Standis Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Když je všechno dotažený? já bych hlavně nerad pak přišel o čelist, až se mi s ní něco stane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Mal som aj ja tento problém. Krivé kotúče. Dal som ich aj na sústruh, ale počase to začalo zasa triasť. Vymenil som za new od Delphi a super. Na 100%. Chba to bola moja, zvykol som umývať auto hneď po jazde. Tj. teplé kotúče - studená voda , spravili svoje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 (editace) lidi proč proboha dávate kotouče stočit na soustruh?????dám nové ne,brzdy jsou na autě to nejdůležitější přece!! Editováno: 12. Září 2008, autor: maca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubox Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 lidi proč proboha dávate kotouče stočit na soustruh?????dám nové ne,brzdy jsou na autě to nejdůležitější přece!! Tisícina milimetra na sústruhu, tomu nemôže predsa uškodiť. Ani bezpečnosti. A ty si myslíš, že originál kotúče na čom robia? Pod lisom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 (editace) Já tam měl origo kotouče a stočili mi je v servisu, protože jsou ještě dost tlustý, jen měly vystouplej ten okraj a od tý doby se to chová, jako by byly křivý ( kope brzdovej pedál a když pomaličku dojíždim, tak je cejtit, jak auto pocukává) Ale nejsem si jistej, jestli je to 100% kotoučema, někde jsem tu četl o podobným problému u octavie a tam to bylo způsobený tím, že když se vyměnily destičky a kotouče, tak se kotouč zkřivil kvůli špatnejm silentblokům, čepům a ložiskům ... Kotouče octavia Editováno: 13. Září 2008, autor: Plecháč Tony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 Měl bych malý dotaz. když stojím nějakou tu hodinku na místě a pak se rozjedu, je slyšet od zadních kotoučů vrzání. Co to může dělat? ze by byla moc přitažená ručka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cluck Vloženo 1. Duben 2009 Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 podobný problém, mám nové kotouče včetně destiček, maji natočeno cca 3000km. Z ničeho nic mi při dobrždění drnčí brzdový pedál jako kdyby vibrace z motoru šly do něj. Co to sakra může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 9. Září 2009 Sdílet Vloženo 9. Září 2009 kluci cvakají mi přední destičky na kotouči, nevíte jak to odstanit??? vše je dotažený. už mi to začíná dost vadit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vokyp Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 zdar, inu problém mám podobný, začli mně cukat brzdy, až to z vyšších rychlostí začlo cukat volantem a při pomalém dobržďování na křížovatce jsem cejtil, jajko když jsou křivý kotouče - brzí, nebrzdí, brzdí.... Tak jsem dal nový kotouče i desky. Když jsem vyndával ty starý, tak nebyly nějak extra sjetý. Cca 10tis km fungovaly dobře a teď se to začíná opakovat. Trochu pochybuju, že by to bylo špatnejma kotoučema i když vim, že třeba VW s nima na starej polech měla problémy taky. Auto meju dvakrát do roka, takže z toho to taky asi nebude. Spíše si myslím, jestli nezatuhnul nějakej pístek a nebrzdí to jen z jedný strany. O víkendu to rozdělám a uvidíme. Když budou pístky OK, tak vyměním zase kotouče s deskama:-( Nebo nemáte někdo tucha, po čem jít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 Myslím, že to má do činenia s hádzavosťou náboja. Takže jediná pomoc je vymeniť aj náboje. Ak vymeníš zase doštičky s kotúčmi, tak si pomôžeš zase len na chvíľu. Užívateľ Malta myslím aj meral hádzavosť nábojov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 Čaute hoši, chci si vyměnit přední brzdové kotouče na svoji Fabii ( 1.4 Mpi 50KW r.v.2003). Tip mám FS III. To znamená, že bych měl koupit kotouč o rozměrech s průměrem 256 mm a šířkou 22mm ? A nevíte na ten muj tip, který přesný tip označení? A co si myslíte o kotouči