Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

:(  hmm, ale ta fotka i video pouze ukazuje jak tu situaci zachytil nějaký mobil... je to nic neříkající protože nevíme jak je nastavená barevná teplota a jakou má citlivost foťák

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Ted jsem přešel ze SB (po 1 roce) se sériovými H7 (a svítí dost dobře) na SB s xenony

a rozdíl vnímám následovně:

- osvícení je sytější

- svítí i více do šířky, lepší přehled o okolí a nasvícený i vedlejší pruh, to překvapilo nejvíc


 

 

 

 

Připnutí dálkových je poznat, ale je vidět jiný odstín-barevná teplota,

sakra BiXenovy budou až od června.


 

 

 

Skoro každou druhou trasu jezdím za tmy, takže pro mě dávají smysl.
 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ten rozdil tam nebude tak patrny. Oboje je LOW varianta, takze mezi sebou ten rozdil (BiXenon vs Xenon) moc nepoznas, maximalne tak v teplote/barve svetla :) 

  • o 2 roky později...
Vloženo

Vzhledem k přítomnosti světelného senzoru a parkování ve tmavé garáži mi dlouho vrtá hlavou...jak moc vadí xenonové výbojce časté problikávání? Není to ještě horší, než když svítí pořád?

Vloženo

Je to pro ně horší. Mžeš nastavovat vynucení denního svícení, než vjedeš do garáže, aby se kvůli té chvilce nezapínaly, jenže to se Ti zase bude ošoupávat vypínač :-) Já všechny takové věci kolem auta neřeším, to je jednodušší se zbláznit. První Rapid měl přes 100 tisíc a výbojky původní, současný má 40 denního ježdění a také drží. Pokazit se může vše i nové.

Vloženo

Kdybych tím autem jezdil (jen) já, tak si to samozřejmě vyřeším po svém. Každopádně jsem doufal, že jsou na to výbojky stavěné, když už je automatika tak týrá a používají se i pro světelnou houkačku. :-/

Vloženo

Já mám dokodované svícení zadních světel spolu s denním svícením a světla zapínám až když je potřeba abych viděl na cestu nebo při mlze.Automatiku moc nepoužívám.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Já si xenony nechal dodělat místo halogenů a svítí opravdu líp. Jezdil jsem s Philipskama xtreame vision a rozdíl to je stejne i když samozřejmě žádný wow efekt to nebyl. Svítí to stejně daleko, ale světlo je jasné v celém světelném kuželu, takže i po stranách vidíte mnohem líp. Pro mě to má význam v tom že mnohem méně namáhám oči a nemusím se tolik soustředit na to co vidím, ale spíš se můžu věnovat jízdě ( vidím všeobecně spíš hůře). Pro mě největší peklo je mrholení v husté dopravě ve tmě kde se všechno osvětlení ve městě a okolních aut všemožně odráží a jsem z toho pak trošku dezorientovaný nebo jak to popsat. Tyhle světla svítí prostě jasněji a okolní světelný šum prostě vnímám mnohem míň a jízda je pohodovejsi, stejně tak i protijedoucí auta co mají výkonnější světla mě oslňují méně. Vzhledem k tomu že od října do března prostě tma je půl dne a více, tak to prostě význam má. 

Editováno: , autor: Malarkey

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...