Listopad 20, 20195 r Ty jo ono to nemá ani Klimuu, on se vrátil junior?? Sem netušil že F3 může být než klimy... Docela by mě zajímalo zdali to má start/stop to muselo zdvojnásobit cenu ... A posilovač to taky nemá ?:-) Upraveno Listopad 20, 20195 r od zwan
Listopad 20, 20195 r V úplném základu před FL šlo i bez AC, ale spolu s dálkovým, lakovanými klikami, rádiem atd. to bylo v balíku za cca 10tis. nevím co koho vedlo k tomu si to nepřiplatit.
Listopad 20, 20195 r Původní provedení Active bylo vždy bez klimy, dokupoval se paket Plus s ní za 5tis.Servo to má.
Leden 24, 20205 r @man.kar Ti částečně odpovím - vlastním oba motory 55kW a 70kW. Ano s MPi město po rovině bez zrychlování 5. to pobere, moc to netočí. TSi opravdu tu 3., na čtyřku jsou otázky moc nízké, na vznik karbonu ideál. Ale TSi je lépe odhlučněné ( má lepší čelní sklo), 3. naprosto v pohodě. 150 km jezdím i s MPi, vozík 500kg také, chce to klidný styl. Slabší TSi má opravdu dlouhé převody, v 90. na 4. hlučnost OK, v MPi už obtěžující. Pokud skladové, tak prověřit ve velkém TP, jestli má vyplněné hodnoty přívěsu, od MR2020 je problém pak domontovat. Kolik otáček na jakou rychlost mohu doplnit zítra. Upraveno Leden 24, 20205 r od Jan R.
Leden 24, 20205 r před 2 minutami, man.kar napsal: Zde nějaké udaje . Technická data -FABIA-petrol-en.pdf 370 kB · 0 stažení 44 má delší převody proti 55kW. Oni tu 55kW zřejmě vrátí až ti předělají na novou verzi EVO. Zítra vysonduji ty otáčky, ale je to tichý motor, do 44 bych asi nešel.
Leden 25, 20205 r MPI do města na krátké vzdálenosti lepší. Dálnice mě 55kw mile překvapila, nemá problém. Nejhorší jsou za mě okresky, tam výkon chybí nejvíce. TSI 70kw, bez filtru jede lépe než s filtrem. Mám totiž služebku novou a svojí starší. Pokud bych teď kupoval fabku, tak rozhodně za mě pouze 1.0tsi 81kw.
Leden 25, 20205 r Zkusil jsem zhruba otáčky při 50ce, na 4. 5. bych nejezdil i při těch 2tis je to naprosto tiché. @man.kar 3. 2000 2. 3100 4. 1450 i při 65 je 5.ka málo, většinou ji řadím 80+ 5. 1100 - to je vražda pro motor Ještě poradím při zkušební jízdě ať má to TSi najeto přes 1000km, ten motor se chová daleko lépe. Přeji šťastný výběr. Upraveno Leden 25, 20205 r od Jan R.
Leden 25, 20205 r Jan R. velice pěkná ukázka ,díky! Našel jsem ještě pěkný článek k motoru 81 kW mimo jiné. https://blog.auto.cz/aktivnybloger/2017/12/fabia-12-tsi-vs-10-tsi/ obrázek jak jsou jednotlivé rychlosti navrženy.
Únor 21, 20205 r Tady někdo neumí číst, či snad nerozezná číslovku v názvu tématu? Příspěvky mimo téma smazány.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.