oproti letosku neni, ne? Citovat
mal.jaroslav Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 Mam ho z května 2013 a co vím tak se žádná inovace nedělala,ale mám pocit,že když ho vyměním tak to vyřeším,že tam bude závada.Prostě nedokáže udržet tlak. Citovat
Pandora Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 To ten napinak budes menit kazdy rok? Na kolik te to vyjde? Citovat
McMatej Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 ...... Dnes je na to vyjádření od Škoda auto,že rachocení kratší sedm vteřin není závadou,ale standartem než se tlakem oleje našponuje řetěz. ....... S tím tlakem a šponováním je to nějaké divné. Plocha pístu napínáku je cca 0,5 cm2, tlak oleje na volnoběh cca 2 bary. Z toho je napínací síla 1 kg. A ta skoro nestojí za řeč protože v napínáku je pružina, která na píst tlačí silou 14 kg. Citovat
vormen Vloženo 26. Únor 2014 Vloženo 26. Únor 2014 No ještě aby to tlakovalo s takovým nájezdem na jeden olej! Vyměň napřed olej a když to nepomůže, tak to teprve řeš Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.