Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jedna věc je jistá, motory se ve velkém nevyrábí na sklad. Takže vliv může mít i krátkodobý výkyv poptávky. První vlna podpory 55kW MPI v závěru roku se dala částečně zdůvodnit nedostupností 44kW varianty. Když budu spekulovat, tak bych tipoval, že jde o souběh víc věcí:

 

- Kvůli konjunktuře nižší poptávka po základní motorizaci, která je navíc v 55kW variantě jenom o 15 000Kč levnější než 70kW TSI

- Na druhou stranu ale také nasycení trhu

- Celkové dražení a tím pádem odpis části cílové skupiny. Fabia se ve většině výbav cenově dostala na úroveň začátku roku 2008 před první vlnou zlevňování.

 

Vloženo

Ted si vemte, ze cista marze na aute neni ani ve vysi te slevy 30 000Kc a prakticky kazdy TSI nahrazeny MPI je porad ztrata. A to jeste 55kW MPI vyskrtli z verze Style, takze jestli neni potichu vracena, zasahuje to i do vybavy.

Vloženo

Díval jsem se na tu akční nabídku na Fabii na motor Mpi  tj. 30.000,- Kč.  Nebylo by to špatné, kdyby to bylo na jakékoliv skladové i nově nakonfigurované auto (Active a Ambition dle webu Škoda) . Trochu problém, že Škodovka opětovně nějak mlží a podmínky se dozvíme jen u autorizovaného prodejce, takže zájemcům nezbyde, než zajít osobně do prodejny, asi ty podmínky nebudou jednoznačné, ale variabilní dle vůle prodejce ? 

Mohlo by mi to  připomínat podmínky, kdy jsem kupoval svoji Fabii a taky byla akce při výkupu ojetého auta na protiúčet.   Nevím přesně, ale asi to bylo 20.000,- Kč.  V důsledku podstatně  nižšího nacenění  mého ojetého auta  prodejcem  ( asi kompenzace za těch 20.000,-) jsem raději auto nechal v jeho bazaru  na volný prodej a za cca 14 dní bylo auto v pohodě prodané za podstatně vyšší částku než mi nabídl a to i s jeho 20.000 tisícovým bonusem. 

Beru tedy, pokud bude sleva na to Mpi těch 30,000,- bez nějakých dalších podstatných podmínek.  Jinak to může připomínat  akci "Nechci slevu zadarmo".

Ozvěte se popř. někdo, kdo navštívil autorizovaného prodejce, jak je tomu ve skutečnosti .  Ono koupit např. novou Fabii  Active 44 kW za 264.900,- nebo ze 234.900,- je rozdíl, ale nevěřím, že to takhle bude. 

Vloženo

Bonus za vykup a jeho realna vyse je zavisly na tom, kolik nabidnou za auto.

 

U prvni akce nebylo mozne obe dve akce kombinovat.

 

Na otazku, jestli dostanes vez dalsiho Fabiu za 234 900Kc je odpoved ANO.

Vloženo (editace)

Díky, dobrá zpráva. Pořád přemýšlím pro moji partnerku  o nějaké nové škodovce do města.  Přemýšlel jsem nad Citigo Trumf, ale ta Fabia za 234.900,- by byla výborná alternativa. 

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo
před 1 hodinou, bojler napsal:

Ted si vemte, ze cista marze na aute neni ani ve vysi te slevy 30 000Kc a prakticky kazdy TSI nahrazeny MPI je porad ztrata. A to jeste 55kW MPI vyskrtli z verze Style, takze jestli neni potichu vracena, zasahuje to i do vybavy.

To je otázka, ono stále jedno prodané MPI je další auto co bude jezdit na servis, než neprodané TSI.

Vloženo (editace)

No podle poptávky to spíš vypadá, že výrobní linka na motory Tsi nestíhá vyrábět a linka na Mpi nemá do čeho píchnout. Takže než bychom honem propustili nějaké zaměstnance z linky na Mpi (což zpravidla odbory nechtějí ani slyšet), nebo než linku předěláme na žádaný motor, tak třeba zatím nějak zkusíme zvýšit odbyt,  teď  např. tou slevou.

Samozřejmě je to jen moje teoretická úvaha, ale zpravidla pokud je po něčem poptávka, tak to se určitě nezlevňuje. Pro zájemce o motor Mpi do města a okolí,  v současnosti jen dobře. 

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo

V Autonově už ani nemají tak zajimavý vybavený modely jak tomu bylo před 3 rokama, kdy jsem tam jezdil na čučku ma F3 MC. Asi mají autosalony více zvýhodněné ty základní výbavy než full co bývaly dřív předváděcí vozy. A teda smrdí tam o to dýl. Myslel jsem že se podívám na FL a tu tam ještě ani neměli! Byl jsem tam někdy září-říjen. 

 

Vloženo (editace)

Na konci 11/18 objednána style combi 81 kw. Dodání březen/duben 2019, u Šmuclera v Plzni  sleva šrotovné (protiúčet) od Škodovky, sleva od VW financial a sleva od dealera, celkem 72 tis. 

Editováno: , autor: Hanzcz
Vloženo (editace)

To není špatné ta část od dealera. 20 000 od leasingovky je taková sleva nesleva, je to spíš kompenzace toho co zaplatíš navíc. 

Editováno: , autor: MilanHos
Vloženo

Furt lepší jak drátem do oka, ale ta čekačka je fakt na dlouho. Co vím , tak skoro po osmi týdnech ještě není auto v plánu výroby. Jinak na slevu protiúčtem stačí jakýkoliv auto a poté kopie TP o vyřazení z registru. Tak to udělám já, protože do stávajícího auta manželky už investovat nebudeme. 

Vloženo
před 7 hodinami, MilanHos napsal:

@Hanzcz No jo no píše se tady na fóru, že se čeká na motory 1.0tsi.

kde sa to tu píše? zaujima ma to, lebo mam objednanu fabiu style 1.0 tsi 81 kw zaciatkom septembra (09/2018) a dodanie januar/februar 2019 (01-02/2019). predajca ma informoval, ze auto malo iat do výroby az v 20 kalendarnom týždni s cim nesuhlasil a riesil to cez importera....

 

deje sa niečo?

Vloženo (editace)

Tak manželka už má vybráno. 1.0TSI 81kw Style plus. Černá metla. Cena 282900kč. Jsem zvědav kolik nabídnou za naše Monte Carlo 1.2TSI r.v. 2011 s naj.55tkm :-) 

Editováno: , autor: Jay Kay

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...