miklisek Vloženo 13. Listopad 2017 Vloženo 13. Listopad 2017 Já mám zdroj nářadí v práci: ráčna, nástrčná hlavice 27 mm, cvakací momentový klíč. Utahovací moment je 60 Nm. Citovat
gogocik Vloženo 16. Listopad 2017 Vloženo 16. Listopad 2017 Kde jsi koupil ten díl? Nemůžu ho nikde najít. Mi v Unicaru Ostrava měnili znovu napínák za nový (po výměně rozvodů), ale stejně mi to drncá. Ne tolik hlasitě jako předtím, ale drncá. Citovat
miklisek Vloženo 16. Listopad 2017 Vloženo 16. Listopad 2017 autodilyplus.cz , originální díl za 810 Kč bez dopravy, bylo to se slevou forum skoda home. Citovat
miklisek Vloženo 16. Listopad 2017 Vloženo 16. Listopad 2017 To nevím, kde jsi tu cenu vzal. Navíc cc-autodily.cz a autodilyplus.cz je jedna a tatáž firma. A určitě bych nebral nějaký aftermarket, byť by byl levnější. Citovat
ok1zfp Vloženo 17. Listopad 2017 Vloženo 17. Listopad 2017 (editace) Objednávka 166450 zboží ze serveru www.cc-autodily.cz Děkujeme za Vaši objednávku, kterou budeme vyřizovat v nejbližším možném termínu. O průběhu zpracování Vaší objednávky Vás budeme informovat. V případě, že jste zvolili platbu předem / přes účet/ vyčkejte prosím na výzvu k platbě! Děkujeme. Údaje o objednávajícím: Provozní doba: Po–Pá 08:00–17:00 17.11.2017 zavřeno Webová stránka pobočky způsob platby bankovním převodem způsob doručení Zásilkovna po České republice: Praha 5, Radlická, tram Laurová poznámka Objednané zboží: Obch. č. ŠKODA č. Název položky Množství Cena za j. Celkem 125027204 03F109507F NAPINAK RETEZU 1 725 Kč 725 Kč 909207242 N 10320101 ZAROVKA H7 - SADA 2 KS 1 512 Kč 513 Kč Poštovné a balné 1 41 Kč 41 Kč BONUSOUT Výběr slevy z kasičky 1 -21 Kč -21 Kč Editováno: 17. Listopad 2017, autor: ok1zfp Citovat
miklisek Vloženo 17. Listopad 2017 Vloženo 17. Listopad 2017 Jenže to je cena za ten aftermarketový, ale bez DPH.... Citovat
jm32622 Vloženo 30. Listopad 2017 Vloženo 30. Listopad 2017 On 11/13/2017 at 11:25 PM, miklisek said: Já mám zdroj nářadí v práci: ráčna, nástrčná hlavice 27 mm, cvakací momentový klíč. Utahovací moment je 60 Nm. mohl bys jeste trosku popsat co vse si musel udelat ? Koukal jsem se dnes na to, ale je k tomu napinaku docela spatny pristup, strasne moc hadic.. take to vypada ze tam je napojene jakesi cidlo. odpojoval si neco ? Citovat
miklisek Vloženo 4. leden 2018 Vloženo 4. leden 2018 Koukám, že jsem neodpověděl..... Takže pro demontáž stačí jen ráčna, ořech 27 mm a prodlužovací nástavec cca 15 cm. Tím se člověk vyhne všem hadicím okolo. Čidlo tlaku oleje je nahoře a neodpojuje se. Jinak hlásím, že až na pár hlučných startů tak po 14 dnech po výměně (což mě docela vytočilo) je ot té doby ticho. A to i za chladu a po 3 dnech stání. Na olej po 10000 km jdu za 1000 km. Citovat
jm32622 Vloženo 4. leden 2018 Vloženo 4. leden 2018 Nakonec jsem si s tim poradil, bohuzel vsak neeviduji znatelne zlepseni, chrasti to mozna o sekundu mene a mirneji, hlavne u polotepleho motoru. Aj prvni start to zachrastilo, coz me velmi nepotesilo Nejak jsem si na to uz zvyknul a prestal si toho vsimat. Necham to asi proklepnout pri vymene oleje, ktera nastane taktez v brzke dobe. Citovat
miklisek Vloženo 4. leden 2018 Vloženo 4. leden 2018 Tak první start je jasný, řetěz se musí trochu srovnat, to bych asi neřešil. Citovat
