Přejít na obsah

EGR ventil


maxop

Doporučené příspěvky

Nechá se to odhadnout i podle km a stáří auta. Jestli má ročně najeto kolem 25 tisíc a nemá ještě přes 140 tisíc tak tam nejspíš bude původní. Jestli má najeto ročně méně bude se ten nájezd snižovat. I když to auto často honíš po dálnici a dlouhé trasy tak do 160k odejde skoro vždy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

 

mám OII 2011 4x4 1.6TDi 77kw, na 180tis poprvé se měnil původní EGR - ok beru, za 4 měsíce a 6tis km (začalo blikat žhavení a auto do nouzového režimu), z autorizovaného servisu mi řekli že jsem chytil 1 z 1.000ks EGR co byli vadný - ok to beru, jsem klikař. Nyní dva měsíce po reklamaci a zhruba 3tis km úplně stejný průběh na cestě, tak jedu do svého autorizovaného servisu a "musíme Vám oznámit, že to hlásí špatný EGR" - "ok, ale ten mi budete měnit již po třetí!"? Můžete mi prosím někdo poradit? Zda jsem tak velký klikař a mám opět vadný kousek, nebo napadá někoho kde by mohla být chyba? Moc děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přikládám všechny doklady co jsem dostal od servisu. Haupnu od motoru jsem zvedl jen když jsem si čistil auto, jinak vůbec nic nevím a spodek jsem viděl jen jednou když mi něco lupe od zadních kol na zpátečku když zabrzdím po výměně komplet brzd. Takže nejsem schopen nic víc říct.

 

Podle servisu je EGR kaput.

3EGR.pdf

2EGR.pdf

1EGR.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kdyby to bylo jen tohle tak to by bylo dobrý :D, ale jako autorizovaný servis, který mění EGR jak na běžícím páse zapomene na takovouhle věc! To mi nepřijde jako OK! Ale co mě hlavně štve, tak že mě to auto prostě někde nechalo ve štychu a já ho potřebuji ke své práci. Když jsem psal na infoline Škodovky, tak jediné co, že mají čas na to 30 dní a když jsem se ptal na mobilitu, tak auto bude od poslední faktury až 4.9. což si myslím, že je prostě hrozný :( 

A když tam nedali tu krytku, mohlo se tím poškodit ještě něco (DPF, atd.)?

Editováno: , autor: Apik16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si vyzvedl auto :) prý EGR je v pohodě, chyba vznikla už u výrobce, EGRy poslední řady byli špatně nastavený na polohu klapky a tím vznikla chyba a auto spadlo do nouze. Takže EGR vyreklamovali, ale je naprosto v pořádku, jen musel přijet borec z VW aby upravil nastavení EGRu. Což musím říct, že jsem se byl s autem projet a jede jako nové, hned teda začalo regenerovat, ale dobře dostává se do varu, tak uvidíme za 6tis km a více a doufám, že bude vše v cajku :)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravim, jen přidám zkušenost, ptž mi info z tohohle fóra alespoň trochu pomohlo. Octavia rok 2011 1,6 TDI. 200 000 km a odešel EGR ventil. Nejdřív začalo blikat opakovaně žhavení a vůz padal do nouzového režimu a pak se přidala i kontrolka emisí. Vyměněno a auto jede zase jak nový, ale potrápilo mě to teda. 2 týdny jízda v nouzovém režimu :D  Opravováno v servisu v Německu cena 650 €

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak cena dílu pro oba servisi je kolem 8-9 tisíc zbytek platíš za lidskou práci no a platit za práci zhruba o 80 % víc není vůbec špatný když si uvědomíš že místním lidem zaměstnavatelé vyplácí v průměru o 300 % vyšší plat co myslíš ? Kam těch 220 % peněz u nás asi mizí co ?  :-)

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Návštěvník

Zdravim.

Mam auto momentalne v servise meni sa EGR za ten novy s indexom DQ.

Je potrebne robit aj SW update kvoli EGR?

Ide mi o to, ze novy SW je len ten, ktory opravuje aj tie emisie...

A to nechcem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

taky do toho nic nenastříkal. Já to tu nikomu nenutím, ale tvrdím, že dokud nebyl zanesený samotný chladiče, tak se mi podařilo tu rohatku rozhýbat zatím vždy, je fakt že je to třeba dělat ideálně s výměnou oleje, protože ta rohatka bývá už v uložení trochu vyběhaná a dostává se tam dehet, proto se to vlastně začne přisekávat... Mluvím o čištění na autě, samozřejmě vyndavat každých 20K km egr na čištění rohatky je hovadina... ale tohle je práce tak na 15 minut, když už je to zvedlé kvůli oleji, tak zkusím prstem jestli se rohatka nepřisekává, když jo tak to rozhýbu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...