Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 3 roky později...
Vloženo

Dobrý den,

 

po půl roce mě napadlo, že bych si vyměnil plexisklo na budíkách. Jednoho krásného dne jsem si totiž nuloval kilometry a asi jsem zatlačil na tlačítko natolik, že mi lehce naprasklo. Po půl roce ježdění se mi prasklina zvětšila a sahá skoro až k horní části. Zajímalo by mě, jestli je ta výměna nějak složitá, případně jestli to už někdo nedělal.

 

Nejtěžší bude asi sehnat to plexi. Nemáte s tím někdo zkušenost, případně nevíte jak na to?

 

PS: mám facelift

 

Díky :)

Vloženo (editace)

Problém bude sehnat za rozumnou cenu. Já si nechal měnit u před FL celý budíky a ty nový byly škrábnutý tak sme to prohodili z těch starejch, otázka pár vteřin, vycvaknout a zacvaknout. Ale budíky jsme měli venku což taky není žádná komplikace, jen nevím jak u FL ale podstatný rozdíl tam asi nebude. Ten kryt pro tebe nese označení:

1Z0 919 137 A pro model PR-9Q0, 9Q1 (bez Maxidotu)

1Z0 919 137 B pro model PR-9Q2 (s Maxidotem)

Nevím jakej je v nich rozdíl vzhledově ale obojí stojí ve Škodovce podle Etky 1158,-kč

 

http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-SKODA-OCTAVIA-MK2-1Z-DASH-POD-REPLACEMENT-GLASS-1Z0919137-/321192080126

 

Má to bombastickej název: zakrytí skleněné, hmota umělá  :smich:

Editováno: , autor: šulda
Vloženo

šulda: Díky za označení, asi bych to pod tím názvem nikdy nehladal. Nemáš někde návod jak vytáhnout ty budíky (nebo podle čeho si to dělal ty?)

 

mike_k: Přestávám věřit, že Škoda Auto a všeobecně všechny automobily vydělávají na autech.... oni vydělávají na náhradních dílech :D

Vloženo

mrkni do tématu o změně podsvícení budíků byl tam návod jak dát budíky ven. A v tématu o chromovejch rámečkách kolem přístrojů byl návod jak je kuchnout.

Vloženo

Mě to vyndal ten co měnil i budíky, dělal to už x krát, takže to zvládá i poslepu, to umělohmotný sklo :D sem už měnil já. Osobně bych použil Elsu nebo DP, dobrej tip od Ludi ;)

Vloženo (editace)

Pokud máš na mysli při demontáži budíků tak to dělal starou platební kartou, úplně bez problému a při demontáži toho skleněnýho plastu, tak to sem dělal já a i to bylo bez problému. Ne se vším musí každý do servisu ;)

Editováno: , autor: šulda
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Neda, je to jine, koukni kde mas male rucicky na face :) Jinak vyndat je je uplna pohoda, ti 3 co je dolamali, tak jsou telata a zkouseli to pacit ... staci jak uz nekdo psal kreditka a jde to jak pomasle ...D

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Tak jsem si schválně poptal výměnu v autorizovaným servisu a za plexi chtějí cca. 1100 Kč a za práci bez slevy (stáří vozu 4+) 800 Kč (se slevou 560 Kč). Na to, že popisujete, že to je práce cvak cvak krutý :D

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak už mám plexi i s tím černým plastem doma. V Porsche Olomouc za 1082 Kč (15% sleva na 4 roky staré auto). Taky jsem celou dobu myslel, že dostanu jenom to průhledné plexisklo a to se nacvakne a ono prd, ten díl obsahuje i ten černej plast. Škoda, že se nedá koupit jenom to průhledné plexi, protože by to určitě nestálo tolik.

9.12. jsem objednanej k Vašovi do Prostějova, takže ještě nějakou chvilku budu jezdit s tím prasklým.

:)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...