značky STARLINE ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Pícha Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 (editace) Myslím že na Starline ti tu každý napíše, že je to kvalita nízká, myslím že čína, osobní zkušenost nemám, ale věřím zdejším lidem a vyzkoušeným značkám. Kontaktuj člana Sebo a ten ti určitě poradí a dodá zboží jaké potřebuješ. Editováno: 6. Květen 2010, autor: Jakub Pícha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 přesně jak píšeš, potřebuješ 256 x 22 viz zde: http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-2?kod=1J0+615+301+D&brand=SKODA&model=FABIA kotouče a destičky Starline určitě neber, některý věci nedělaj nejhorší dokonce i slušný, ale zrovn brzdy vážně neumí....připlť si pár kaček a dej alespoň Feroda, pak už jsou lepší Zimmermany PS: všechny Fabky (krom FRS, 2.0MPi) mají na předek stejný kotouče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 pouze 1,2 slabé HTP mělo ještě menší - 13" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 myslíš džuniora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 Ferodo určitě neber,je to tvrdý,nebrzdí to a žere kotouč. Když vezmeš všechno od ATE,tak to je za rozumnou cenu + je to originál prvovýroba,i brzdiče jsou ATE. Na brzdách se nevyplatí šetřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 mám kotouče i desky Ferodo a spokojenost - brzdí to solidně a ještě než jsem dal větší brzdy, tak mi klasický 256ky vydržely 130t km a ještě by něco daly....zadky jsem měnil ve 110tkm - opět komplet Ferodo a za cca 50tkm jsou stále jak nový....zrovna u fabek je ferodo OK, třebas u OI 280mm předky se celkem kroutí co vím...když už nešetřit, tak vzít Zimmermany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 6. Květen 2010 Sdílet Vloženo 6. Květen 2010 Jo jo,Zimmermany,taky jsem je tam dal + desky Ferodo a spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Kluci díkes za rady a tipy. A nikdo jste tu nezmiňoval značku FEBI ? Dneska jsem měnil olej tak jsem si jel ráno pro olejový filtr a tak jsem se ptal na nějaký ten střed těch brzdových kotoučů ( žádne šunty a nic moc drahého ) a pani mi říkala, že cena za sadu FEBI je cca 1100,- a pak FERODO kolem 1600,- .Tak nevíte co je to zač, to FEBI??? Jinak pujdu asi do toho FERODO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 myslíš džuniora? yes, džunior, ale i jiné výbavové verze s tímto motorem jsem viděl s těmito menšími brzdami, mám dojem, že to sjednotili až teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 (editace) Ivomb: tak to musí být brzdy CH 64 - prťousové Sssisko: nemáš za co...od FEBIny beru čepy atd, ale o brzdách jsem zatím neslyšel....FERODO je vpohodě, nebál bych se toho, rozhodně o 100% lepší než STARLINE, od nich je jen výjmečně dobrých výrobků (třebas autobaterie jsou OK) edit: jasný že FSII jsou nejmenší...C 54 mám já Editováno: 7. Květen 2010, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Tak pridam vsechny varianty prednich brzd: FSII: 239x18mm FSIII: 256x22mm C54: 288x25mm Pouziti se podle MR ruzne menilo, nejrozsirenejsi klasika je FSIII, C54 bylo pouze pro 2.0 MPi a FRS. Sssisko: Jinak co se tyka komponentu - pokud nechces neco extra za extra penize, osobne doporucuju pouze original. Je to zaruka ucinnosti a vydrze jako u puvodnich komponentu z vyroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 Kluci ještě jednou díky, asi pujdu do těch Ferodo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 Maverick má pravdu, originál je řádně odzkoušen (dlouhodobé jízdní zkoušky) a kvalita výroby přůběžně kontrolována výrobcem, protože nakonec za to nese Škodovka odpovědnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka410 Vloženo 10. Květen 2010 Sdílet Vloženo 10. Květen 2010 Já jsem dal kotouče i desky ATE a vše je O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.