podhrjan Vloženo 24. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2016 Zastávam, taký istý názor ako e1. Osobne som menil sviecky na, svojej fabii 1,2 tsi a nebol žiadny problém, žiadna chyba mi nevyskocila na palubaku. Inak pred vymenou sviecok pri motore 1,2 tsi/EA211/doporucujem vyfukat vzduchom priestor okolo týchto sviecok, nakolko sa tam za ten cas nazhromazdilo veľa nečistôt a potom az povolit a vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 (editace) V 12/12/2016 na 17:40, DušanV napsal: BRISK začal vyrábět speciální svíčky i pro koncern VW a jejich motory TSI, http://www.brisk.cz/novinky/brisk-novinky/nove-zapalovaci-svicky-brisk Nezkoušeli jste je již někdo??? Sviečky Brisk už mám nahodené, a zatiaľ bez problémov. Auto jazdí rovnako ako pred tým. Editováno: 1. Březen 2017, autor: e1. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 1. Březen 2017 Sdílet Vloženo 1. Březen 2017 (editace) Tiez rozmyslam, ze ich dam, cena je bezkonkurencna. Len by ma ako konstruktera zaujimalo, co je naozaj prinosne z tej Evo technologie. Podla ich PR materialov to optimalizuje spalovanie. Editováno: 6. Březen 2017, autor: sk0d@ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 Zdravím, mám 1.2 TSI 63 kw, rok 2011 nalítané 68 000 cca, měnili mi svíčky a cívku (zapalovací modul) jelikož mi auto začalo cukat při akceleraci, až se rozsvítily kontrolky EPC a kontrolka výfukových plynu. Na diagnostice mi to vypsalo chyba na 2. válci, podle technika tedy svíčky nebo cívka. Vyměnilo se obojí jelikož za ty roky na to auto asi nikdo nešáhl, mám ho teprvé půl roku. Problém ustal ale jen do chvíle než dám 3 a chci výkon, to si auto někdy poskočí a když chci zařadit za 4 a mám pod 2000 otáček tak auto se pomalu rozjíždí a děsně se klepe a hučí, 5 stupen tak samo. Věděl by někdo čím by to mohlo bejt? Už jsem si napsal že bud pal. filtr, nebo škrtící klapka zamarasená popřípade ty zapalovací kabely. Díky za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host marosh24 Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 před 17 minutami, Ildmac napsal: Zdravím, mám 1.2 TSI 63 kw, rok 2011 nalítané 68 000 cca, měnili mi svíčky a cívku (zapalovací modul) jelikož mi auto začalo cukat při akceleraci, až se rozsvítily kontrolky EPC a kontrolka výfukových plynu. Na diagnostice mi to vypsalo chyba na 2. válci, podle technika tedy svíčky nebo cívka. Vyměnilo se obojí jelikož za ty roky na to auto asi nikdo nešáhl, mám ho teprvé půl roku. Problém ustal ale jen do chvíle než dám 3 a chci výkon, to si auto někdy poskočí a když chci zařadit za 4 a mám pod 2000 otáček tak auto se pomalu rozjíždí a děsně se klepe a hučí, 5 stupen tak samo. Věděl by někdo čím by to mohlo bejt? Už jsem si napsal že bud pal. filtr, nebo škrtící klapka zamarasená popřípade ty zapalovací kabely. Díky za odpověd Prípadne egr ventil, snímač polohy vackoveho hriadeľa, lambda sonda pred katalyzátorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 před 40 minutami, marosh24 napsal: Prípadne egr ventil, snímač polohy vackoveho hriadeľa, lambda sonda pred katalyzátorom. Tak to připíšu na seznám no asi obětuju penize a dám to do škodovky at mi to prolezou pač auto po výměně svíček lítá, tak nejelo když jsem ho kupoval ale jen do doby než dám za 4 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 Před hodinou, marosh24 napsal: Prípadne egr ventil, snímač polohy vackoveho hriadeľa, lambda sonda pred katalyzátorom. Ted jsem lítal po netu a 1.2 TSI nemá EGR ventil, ani u žádného prodejce jsme ho nenašel takže tím to nebude 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 1.2 TSI EGR nemá, to za prvé, za druhé necitujte bezprostředně předcházející příspěvky! Co zapalovací kabely? Jsou určitě v pořádku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 No zda jsou v pořádku netuším. Jeden kábel myslím u 3. svíčky se mi opírá o kryt turba. Myslíte že diagnostika v normálním servisu to odhalí nebo musím na diagnostiku od škodovky ? Poslední co mi při diagnostice řekli v normál servisu byla chyba na 2. válci a měnili se ty svíčky a cívka. Zajímalo by mě co vše může odhalit diagnostika přímo ve Škodě? Jinak sada kabelů až 700 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 Při správném použití a hlavně znalostech lze s diagnostikou odhalit ledacos. Ale diagnostika není jen o vyčtení chyb z paměti. Co to bylo za chybu na tom 2. válci? Vynechání zapalování? Něco jiného? Toto je totiž příliš obecný popis. Každá chyba má svůj název a číselný kód. