lblukas Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Zdravim. Chcem poprosit o radu ci sa s tym problemom niekto stretol. 2011/5 najazdene 225 000km Ak ma auto studeny motor tak zacne cukat( trhanie) ako by mu dochadzala nafta od 1000 ot do 2500ot ale postupne ako sa motor zohrieva na 90 stupnov tak to prestava az prestane a slape ako hodinky. Ziadna kontrolka nesvieti ani neblikne, bolo to aj na diagnostike a bez chyby ale PDF sa nechcelo cez diagnostiku vypalit. Dekuji za postrehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Ahoj, co vstřiky? Mě to takhle zadrhávalo a cukalo od 1500ot. do 2000ot. když jsem měl špatný vstřikovače. Ke konci to už mlátilo za studena celým autem. Po ohřátí se to rapidně zlepšilo a jen to v motoru dost klepalo. Po výměně vstřiků je klid a už jezdí zase dobře. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 presne ohľadom vstrekovačov som mal rozpísanú odpoveď,len ma kolega George predbehol ... ..v závadách nemusia byť zapísané.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lblukas Vloženo 15. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Dik. Tak to budem musiet dat zmerat ajaj.. Chcem sa este spytat Jirko ako si to riesil? Vymena vsetkych strikov? A na kolik to vychadza? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 ak ich dáš zmerať (myslím cez diagnostiku),tak sem hoď jejich hodnoty....najlepšie zastudena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 15. Září 2014 Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Koukal jsem na diagnostice na odchylky a jeden vstřik měl přes 3,0mg, to je myslím nějaká meřitelná mez. Nechal jsem je vyndat v Berouně u jednoho klubáka z vw-clubu a odzkoušet je v Praze v nějakém servisu dieslů. Ten jeden byl totál a ostatní načnutý. Oděšly tam ty magnety, které se prý nedají opravit. Takže výměným způsobem jsem dostal repasované vstřiky přímo od BOSCH a vyšlo mě to na 36 000,-. Smutný je na tom to, že moje auto má najeto jen 78 000km. Ale od té doby je klid a v rozmezí volnoběhu až 2000ot. je to teď úplně o něčem jiném. Koukni na diagnostice na ty měřené odchylky vstřiků. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lblukas Vloženo 15. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2014 Fuuuha tak pri 78000 to by som cakal ze dlhie vydrzia. Uz to len co najskorej zmerat a potom zase investovat aaaach. Dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Z bosche z Plzně mi řekli, že standartem pro CR vstřiky je smrt kolem 150.000km. Mají je tam prý kolem od 4 tisíc za kus, dle typu. Bosch Černík Plzeň Odešly nám na dodávce euro 5 CR první po 80.000km a další tři šly ve 120.000km. Stačí párkrát špatné palivo a jsou mimo hru. Jezdíme od té doby jen OMV a zatím (ťuk, ťuk) je na autě 250.000km a dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Waikiki: A bereš ten normální nebo ten maxxmotion? Já teď beru ten maxxmotion, tak jsme zvědavej jestli to k nečemu bude a ty vstřiky vydrží aspoň víc jak dalších 80 000km. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lblukas Vloženo 17. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Chcem sa este spytat ci sa motor dusil aj na volnobehu ked sa pridavalo, u mna sa neduci pokial nieje auto v pohybe cez rychlost a vydava aj kovovy zvuk ( ci to nieje spojka a zotrvacnik) je mozne ze ked sa zohreju idu v pohode. Za studena je to dost hlucne ako kefy o seba trel kov o kov . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 17. Září 2014 Sdílet Vloženo 17. Září 2014 Iblukas: Mě to pak skákalo a klepalo celým autem i když jsem stál a přidával na otáčkách. Startování a volnoběh úplně stejný a v pohodě. Ale jakmile jsem přidal, tak to cukalo celým autem a rachtalo to hrozně v motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 18. Září 2014 Sdílet Vloženo 18. Září 2014 Beru normální, ale hodně často rakouskou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lblukas Vloženo 30. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2014 Zdravim. Tak dneska sme sa dostali k zmeraniu vstrekov a zavada sa potvrdila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 30. Září 2014 Sdílet Vloženo 30. Září 2014 tiež si mohol tú fotku vložiť normálne,ako sa patrí ... ...takže závada objavená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H-Honza Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 tak jsem chtěl zakládat nové vlákno, ale asi to nemá smysl, odpověď jsem našel tady... Mám supa II 2,0TDI 103kw CFFB, aktuálně najeto 160t km. Po celou dobu tankujeme pouze u značkových čerpacích stanic, sem tam preventivně použiju nějaká aditiva. S poklesem venkovních teplot pod 5 stupňů, se mi ráno objevila závada, spočívající v cukání a poškubávání motoru, auto naskočí bez problému, na první