Publikováno Červenec 17, 201411 r Ahojte pani, Chystam sa kupit Superb s tymto motorom, kedze mi to pride rozumny kompromis medzi 1.8 TSI a 3.6 TFSI. Mate to niekto, a viete zazdielat realne skusenosti ako dlhodoba spotreba, caste poruchy a na co si treba dat pozor ? Vdaka
Červenec 17, 201411 r asi tak , smutné je že 2,0Tsi má rovnaké poruchy ako 1,8tsi - prakticky rovnaká "mechanika" , takže by som nad tym uvazoval
Červenec 18, 201411 r Tak tak 1.8 , 2,0 a 3,6 maji prakticky totozne spotreby pouze extremy smerem dolu jdou s nizsimi objemy lepe docilit. Ale bezny provoz bude s 1.8 za 8 litru s 2 litrem za 8,5 a s 3,6 za 9,5. A to jsou ve finale prd kacky kdyz si to propocitate.... Upraveno Červenec 18, 201411 r od Hoblik
Červenec 18, 201411 r tak hlavne 3,6 bude jazdiť , kde sa dá hovoriť aj o jazde aj o nejakom prejave a kultivovanosti a hlavne neporuchovosti ...
Červenec 18, 201411 r Tak 1.8 micka neni spatny motor pokud pominu vymenu napinaku vcas tak je to ok. Mam jednu pod dozorem bzb z roku 07 od novoty a dnes ma 250 tisic a neco a porad vrci a frci jak za mlada. Neni to stare dobre 1.8 turbo ale pohodlne a rychle auto to je porad. Superb s 3,6 je uz jina liga jizdniho komfortu.
Červenec 18, 201411 r Ak sú problémy so skákajúcimi rozvodmi , vybehaným spodkom a spotrebou oleja 1L na 1000km , zakarbonovanom saní s odchádzajúcimi klapkami, tečúcimi vodnými pumpami , a ešte pár "drobnosťami" málo tak potom neviem ...
Červenec 18, 201411 r Špatně jsi to pochopil - mířil jsem na off topic příspěvky netýkající se motoru 2.0 TSI.
Červenec 18, 201411 r Radsi reagovat na 11 nebudu potom nelze doporucit zadny motor ale kone, kdyz se pokazi jde aspon sezrat:-)
Červenec 19, 201411 r 2.0 t má oproti 1.8 t v nabídce 6 St. "mokré " DSG. Chápu, že to není informace o motoru, ale pro někoho to může mít vliv při rozhodování týkající se spolehlivosti auta. Upraveno Červenec 19, 201411 r od prassat
Červenec 19, 201411 r Hoblik - lenže 3,6 takéto problémy nemá ani pri nájazde cca 400tkm , čo sa o 1,8 nedá povedať prakticky nikdy , resp. som takú nevidel ... Plusy sú jasné : pocit z jazdy , zvuk , krásny plochý priebeh krúťáku , spoľahlivosť , vpredu 345 brzdy vzadu 310 vetrané , za seba celkom rozumne fungujúca DSG /tým myslím oproti maloobjemom a 2,0TDi / , nízke ceny jazdených áut a najvyššie výbavy a hlavne je ich kopec , 2,0Tsi je na výber málo
Červenec 19, 201411 r to není pravda, 3.6 má navíc haldex a těžší motor. pokud budeš 2.0 TFSI využívat do cca 30-40% vykonu při běžné jízdě tak spotřeba bude nízší, díky přeplnování...ale jak začneš využívat vykon turba naplno, tak to požere zase více klidně 2x než atmoška 2.0... ale opět bude spotřeba níže než 3.6.. otázka jestli spotřeba je rozhodující, spotřeba je jenom jeden z parametrů... sice je pěkný mít pěknou spotřebu, ale pak když naházíš 50-100 tisíc do opravy, tak co ušetříls za palivo, tak vrazíš do servisu... a dotazující měl napsat, jestli kupuje nové auti, ojeté nebo zánovní. Upraveno Červenec 19, 201411 r od kokta7
Červenec 19, 201411 r Čaute, poohlížím se po SII a motor 2.0tsi si myslím že by byla rozumná volba mezi 1.8 a 3.6 .. Problém je v tom že scháním ojetý vůz a ty 2.0tsi je těžké sehnat. Tak přemýšlím nad 1.8 a 3.6 ale pořád nevim co by bylo rozumnější.. :-D
Červenec 19, 201411 r tak rozumne ide o to či sa chceš "seriozne voziť" alebo len tak chodiť hore dole aj to len pri dobrej konštalácii hviezd
Červenec 20, 201411 r Suri ty vylozene milujes 1.8 tsi ze? Ja bych si klidne tento motor do superba poridil podle me je to ok a bude to jezdit v klidu za rozumny penize.
