Přejít na obsah

Svíčky 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Zastávam, taký istý názor ako e1. Osobne som menil sviecky na, svojej fabii 1,2 tsi a nebol žiadny problém, žiadna chyba mi nevyskocila na palubaku. Inak pred vymenou sviecok pri motore 1,2 tsi/EA211/doporucujem vyfukat vzduchom priestor okolo týchto sviecok, nakolko sa tam za ten cas nazhromazdilo veľa nečistôt a potom az povolit a vymenit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 12/12/2016 na 17:40, DušanV napsal:

BRISK začal vyrábět speciální svíčky i pro koncern VW a jejich motory TSI, http://www.brisk.cz/novinky/brisk-novinky/nove-zapalovaci-svicky-brisk  Nezkoušeli jste je již  někdo???

 

Sviečky Brisk už mám nahodené, a zatiaľ bez problémov. Auto jazdí rovnako ako pred tým.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, mám 1.2 TSI 63 kw, rok 2011 nalítané 68 000 cca, měnili mi svíčky a cívku (zapalovací modul) jelikož mi auto začalo cukat při akceleraci, až se rozsvítily kontrolky EPC a kontrolka výfukových plynu. Na diagnostice mi to vypsalo chyba na 2. válci, podle technika tedy svíčky nebo cívka. Vyměnilo se obojí jelikož za ty roky na to auto asi nikdo nešáhl, mám ho teprvé půl roku. Problém ustal ale jen do chvíle než dám 3 a chci výkon, to si auto někdy poskočí a když chci zařadit za 4 a mám pod 2000 otáček tak auto se pomalu rozjíždí a děsně se klepe a hučí, 5 stupen tak samo.

 

Věděl by někdo čím by to mohlo bejt? Už jsem si napsal že bud pal. filtr, nebo škrtící klapka zamarasená popřípade ty zapalovací kabely.

Díky za odpověd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host marosh24
před 17 minutami, Ildmac napsal:

Zdravím, mám 1.2 TSI 63 kw, rok 2011 nalítané 68 000 cca, měnili mi svíčky a cívku (zapalovací modul) jelikož mi auto začalo cukat při akceleraci, až se rozsvítily kontrolky EPC a kontrolka výfukových plynu. Na diagnostice mi to vypsalo chyba na 2. válci, podle technika tedy svíčky nebo cívka. Vyměnilo se obojí jelikož za ty roky na to auto asi nikdo nešáhl, mám ho teprvé půl roku. Problém ustal ale jen do chvíle než dám 3 a chci výkon, to si auto někdy poskočí a když chci zařadit za 4 a mám pod 2000 otáček tak auto se pomalu rozjíždí a děsně se klepe a hučí, 5 stupen tak samo.

 

Věděl by někdo čím by to mohlo bejt? Už jsem si napsal že bud pal. filtr, nebo škrtící klapka zamarasená popřípade ty zapalovací kabely.

Díky za odpověd

Prípadne egr ventil, snímač polohy vackoveho hriadeľa, lambda sonda pred katalyzátorom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 40 minutami, marosh24 napsal:

Prípadne egr ventil, snímač polohy vackoveho hriadeľa, lambda sonda pred katalyzátorom.

Tak to připíšu na seznám :D

 

no asi obětuju penize a dám to do škodovky at mi to prolezou pač auto po výměně svíček lítá, tak nejelo když jsem ho kupoval ale jen do doby než dám za 4 ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zda jsou v pořádku netuším. Jeden kábel myslím u 3. svíčky se mi opírá o kryt turba.
Myslíte že diagnostika v normálním servisu to odhalí nebo musím na diagnostiku od škodovky ? Poslední co mi při diagnostice řekli v normál servisu byla chyba na 2. válci a měnili se ty svíčky a cívka.

Zajímalo by mě co vše může odhalit diagnostika přímo ve Škodě?

