Publikováno Srpen 18, 201411 r Zdravím, chtěl jsem se zeptat majitelů OIII s 1.6 TDI 77kw, zda jim jejich auto "žere" olej, případně kolik. Já mám najeto 20 tis. km a nedolíval jsem nic, ale soused kupoval do firmy dvě Octávie s tímto motorem a jedna z nich začala od 27 tis. km "žrát" litr oleje na 1000km, což mě přijde šílený. Samozřejmě auto reklamoval, ale podle servisu je to v normě. Docela mě to vyděsilo, tak jsem se chtěl zeptat jaké jsou zkušenosti. Pozn. Druhá octávia, která byla kupovaná ve stejný den je v pohodě a nežere oleje ani kapku, tedy jak říkal soused zatím....
Srpen 18, 201411 r cca 18tis. km a zatím nic nedoléváno, olej nepatrně pod 1/2 měrky ale nevím kolik bylo v nové.
Srpen 18, 201411 r 29 800 km - zítra jdu na prohlídku - nedoléváno ani ň - naopak jsem u nového odsával, olej byl na horní rysce....
Srpen 18, 201411 r no napsal jsem to neúplně bylo to nad cca 1 - 2 mm - proto jsem odsával Upraveno Srpen 18, 201411 r od Hravec
Srpen 18, 201411 r Samll_01: Litr na 1000km a servis řekne, že je to v normě?Tak to už je trošku moc takový přístup.
Srpen 19, 201411 r Mám akorát 30tkm, mezi výměnami jsem doléval 2x, spotřeba oleje tedy cca 1L/30000km
Srpen 23, 201411 r Litr na 1000 km je moc. Sama škodovka udává jako normální spotřebu motorového oleje až 0.5 l na 1000 km. Viz manuál: "Motor má určitou spotřebu oleje. Spotřeba oleje může v závislosti na způsobu jízdy a provozních podmínkách dosáhnout až 0,5 l/1 000 km. Během prvních 5 000 km může být spotřeba vyšší."
Srpen 23, 201411 r Jak jsem psal, prvních 30 tis. km a dolití nula.... tedy spotřeba oleje žádná.... Minulý motor v O2 FL 1,6 TDI 77 kW tak cca 0,5 až 0,8 l na 30 000 km
Srpen 24, 201411 r ale soused kupoval do firmy dvě Octávie s tímto motorem a jedna z nich začala od 27 tis. km "žrát" litr oleje na 1000km, Nebude to tim, ze auta ve sluzebnim rezimu funguji jinak.....?
Srpen 24, 201411 r Ale bude, jak psal Pawouk.... samo mohou tam být i jiné faktory, ale způsob jízdy a provozní podmínky jsou dost určující....
Květen 28, 201510 r Čaute chlapi, tak už to začlo :-/ 23tis km a doléval jsem... Hladina oleje těsně nad minimem a doléval jsem asi cca 0.5L a zase to mám tak nějak mezi ryskama... No musím dodat že motor za studena nehoním a svižně jezdím až je motor opravdu zahřátý... obecně ten motor točím tak max do 3000 ot/min.... Servisák tvrdí že neviděl jedinou trojkovou Octávu v Dieselu která by za 30tis nic nespápla... při přebírání nového vozu jsem hladinu oleje nekontroloval... Mám si automaticky sebou vozit alespoň litr oleje a na dovolenou k moři raději dva... Tím mě nasral úplně... Fakt mě to sere... A HTPčko kterému se směje snad každej druhej má najeto 279000 olej nežere rok výroby 2009...ach jo...
Květen 29, 201510 r Aktuálně 56 tis. km a v motoru zmizla 4 flaška. Jinak mi to vychází na servisní výměnu tam musím nalít dva litry. Ale točím ve velkém dálnice, je to řídký olej takže.... Spíš mě štve, že ten olej který se dá koupit ve značce je horší " jakosti" a na dolití by měl být jel jeden litr, né dva...
Leden 4, 20169 r Tak v normě to je pač normy jsou v tomto ohledu vysoké :-) ale u žádného z předešlých aut jsem na to zvyklý nebyl. Uvidíme, možná po výměně oleje si to sedne.
Leden 4, 20169 r A u nich jsi taky jezdil na LL oleje a prodloužený interval výměny? Protože co to tak sleduji již několik let, tak u všech motorů kdo mění olej maximálně po 15 000 km, tak většinou nic nedolévá, zatímco zhusta dolévají ti, co jedou na flexibilní interval.
Leden 5, 20169 r Ano LL olej a servis co 30tkm. Je fakt že na osobním 1.8. TSI sem teď měnil poprvé po 15 tkm a nemusel jsem nic dolívat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.