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 první chyba P030200 Rozpoznány výpadky zapalování u 2. válce druhá chyba P 130A00 Vypínání válců Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Duben 2017 Sdílet Vloženo 12. Duben 2017 Zkusil bych se zaměřit na kabely, ať ti je zkontrolují, než se začne zase něco měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 no já jsem nad tím uvažoval ... oni mi je přemeří, dá za to 500, u škodovky nejde nic pod 500 a řeknou mi že je třeba je vyměnit to je jejich postup. Napadlo mě je vyměnit a dát do nějakého ochraného obalu pač se mi tam jeden opírá o kryt turba, pokud to nebude kabely tak budou nové, auto má 7 let, tak se zaměřím na ventyl u vzduchového filtru - může být zanešený a pak pal. filtr, od doby co ho mám mi v autě něco klepe jak by u spolujezdce. Ještě jsem na netu našel něco se spojením startovacích kabelů ... Myslíte že by ty kabely mohly vyešit můj problém že mi auto netáhne na 4 a 5 stupen pod 2000 a děsně vybruje a hučí ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2017 Sdílet Vloženo 14. Duben 2017 To ti na dálku nikdo neřekne. Nicméně mi to podle popisu připadá, že ti to běží na tři válce. A spíš se divím, že ty kabely nikdo nezkontroloval - na tomto motoru totiž běžně odcházejí, navíc je rády koušou kuny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 No na 3 válce to nejede, auto krásně šlape ale jen do momentu žes dám za 4 a jedu pod 2000 otáček, pak se celý motor klepe to někdy cukne ... kabely vyměním, je to už v plánu aj pal. filtr a rovnou nechám vyčistit i škrtící klapku a mělo by to bejt snad vše Dále jsem na foru našel nějaké téma kde dotyčný psal, že se daj dát kabely už zadělané do chráničky, asi to tak udělám, pač se mi jeden dotýká přímo krytu turba a nejde ho nijak ukotvit ... PS: Doporučuji měnit svíčky zavčas, klidně i dřív. Mě se auto probralo, lítá jak raketa a spotřeba šla o víc jak 0,5 l dulů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 Len pri tých sviečkach dodrž na 100% postup výmeny, ak nechceš riešiť motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 Jak to víš, že to v tom okamžiku neběží na tři válce? A proč se tedy motor klepe a cuká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 18. Duben 2017 Sdílet Vloženo 18. Duben 2017 (editace) před 10 hodinami, Ildmac napsal: PS: Doporučuji měnit svíčky zavčas, klidně i dřív. Mě se auto probralo, lítá jak raketa a spotřeba šla o víc jak 0,5 l dulů S takýmto vyhlásením by som bol opatrný. Menil som sviečky pri tomto motore už 2x, v oboch prípadoch po cca. 55 tisíc km, ale ani raz som žiaden rozdiel neregistroval. Ani v správaní motora, ani v spotrebe. Skôr si myslím, že pri tvojom motore niečo nebolo v poriadku. Editováno: 18. Duben 2017, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 18. Duben 2017 Sdílet Vloženo 18. Duben 2017 No možná to bude tím že na autě se beztak ještě neměnili a tou výměnou to ožilo ještě budu měnit pal. filtr, čistit klapku a tu kabeláž mezi svíčkami a modulem dám novou. Myslíte si že je blbost dát do 1.2 TSI zapalovací kabeli s chránočkou když je mám momentálně bez ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 18. Duben 2017 Sdílet Vloženo 18. Duben 2017 před 17 hodinami, Pawouk napsal: Jak to víš, že to v tom okamžiku neběží na tři válce? A proč se tedy motor klepe a cuká? Nevím, možná v okamžiku kdy to klepne tak si jede na 3 ale pak zase normálně. Podle mě, kdyby auto běželo na 3 tak netahá a je šílená spotřeba. Já mám přesný opak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 15. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2017 Tak som sa spamatal a už mám 63t. km, idem ich vymeniť a som zvedavý, ako budú vyzerať! Ale motor ide pekne s nízkou spotrebou. Kúpil som tie BRISK Premium EVO, ale zmenu nepocítim, lebo predpokladám, že už menšia spotreba nemôže byť s 5kvaltom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 15. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2017 (editace) Prosím o radu, ako dať dolu tie kovové "fajky" zo sviečok! K prvej zľava sa dá ešte nejako dostať, ale postupne je to horšie a tú v pravo tam blokuje turbo, zdá sa mi, ale prístup hrozný! Asi treba nejaký prípravok, lebo za kábel to asi nemožno ťahať, to by sa vytrhol! Editováno: 15. Červenec 2017, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 15. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2017 (editace) Tak s tou výmenou to nie je také "easy", po rade a preštudovaní zopár príručiek som to našiel a tak ako som predpokladal, treba špeciálny sťahovák "T10112 A". Kde zistím, ako to vyzerá a kde sa dá zohnať?? Inak sú to hajzli, na väčšine áut sa dajú "fajky" bez problémov vybrať rukou!! A toto čo je za podraz, však lacné autá bývali také servisne jednoduchšie! Za chvíľu si sám nedolejem ani vodu do ostrekovačov!! Editováno: 15. Červenec 2017, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
big Vloženo 16. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2017 Dá se jednoduše vyrobit. Já použil kousek elektrikářské pancéřové slabostěnné trubky. Jinak ten plánek je z ruského fora a tam to vyráběly z klíče na svíčky. Ale prostě na výrobu potřebuješ trubku průměr 21 slabostěnou pilku pilník vrtačku a trochu šikovnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 16. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2017 Na cívky u 1.4 používám dva dráty cca 2 mm do L a jdou dobře vyndat, zde by to mohlo fungovat též Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.