Jinak sada kabelů až 700

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při správném použití a hlavně znalostech lze s diagnostikou odhalit ledacos. Ale diagnostika není jen o vyčtení chyb z paměti. Co to bylo za chybu na tom 2. válci? Vynechání zapalování? Něco jiného? Toto je totiž příliš obecný popis. Každá chyba má svůj název a číselný kód.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já jsem nad tím uvažoval ... oni mi je přemeří, dá za to 500, u škodovky nejde nic pod 500 :D a řeknou mi že je třeba je vyměnit to je jejich postup. Napadlo mě je vyměnit a dát do nějakého ochraného obalu pač se mi tam jeden opírá o kryt turba, pokud to nebude kabely tak budou nové, auto má 7 let, tak se zaměřím na ventyl u vzduchového filtru - může být zanešený a pak pal. filtr, od doby co ho mám mi v autě něco klepe jak by u spolujezdce.
Ještě jsem na netu našel něco se spojením startovacích kabelů ...

Myslíte že by ty kabely mohly vyešit můj problém že mi auto netáhne na 4 a 5 stupen pod 2000 a děsně vybruje a hučí ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na 3 válce to nejede, auto krásně šlape ale jen do momentu žes dám za 4 a jedu pod 2000 otáček, pak se celý motor klepe to někdy cukne  ... kabely vyměním, je to už v plánu aj pal. filtr  a rovnou nechám vyčistit i škrtící klapku a mělo by to bejt snad vše :)

 

Dále jsem na foru našel nějaké téma kde dotyčný psal, že se daj dát kabely už zadělané do chráničky, asi to tak udělám, pač se mi jeden dotýká přímo krytu turba a nejde ho nijak ukotvit ...

 

PS: Doporučuji měnit svíčky zavčas, klidně i dřív. Mě se auto probralo, lítá jak raketa a spotřeba šla o víc jak 0,5 l dulů :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Ildmac napsal:

PS: Doporučuji měnit svíčky zavčas, klidně i dřív. Mě se auto probralo, lítá jak raketa a spotřeba šla o víc jak 0,5 l dulů :)

S takýmto vyhlásením by som bol opatrný. Menil som sviečky pri tomto motore už 2x, v oboch prípadoch po cca. 55 tisíc km, ale ani raz som žiaden rozdiel neregistroval. Ani v správaní motora, ani v spotrebe.

 

Skôr si myslím, že pri tvojom motore niečo nebolo v poriadku.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No možná to bude tím že na autě se beztak ještě neměnili a tou výměnou to ožilo :) ještě budu měnit pal. filtr, čistit klapku a tu kabeláž mezi svíčkami a modulem dám novou.

 

Myslíte si že je blbost dát do 1.2 TSI zapalovací kabeli s chránočkou když je mám momentálně bez ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, Pawouk napsal:

Jak to víš, že to v tom okamžiku neběží na tři válce? A proč se tedy motor klepe a cuká?

Nevím, možná v okamžiku kdy to klepne tak si jede na 3 ale pak zase normálně. Podle mě, kdyby auto běželo na 3 tak netahá a je šílená spotřeba. Já mám přesný opak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Prosím o radu, ako dať dolu tie kovové "fajky" zo sviečok! K prvej zľava sa dá ešte nejako dostať, ale postupne je to horšie a tú v pravo tam blokuje turbo, zdá sa mi, ale prístup hrozný! Asi treba nejaký prípravok, lebo za kábel to asi nemožno ťahať, to by sa vytrhol!

Editováno: , autor: mimoxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s tou výmenou to nie je také "easy", po rade a preštudovaní zopár príručiek som to našiel a tak ako som predpokladal, treba špeciálny sťahovák "T10112 A". Kde zistím, ako to vyzerá a kde sa dá zohnať?? Inak sú to hajzli, na väčšine áut sa dajú "fajky" bez problémov vybrať rukou!! A toto čo je za podraz, však lacné autá bývali také servisne jednoduchšie! Za chvíľu si sám nedolejem ani vodu do ostrekovačov!!:(

Editováno: , autor: mimoxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dá se jednoduše vyrobit. Já použil kousek elektrikářské  pancéřové slabostěnné trubky. Jinak ten plánek je z ruského fora a tam to vyráběly z klíče na svíčky. Ale prostě na výrobu potřebuješ trubku průměr 21 slabostěnou pilku pilník vrtačku a trochu šikovnosti.

IMAG1068.jpg

IMAG1212.jpg

IMAG1213.jpg

IMAG1214.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...