Petrrr Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Husty, tak to se povedlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Jo, sedí to jak riť na šerbli - máme v podniku taky jednoho zřetelně 4% vyhraněnýho - a jezdí Alfičkou Romeo, maličkou červeňoučkou... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Chudák wolfspitz, snaží se pro naše dobro upozornit na technické nedostatky škodovek a vy jste na něj jak na cizího, furt ho odháníte a děláte si z něho legraci, kdyby jste se svezli tím hjundéé a poznali tak skutečnou kvalitu, třeba by jste potom mluvili stejně 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 nejlepší je ta poslední část Kvůli tomu to taky nejspíš někdo vymyslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Pro všechny všeználky napíšu jaké jsem měl Škodovky od mých 14 let. Takže začal jsem Rapidem 1936, Populárem 1934, 8x Octavia , Š 1201, Š 1202, Š1000 MB, 1100 MB, Š 100, 110 105, 120. Většina aut byla zdarma nebo za pár korun to podle toho jak se mi dařilo vyjednávat a bylo to po dobu školních let jako koníček. Neměl jsem je dlouho a tak proto jich bylo tolik a ani to není moje profese, jen koníček. Poslední v řadě je ta Octavia 1,8 T a na ní oceňuju celou tu dobu Audi motor. Protože jsem měl v záruční době problém a díky velkým zkušenostem jem uspěl až před technikem z MB tak to bylo pro mě poučení do budoucna. Takže od roku 1999 jsem zákazníkem jinde a jsem naprosto spokojenej. A tak proto fandím klasické převodovce a ne velice komplikované DSG, která sice je příjená pro prvního majitele auta v záruce, jenže ta jednou skončí a pokud auto neprodá i s tak velkou ztrátoou tak může pomalu střádat do kasičky na budoucí výdaje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Heleď, já se tě tady zastávám jak jsem rád že si tu a ty takhle, nechtěl by sis změnit nick na "ezop" to byl taky vypravěč lidových bajek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Velice děkuji za zastání a jen čerpám ze skušeností a praxe. Tedy kdo není línej tak se mu zavděčí klasická převodovka, pokud jí spojí s pružným turbobenzínem tak se dostane na velice dobrou spotřebu a přitom nemusí řadit jak o závod. U dieslu to neplatí díky ne tak velkému spektru maximálního kroutícího momentu. Třeba včera jsem s mojím turbobenzínem měl za celej den průměrku 6,6 litrů a byla to dálnice a silnice. Takže s manuálen se dá jezdit velice úsporně a rychle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 (editace) Nekupovat nejake auto ci vybavu kvuli potencialni drahe oprave pri potencialni poruse je imho naprosty nesmysl. Na aute i bez automatu je mraky dalsich hodne drahych dilu, ktere se take muzou posrat a jezdit kvuli tomu mnoho let s horsim autem je naprosta ptakovina. To uz by bylo nejlepsi mit auto bez motoru, pac ten je jako nahradni dil jeste drazsi nez ten automat a kazi se v posledni dobe take docela dost. Editováno: 19. Červen 2014, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 kurva hoši, a nepatří to už do hospod ty bajky z předminulého století? jak to proboha souvisí s O III? jak píše mike_k zpět na koně!, ale ty živé a bude to... ale i ten kůň může spatně došlápnout a zlomit se nohu nebo se může nakazit nějakým moribundusem a zdechne... uvědomme si probůh (jsem ateista) že jsme se zvolili žít ve spotřební společnosti, auto je spotřební zboží, a prognózovaná životnost vozidel všech výrobců tedy klesá! neb se tím snižují výrobní náklady a podporuje reprodukce... doba kdy moji rodiče měli auto 25 let je už dávno pryč.... podobně pračku 15 let ... vydrží něco nyní takto dlouho a je vůbec našim zájmem tu spotřební věc doma takto dlouho vůbec mít? neláká nás nižší spotřeva pračky, ledničky auta, nelákají nás nové funkce a vymoženosti! ano, proto žijeme v konzumní čili spotřební společnosti.... pokud to někdo nechce tolerovat jsou tu ještě země kam se dá odstěhovat, ale tam bude onen dotyčný také spotřebním, protože ho obratem "sežere" ebola nebo jiné svinstvo.... takže k manuálu vs. DSG, já osobně jsem DSG nikdy neměl, né proto že bych jej nechtěl, prostě neměl, ale vůbec bych se DSG do budoucna nebránil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Mno kdybys jel pres ostravu, tak tady mam k dispozici O III 1,8 TSI s DSG a 2,0 TSI s DSG. U me s 2.0 tsi nekyy poznam prerazeni z 3->2 protoze je tam trosku jinak sprevodovane rychlosti a na to jak to podradi bez plynu tak to vice zacne brzdit motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 a není to tím, že 1,8 TSI má 7 stupňovou a 2,0 TSI 