Přejít na obsah

DSG vs manuál


Clint

Doporučené příspěvky

Chudák wolfspitz, snaží se pro naše dobro upozornit na technické nedostatky škodovek a vy jste na něj jak na cizího, furt ho odháníte a děláte si z něho legraci, kdyby jste se svezli tím hjundéé a poznali tak skutečnou kvalitu, třeba by jste potom mluvili stejně  :kol-98: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro všechny všeználky napíšu jaké jsem měl Škodovky od mých 14 let. Takže začal jsem Rapidem 1936, Populárem 1934, 8x Octavia , Š 1201, Š 1202, Š1000 MB, 1100 MB, Š 100, 110 105, 120. Většina aut byla zdarma nebo za pár korun to podle toho jak se mi dařilo vyjednávat a bylo to po dobu školních let jako koníček. Neměl jsem je dlouho a tak proto jich bylo tolik a ani to není moje profese, jen koníček. Poslední v řadě je ta  Octavia 1,8 T a na ní oceňuju celou tu dobu Audi motor. Protože jsem měl v záruční době problém a díky velkým zkušenostem jem uspěl až před technikem z MB tak to bylo pro mě poučení do budoucna. Takže od roku 1999 jsem zákazníkem jinde a jsem naprosto spokojenej.

A tak proto fandím klasické převodovce a ne velice komplikované DSG, která sice je příjená pro prvního majitele auta v záruce, jenže ta jednou skončí a pokud auto neprodá i s tak velkou ztrátoou tak může pomalu střádat do kasičky na budoucí výdaje.

   
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velice děkuji za zastání a jen čerpám ze skušeností a praxe. Tedy kdo není línej tak se mu zavděčí klasická převodovka, pokud jí spojí s pružným turbobenzínem tak se dostane na velice dobrou spotřebu a přitom nemusí řadit jak o závod. U dieslu to neplatí díky ne tak velkému spektru maximálního kroutícího momentu.

Třeba včera jsem s mojím turbobenzínem měl za celej den průměrku 6,6 litrů a byla to dálnice a silnice. Takže s manuálen se dá jezdit velice úsporně a rychle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nekupovat nejake auto ci vybavu kvuli potencialni drahe oprave pri potencialni poruse je imho naprosty nesmysl. Na aute i bez automatu je mraky dalsich hodne drahych dilu, ktere se take muzou posrat a jezdit kvuli tomu mnoho let s horsim autem je naprosta ptakovina. To uz by bylo nejlepsi mit auto bez motoru, pac ten je jako nahradni dil jeste drazsi nez ten automat a kazi se v posledni dobe take docela dost.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kurva hoši, a nepatří to už do hospod ty bajky z předminulého století? jak to proboha souvisí s O III?

 

jak píše mike_k zpět na koně!, ale ty živé a bude to... ale i ten kůň může spatně došlápnout a zlomit se nohu nebo se může nakazit nějakým moribundusem a zdechne...

 

uvědomme si probůh (jsem ateista) že jsme se zvolili žít ve spotřební společnosti, auto je spotřební zboží, a prognózovaná životnost vozidel všech výrobců tedy klesá! neb se tím snižují výrobní náklady a podporuje reprodukce... doba kdy moji rodiče měli auto 25 let je už dávno pryč.... podobně pračku 15 let ... vydrží něco nyní takto dlouho a je vůbec našim zájmem tu spotřební věc doma takto dlouho vůbec mít? neláká nás nižší spotřeva pračky, ledničky auta, nelákají nás nové funkce a vymoženosti! ano, proto žijeme v konzumní čili spotřební společnosti.... pokud to někdo nechce tolerovat jsou tu ještě země kam se dá odstěhovat, ale tam bude onen dotyčný také spotřebním, protože ho obratem "sežere" ebola nebo jiné svinstvo....

 

takže k manuálu vs. DSG, já osobně jsem DSG nikdy neměl, né proto že bych jej nechtěl, prostě neměl, ale vůbec bych se DSG do budoucna nebránil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Pro všechny všeználky napíšu jaké jsem měl Škodovky od mých 14 let. Takže začal jsem Rapidem 1936, Populárem 1934, 8x Octavia , Š 1201, Š 1202, Š1000 MB, 1100 MB, Š 100, 110 105, 120. Většina aut byla zdarma nebo za pár korun to podle toho jak se mi dařilo vyjednávat a bylo to po dobu školních let jako koníček. Neměl jsem je dlouho a tak proto jich bylo tolik a ani to není moje profese, jen koníček. Poslední v řadě je ta  Octavia 1,8 T a na ní oceňuju celou tu dobu Audi motor. Protože jsem měl v záruční době problém a díky velkým zkušenostem jem uspěl až před technikem z MB tak to bylo pro mě poučení do budoucna. Takže od roku 1999 jsem zákazníkem jinde a jsem naprosto spokojenej.

A tak proto fandím klasické převodovce a ne velice komplikované DSG, která sice je příjená pro prvního majitele auta v záruce, jenže ta jednou skončí a pokud auto neprodá i s tak velkou ztrátoou tak může pomalu střádat do kasičky na budoucí výdaje.

   

 

no to je sice hezký, že seš milovníkem historických vozidel, ale píše se rok 2014 a technika od koministických, neřku-li předválečných dob poněkud pokročila. Bohužel jsi trochu out i s tou OI, která se do kategorie historických vozidel už kvapem taky blíží. Určitě sis teda všimnul, že tady drtivá většina majitelů Škodovek řeší problémy ryze současné, pročeš tahat sem pravěk mi přijde přeci jen trochu mimo mísu. Ale jako dobrý, mezi motoristy pamětníky bys zcela jistě zaujal čestný místo. :kol-48:   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Zdravím znalce a než se zeptám, upozorňuji, že celé téma jsem přečetl a odpověď nenašel. Prosím vás, měl někdo možnost vyzkoušet O3 v kombinaci 1,2 TSI+DSG ? Pokud ano, jak se to auto chová ? Děkuji za příspěvky. Pokud bude můj dotaz shledán správcem jako OT, prosím, ať jej smaže. 

Editováno: , autor: ronik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, zajímá mě, jak rychle řadí převodovka, když chci např. na normální silnici rychle předjet náklaďák nebo bus? Dochází při takovém řazení k rázům, které jsou uvnitř auta cítit? Na německém škodaforu jsem četl, že 7° DSG mají občas poruchy kolem najetých 30 tkm. Jak je to u tebe - měl jsi nějaký problém? A poslední - jakou máš spotřebu při dodržování rychlostních limitů?

Děkuju za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz chces rychle predjet, zaboris plyn pedal do podlahy (tzv. kick-down)  auto podradi o 2 stupne dolu a vystrelis jak raketa :)    Co jsem jel s DSG tak treba jsem zadne razy nepocitoval. DSG radi rychleji nez bezny smrtelnik dokaze sam.
Predjizdeni je takove proste jinaci, U manualu si tam pripravis svuj stupen, cekas na prilezitost k predjeti a vyrazis. Takze jako jo tady u DSG je to trochu pomalejsi, z toho duvodu ze nemas pripravenou rychlost, ale podradi se az opravdu budes chtit na to slapnout a predjet. Nic ti ale nebrani si manevr s razenim pripravit rucne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...