Duben 13, 201510 r ahoj, rád bych přispěl nikoli jako fanda této motorizace, ani její odpůrce, ale jako majitel - a to verze Combi. Jedná se o inovovanou verzi původního TFSI, vyráběnou od r. 2010. Původní nedostatky předchůdce tady nehledejte. Mimochodem, tento motor vyhrál několik cen a patří mezii nejspolehlivější pohonné jednotky na trhu vůbec. Co se týče závad... auto bylo koupeno v Německu od autorizovaného prodejce s nájezdem 90 tis. km, samozřejmě servisováno a stav vynikající. Nyní mám najeto 150 tisíc km bez sebemenší závady. Chování motoru, zvlášť se šestistupňovým DSG je příkladné. Velmi široké rozpětí otáček s maximem kouťáku dává při klidné jízdě pocit, že spíš než s přeplňovaným čtyřválcem jedete s šestiválcovou atmosférou. Táhne odspodu a velmi rovnoměrně. Teprve od středních otáček při prudké akceleraci řidič pozná, že nástup zátahu je příliš okamžitý a ostrý na to, aby to byl atmosferický motor. Při klidné jízdě mimo město - lehce nad hranicí povolené rychlosti - se dá pohybovat se spotřebou i pod 7 l/100 km, pokud ale na dálnici máte potřebu nebo chuť využít potenciálu výkonu, je třeba počítat klidně s dvojnásobnou spotřebou. Dlouhodobou spotřebu mám oklo 9 litrů, 30% okresky, 30% dálnice, 40% Praha. Moje zkušenosti a srovnání jsou s benzínovým třílitrovým šestiválcem od Lexusu, který je výkonově a charakterem hodně podobný. Škodovka velmi úspěšně maskuje chybějící dva válce a při klidnější jízdě nabízí nižší spotřebu. Při ostřejší jízdě naopak je spotřeba výrazně vyšší, než u atmosferického třílitru. Spotřeba oleje je zcela v normě, indikace nižší hladiny oleje se rozsvítila okolo ujetých 20 tisíc km, nyní jsme změnil interval výměny oleje na 15.000 Km, takže nedolévám. Superb má své mouchy, ale je to spíše o výbavě a podvozku. Mimochodem - díky větším kotoučům je to první škodovka, která opravdu brzdí..žádné zvlněné kotouče, žádné přehřáté brzdy po opakovaném brzdění na dálnici. Takže pokud někdo jezdí dálky a hodně rychle, lepší volba je 3,6 FSI, na běžné vzdálenosti a město je lepší 2,0 TSI.
Duben 13, 201510 r A které nedostatky původní verze (a to je která?) jsou odstraněny? Já bych řekl, že si pleteš motory 2.0 TFSI 147 kW (BWA) konstrukční řady EA113 (který v Superbu nikdy nebyl) s motory 2.0 TSI 147 kW (CCZA) konstrukční řady EA888. A to je něco jiného i s problémy, která tato řada (EA888) má.
Červenec 26, 20178 r Zdravím všechny,před nedávnem jsem koupil Supíka 2.0 TSI 147 kW (CCZA) \DSG rok 2012, mechanik mě oznámil,že tyhle motory mají sice rozvodový řetěz.ale stáva se že občas praskne,mám najeto 130 000 km,je nutné vyměnit rozvody\? A jaké jsou příčiny trochu vyšší spotřeby oleje v motoru ? Děkuji...
Srpen 8, 20178 r Prohledej forum, příčiny jsou stejný jak u 1.8 TSI (CDAA, CDAB atd.), takže se mrkn i do sekce Octavia a Yeti. Kolik má být ta trochu vyšší spotřeba oleje? Obávám se, že je to další z případů, kdy i 2mm stírací ale jen vrtané kroužky říkaj pápá ... Upraveno Srpen 8, 20178 r od rayx
Srpen 11, 20178 r Oleje to spolyká 1 litr na 5000 km, ohledně rozvodů jsem se dočetl že od roku 2012 přišel upgrade,takže měl bych být asi v klidu....
Srpen 12, 20178 r Štítek na rozvodech ještě máš? Pokud je to před 5.3.2012, do čísla motoru 224768, platí pro CCZA , tak K napínák z linky není. No a upravený řetěz taky ne, ten nasadili ještě pozdějc. 1/5000 není málo na upravený písty, jaký tam liješ/máš olej, a to je spotřeba při normální jízdě a nebo s tím ještě jezdíš v nadšení po koupi jako závodník ? Upraveno Srpen 12, 20178 r od rayx
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.