Srpen 30, 20187 r Viděl jsem testy použitých motorových olejů a z hlediska mazivosti je použitý olej lepší, tj. poskytuje lepší protiotěrovou ochraanu než olej nový. Starý olej má problémy s udržením čistoty v motoru, kal a podobně.
Srpen 30, 20187 r Patří-li tato odpověď k mé části o 0W30 vs. 5W30 ve prospěch 0W30, pak je to jen dobře a budu se muset na změnu zvuku studeného motoru přestat zaměřovat.
Prosinec 4, 20186 r Ahoj, jen pro upresneni a muj klid.. mam nastaven promenlivy interval vymeny, zitra jdu na vymenu oleje a chci to zmenit na pevny. Predpokladam ze by to nemel byt problem. A... muze se tam dat olej Shell Helix Ultra 5w 40? (vw 502.00/505.00) Ps. Do 1.4 budou stacit 4 litry, ano? diky ??
Leden 21, 20196 r Tak dneska opět výměna oleje v motoru. Norma oleje 508.00 teď druhá výměna v 15tis a olej teda pořád krásný hnědý. (dalo by se říct že zbytečná výměna) Každopádně by mě opravdu zajímalo jak bude vypadat a mít hustotu po 30tis.
Únor 18, 20196 r No vzhledem k tomu, že chci také měnit olej u své 1,4TSI tak čtu co a jak. V manuálu je napsáno, že tam můžu dát olej VW 504 00,502 00 a nebo 508 00. Zatím jsem vždy dával olej CASTROL 5W-30. A tady jsem se dočetl ,že tam od výroby je olej 508 00 0w-20. Tak jsem obvolal několik servisů kde mi to potvrdili ale s tím, že tento olej 0w-20 je prvonáplň kde se dá ,,říci", že to je olej na zajetí. Pak již prý v servisech dávají do auta olej 5w-30 a to by měli prý v servisu vědět. Jiné je to u 1,.5TSI a 2TSI.Takže za mě to neřeším a dál budu jezdit na tom na čem jezdíme s ostatními auty. Upraveno Únor 18, 20196 r od Hkubes
Březen 10, 20196 r Ahojte, vie mi niekto povedat znacku olejoveho filtra, ktory bol namontovany vo vyrobe? Tipujem to na Purflux, a dufam, ze tam nie je nejaky skoda/VW original. Z vrchu vidim, ze filter je cierny a je na nom navod, bohuzial nevidim vyrobcu. Zospodu sa mi nepodarilo pozriet, nakolko treba zhodit plasty, do coho sa mi v mojej garazi bez jamy prilis nechce.
Březen 10, 20196 r No,ak je tam este ten z fabriky,tak tam ani s nicim inym,ako Skoda/VW AG nepocitaj.
Březen 11, 20196 r je tam originál filter , a čierny originál nekúpiš bude len šedý , 04E115561H , stojí pár korún a má ho každý autorizák
Březen 11, 20196 r Diky za info, Nahodou neviete, ci zvyknu autorizovane servisy riesit pri garancke kto a kedy tam vymienal olej a preco tam nie je original filter z vyroby?
Březen 11, 20196 r před 5 hodinami, AjvenSG napsal: Diky za info, Nahodou neviete, ci zvyknu autorizovane servisy riesit pri garancke kto a kedy tam vymienal olej a preco tam nie je original filter z vyroby? Proč by to dělali? Filtr z výroby je tam jen jednou. Pak už stačí originál.
Březen 12, 20196 r Nevidel som za svoju krátku kariéru nikdy mechanika ktorý by obzeral olejový filter , nejaké tajné znaky na vypustnej skrutke alebo iné fantazmagorie čo sa tu pravidelne riešia ... Zober v autorizáku olejový filter , nový vypušťák N90813202 a nikto to obzerať ani riešiť nebude ...
Březen 12, 20196 r suri. nebudeš vědět - jednou při výměně oleje znejistěli, že nemají stejný vypušťák který tam byl, resp. měli ale s delším závitem - tak ho tam dali s tím, že to nevadí. Nevíš proč existuje delší a kratší varianta a zda to opravdu nevadí? Děkuji za informaci.
Březen 12, 20196 r Nebylo to kvůli více podložkám? Občas s tím takhle laborovali, i když se mění šroub včetně integrované podložky, "sedla". Nebo to bylo o hodně delší? Už ani nevim vůdov dvou podložek u mě, ale vím, že mám poškozený závit vany. grr
Březen 12, 20196 r Nene, byla tam jenom jedna podložka. Delší to bylo tak něco mezi půl a jedním cm. Jestli si to dobře pamatuju. Strčil do té díry šroubovák a že prý na nic nenarazil, tak tam ten delší šroub dal....
Březen 12, 20196 r Bavíme sa o benziňáku ? na tých novších je z výroby klasický vypušták s krúžkom v kope N 90813202 , to je ten dlhší , ELSA píše pri výmene oleja prvýkrát ho zahodiť , použiť krátky vypušťák bez intergrovanej podložky a samostatnú podložku , pri ďalšej výmene meniť už len podložku ... Toľko oficiálne info . Ak tam dáš nazad ten pôvodný dlhý vypušťák tak sa tomu nestane samozrejme nič a pre mňa je to aj lepšie riešenie - dlhší závit , cenový rozdiel žiadny a vymením ho vždy ... jediné kde poznať výmenu oleja je plechová vaňa , tam býva vypušták zalakovaný načierno a väčšinou na 18 kľúč , nové už sú na 19
Březen 12, 20196 r Ano, benzín 1.4tsi (jenom tedy S3 MR 2016, ale to myslím nehraje roli). Nahrazoval kratší delším. Díky
Březen 12, 20196 r a bola to určite prvá výmena? 1,4 má plechovú vaňu a originál tam býva práve ten dlhší zalakovaný na čierno na 18 kľúč
Březen 12, 20196 r Tak jsem to počítal, byla to druhá výměna.... (měním olej po roce). Jestli to tedy dobře chápu, tak při první výměně místo dlouhého dali krátký. A při druhé výměně místo podložky dali opět dlouhý výpušťák. Tak to udělali tak, že jsem si to lépe nemohl přát :-)
Březen 12, 20196 r jedine tak , dlhý sa mne pozdáva viac , odpadá výmena podložky a mením ho kus za kus , a je teda dlhší čo pri plechovej vani bude jedno ale pri hliníkovej to môže pomôcť dlhšej životnosti závitu
Březen 28, 20196 r Tak včera proběhla první výměna oleje (po cca 11500 km). Nechal jsem interval výměny změnit na pevný. Olej normy VW 502.00 (5W40)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.