otočení, běží pravidelně, nekouří. Když se se studeným motorem rozjedu, v rozmezi do 1500ot min táhne normálně, 1500-2500 začne poškubávat a cukat, projev bych přirovnal k chodu na 3 válce. Není možné ho vytočit na víc než 2500ot. Po ujetí pár set metrů problém zmizí a auto jede normálně. V průběhu dne se ani u studeného motoru tato závada neobjeví, auto opět musí stát přes noc, aby se ráno tahle závada při prvním vyjetí objevila. Zkusím dneska diagnostiku, uvidíme jak na tom budou ty hodnoty vstřikovačů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 (editace) Diagnostiku,... George: to se ti fakt naftový motor vyplatil, když ti to umrelo tak brzo... Editováno: 8. Listopad 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 kokta7: Jojo pane. Mám na tohle asi štěstí. Nevím proč ty vstřiky odešly tak brzo. Teď už Superb jezdí zase jak má. Jen mi už zase něco mlátí v přední nápravě. Asi silentblok ramene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H-Honza Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 aktuálně, diagnostika TEXA i Delphi při testu vstřikovačů nebyla nalezena chyba, hodnoty jsou v normálu. Pokusím se někoho vytáhnout zítra ráno a tu diagnostiku udělat při jízdě, když bude to chování auta které popisuji. problém vznikl po natankování u KM prona v Mnichově Hradišti, jel jsem do Prahy a ráno tankoval tam, jinak beru 99% naftu u Benziny. Zdá se mi divné, že auto jezdilo do té doby bez náznaků cukání, vyšší spotřeby apod., tato závada se objevila po natankování u uvedené čerpačky, a od středy se objevuje každé ráno, bez sebemenší změny. Zkusím vyjet nádrž, natankovat jinou naftu, vyměním palivový filtr, a uvidíme, jen takový zoufalý pokus než auto odvezu do servisu na ty vstřikovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 aktuálně, diagnostika TEXA i Delphi při testu vstřikovačů nebyla nalezena chyba, hodnoty jsou v normálu. hoď sem tie hodnoty vstrekov,len tak pre zaujímavosť! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 1. Duben 2016 Sdílet Vloženo 1. Duben 2016 Zdravím, tak mám asi opět problém se vstřiky. Auto když bylo úplně studený, tak necukalo, jakmile jsem někam dojel, nechal vychladnout 4 hodiny tak pak při rozjezdu mezi 1800 - 2100 ot. to začalo třeba 5x silně škubat. Po ohřátí už to nedělá. Teď je tepleji a cuká to i po stání celou noc. Včera jsem zkoušel nalogovat vstřiky a vyskočili mi tam docela vysoké hodnoty. Tady je tabulka, kdy to nejvíc škubalo: vstřik 1 vstřik 2 vstřik 3 vstřik 4 otáčky motoru plnící tlak požadovaný plnící tlak skutečný 0,07 0,22 -0,14 -0,12 2170,5 1091 1146 -0,02 0,35 -0,39 -0,07 2018 1223 1555 -0,63 0,93 -0,93 0,79 2037 1599 1724 -1,13 0,9 -1 1,08 2104 1671 1920 -0,97 0,78 -1,07 1,21 2059,5 1817 1848 -0,87 0,77 -1,06 1 2210 1678 1386 -0,58 0,65 -0,86 0,68 2113 1234 1141 -0,46 0,52 -0,55 0,49 1872 1092 1050 -0,33 0,44 -0,49 0,32 875,5 1020 1043 -0,16 0,33 -0,38 0,16 886,5 993 1043 Teď tam mám naftu Optimal Diesel + VIF letní. Tankoval jsem jen naftu Maxxmotion a vstřiky byly repasovaný a jsou tam někdy od 74000km a teď má auto 100000km. Takže bída, jestli to jsou vstřiky. Suri. mi psal, že to může ještě dělat EGR ,ale ty hodnoty říkal že už jsou dost. Ty hodnoty u Turba jsou možná obrácený. Co vy na to? Díky moc Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 1. Duben 2016 Sdílet Vloženo 1. Duben 2016 Ještě dodám, že když to škube, tak v takových pravidelných cyklech, jako když něco rotuje a do toho motor vydává zvuk jako pračka při ždímání nebo jako když brzdíte na kole které má osmu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Duben 2016 Sdílet Vloženo 1. Duben 2016 Na vstrekovačoch nic zatial zavazne nevidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 1. Duben 2016 Sdílet Vloženo 1. Duben 2016 Zkusím tam dát pár nádrží maxxmotion z nějaké frekventované benzínky, třeba to bude tím eurooilem. Když ne, tak ještě zkouknu palivový filtr, motorpower mi poradil i sítko v nádrži a vysokotlaký čerpadlo. Uvidíme. Dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 1. Duben 2016 Sdílet Vloženo 1. Duben 2016 (editace) Aktualizace: Dneska mi to padlo do nouzáku a blikalo žhavení, později se i rozsvítila kontrolka motoru. Na diagnostice tyto dvě závady: 4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [237] - preruseni info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 100582 km 4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [237] - chyba v elektr. obvodu info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 100582 km Editováno: 1. Duben 2016, autor: GeorgeTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Duben 2016 Sdílet Vloženo 1. Duben 2016 Takže suri. sa trafil do čierneho ...EGRko je KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.