elvis78 Vloženo 7. leden 2018 Vloženo 7. leden 2018 To je jasný že to po výměně bordel udělá.Tím, že jsi vyndal napínák, tak vnikl do olejovýho kanálu vzduch tím, že si nasadil novej napínák přece neznamená že to odvzdušnil, jestli mi rozumíš.Když měníš olej a celý to vypustíš, tak ti motor taky udělá bordel než se vyženou bubliny a natlačí se všude olej. Citovat
AŠ Horký Vloženo 9. Březen 2018 Vloženo 9. Březen 2018 Rozvodový řetěz jsem měnil po 180000 km mučení auta v autoškole. Byl hlučný po studeném startu. Reakce ve značkovém servisu byla, že rachocení do 5 sekund po nastartování je v normálu (zcela exaktní metoda :-) ). Můj technik v nezávislém servisu doporučil změření natažení řetězu a následně doporučil výměnu. Následujících 50000 km se řetěz neozval, ale už zase začíná být slyšet. Dělám, že neslyším :-). Jev je to pro tento motor normální, leč nesmí být dlouhý (opravdu do 5 sekund). Citovat
Host marosh24 Vloženo 2. Květen 2018 Vloženo 2. Květen 2018 V 4. 1. 2018 na 12:14, miklisek napsal: Koukám, že jsem neodpověděl..... Takže pro demontáž stačí jen ráčna, ořech 27 mm a prodlužovací nástavec cca 15 cm. Tím se člověk vyhne všem hadicím okolo. Čidlo tlaku oleje je nahoře a neodpojuje se. Jinak hlásím, že až na pár hlučných startů tak po 14 dnech po výměně (což mě docela vytočilo) je ot té doby ticho. A to i za chladu a po 3 dnech stání. Na olej po 10000 km jdu za 1000 km. Treba aj zaaretovať reťaz resp. zaradiť rýchlosť pri povolovaní? Citovat
miklisek Vloženo 2. Květen 2018 Vloženo 2. Květen 2018 Ne, pokud se tedy nehne z autem při zařazené rychlosti. Lepší je vyřadit a dát ručku. Citovat
McMatej Vloženo 3. Květen 2018 Vloženo 3. Květen 2018 Hlavně převodovka není stavěná na takový krouticí moment, kterým se povoluje - utahuje. Citovat
strulik Vloženo 8. Červen 2018 Vloženo 8. Červen 2018 Ahojte Ja mám Rapid 1,2 TSI 66 KW MR 2017 a najazdený cca 3000 km a mám ten istý problém. Pri studenom štarte motor cca na 2 sekundy zadrnčí. Teraz pôjdem niekedy na prvú prehliadku tak uvidím, čo na to povedia v servise. Citovat
basso Vloženo 8. Červen 2018 Vloženo 8. Červen 2018 Tak jim hlavně neříkej, že ti tam chrastí řetěz. V případě tvýho auta by je to nejspíš dost pobavilo. Citovat
vormen Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 to je prostě strašák, protože i 90% uživatelů EA111, kteří hlásí rachtání řetězu po startu, nechápou, že to nedělá řetěz, ale třeba tyčka regulace turba. Citovat
Pawouk Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 Nesmysl, ta vydává úplně jiný zvuk, který v interiéru, na rozdíl od řetězu, není slyšet. Citovat
vormen Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 nesmysl to není. máš pravdu, že je to jinej zvuk, jenže pro vyděšený majitele TSI (očividně i s řemenem) je každej zvuk z motoru problem s rozvodama :-) Citovat
Pawouk Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 No ony to nové motory mají zase přestavovač vačkového hřídele, který může při startu vydávat zvuk, který je opravdu hodně podobný zvuku rachotícího řetězu. Takže to rozhodně není planý poplach. 1 Citovat
gogocik Vloženo 2. Srpen 2018 Vloženo 2. Srpen 2018 Tak jsem si koupil taky ten uváděný napínák, jdu ho 7.8. měnit, tak jsem zvědavý. Bude to už 3 napínák, co tam dávám. První byl s rozvodama, druhý byl měněn po měsíci v Unicaru a nyní tento. Jestli to bude znovu rachtat, tak už s tím nebudu dělat nic. Uvidíme. Citovat
albatroscz Vloženo 5. Srpen 2018 Vloženo 5. Srpen 2018 Taky jsem měnil napínák cca před 4 měsíci a až na jedno podivné zarachocení týden po montáži je jinak klid. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.