6 stupňovou DSG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Jj jsou tam jine to je pravda, a hlavne ta 7 je "sucha" ale zase by nevydrzela takovy kroutak. Ono vcelku to chapu ze proste tam ty odskoky jsou velke, protoze na 6 stupen u toho 2,0 tsi mam mensi otacky pri 130/kmh nez u toho 7 stupnoveho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Pro všechny všeználky napíšu jaké jsem měl Škodovky od mých 14 let. Takže začal jsem Rapidem 1936, Populárem 1934, 8x Octavia , Š 1201, Š 1202, Š1000 MB, 1100 MB, Š 100, 110 105, 120. Většina aut byla zdarma nebo za pár korun to podle toho jak se mi dařilo vyjednávat a bylo to po dobu školních let jako koníček. Neměl jsem je dlouho a tak proto jich bylo tolik a ani to není moje profese, jen koníček. Poslední v řadě je ta Octavia 1,8 T a na ní oceňuju celou tu dobu Audi motor. Protože jsem měl v záruční době problém a díky velkým zkušenostem jem uspěl až před technikem z MB tak to bylo pro mě poučení do budoucna. Takže od roku 1999 jsem zákazníkem jinde a jsem naprosto spokojenej. A tak proto fandím klasické převodovce a ne velice komplikované DSG, která sice je příjená pro prvního majitele auta v záruce, jenže ta jednou skončí a pokud auto neprodá i s tak velkou ztrátoou tak může pomalu střádat do kasičky na budoucí výdaje. no to je sice hezký, že seš milovníkem historických vozidel, ale píše se rok 2014 a technika od koministických, neřku-li předválečných dob poněkud pokročila. Bohužel jsi trochu out i s tou OI, která se do kategorie historických vozidel už kvapem taky blíží. Určitě sis teda všimnul, že tady drtivá většina majitelů Škodovek řeší problémy ryze současné, pročeš tahat sem pravěk mi přijde přeci jen trochu mimo mísu. Ale jako dobrý, mezi motoristy pamětníky bys zcela jistě zaujal čestný místo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 ukazuje se na maxi dotu aktuálně zařazení stupeň DSG převodovky v automatickém režimu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 Od jak ziva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 ok díky, některá auta v automatu ukazují pouze v manuálním režimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 Mam pocit ze prvni Superb to treba jeste nemel, ale ted uz to snad ma fakt kazde. Od koncernu urcite. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 Tady je zmatení pojmů - on se ptal na DSG, což Superb I neměl. Navíc ho určitě zajímá tato kombinace v OIII. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronik Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 (editace) Zdravím znalce a než se zeptám, upozorňuji, že celé téma jsem přečetl a odpověď nenašel. Prosím vás, měl někdo možnost vyzkoušet O3 v kombinaci 1,2 TSI+DSG ? Pokud ano, jak se to auto chová ? Děkuji za příspěvky. Pokud bude můj dotaz shledán správcem jako OT, prosím, ať jej smaže. Editováno: 27. Únor 2015, autor: ronik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_b Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Ahoj, s 1.2 TSI + DSG mam najeto pres 20 000 km. Nevim, co myslis tim, jak se chova, zkus ten dotaz konkretizovat. Me plne vyhovuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronik Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Ahoj, zajímá mě, jak rychle řadí převodovka, když chci např. na normální silnici rychle předjet náklaďák nebo bus? Dochází při takovém řazení k rázům, které jsou uvnitř auta cítit? Na německém škodaforu jsem četl, že 7° DSG mají občas poruchy kolem najetých 30 tkm. Jak je to u tebe - měl jsi nějaký problém? A poslední - jakou máš spotřebu při dodržování rychlostních limitů? Děkuju za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Kdyz chces rychle predjet, zaboris plyn pedal do podlahy (tzv. kick-down) auto podradi o 2 stupne dolu a vystrelis jak raketa Co jsem jel s DSG tak treba jsem zadne razy nepocitoval. DSG radi rychleji nez bezny smrtelnik dokaze sam.Predjizdeni je takove proste jinaci, U manualu si tam pripravis svuj stupen, cekas na prilezitost k predjeti a vyrazis. Takze jako jo tady u DSG je to trochu pomalejsi, z toho duvodu ze nemas pripravenou rychlost, ale podradi se az opravdu budes chtit na to slapnout a predjet. Nic ti ale nebrani si manevr s razenim pripravit rucne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 jestli pak víte, jak se u koncernu v záruce řeší opravy DSG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 Čenž kus za kus? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 bingo ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.