Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Cenový rozdíl v ofiko ceníku Škodovky je 20.000,- Kč u Fabie, u Citiga je to myslím cca do 10.000,- a to je prosím u stejných motorů. !!!

No zajímavá cenová politika. Jako že máš např. na Citigo tak zaplať např. za stropní lampičku třeba 1000, Kč, máš na Octavii, tak zaplať za stejnou lampičku 2000,- Kč, máš na Superba, tak zaplať za stejnou lampičku 3000,- Kč.

Klasický kapitalismus, budem to zkoušet, dokud zákazník to bude akceptovat !!! Jinak ten originální SW jde bokem určitě přehrát i u autorizovaného prodejce. Lidé byli a jsou vždy úplatní, aspoň já se vždy nějak domluvil, ale nemůžeš přijít přímo do přejímací kanceláře, tam mohou být i kamery. Je to společensky asi blbé, ale je to tak. Škodovku mám rád, ale pěkně nás  někdy natahuje, takže co bych ji to nějak nevrátil.

A co se na to nedívat výhradně očima Marxe a zkusit se zamyslet nad tím, že je cena 44kW varianty posunuta níž kvůli nižší vstupní ceně? Jinak řečeno, chceme tedy zvýšit cenu za 44kW o 15 000Kč, aby tam nebyl "zlodějský" příplatek?

 

Pokud by se totiž zlevnila 55kW verze, tak by ti zlí kapitalisti okrádali slušné uplácející zase přemrštěnou cenou za pouhé turbo u TSI.

 

Ale k tématu. O MPI Evo jsem nedohledal vůbec nic ani u VW, Seatu..

  • 2 měsíce později...

Hoši prosbička, dnes jsem při příjezdu vypl rádio a slyším od motoru lehounké, takové slabé pískání. Auto máme týden najeto 300km. Díky.

Může to být kompresor klimatizace. Zkus, jestli to přestane při vypnutí A/C.

Klima byla vypnuta i vnitřní ventilátor jsem vypnul. Asi skusím AŠ na reklamaci.

To je bezny zvukovy projev. Slycham to u nasi FIII, delala to byvala OIII, ted u sveho Superba i aut kolegu taky. Mozna nejakej servomotorek nekde neco prestavuje, zavira, kdo vi. Na reklamaci bych to ja osobne nevidel.

Díky, jj zvuk tomu odpovídá, nic hrozného za jízdy neslyšitelné. Jinak auto super fl dle mého názoru ohodně tiší co se týče hluku, nejvíce od kol. 

Ano, já mám 1.0tsi trumf 3/2018 a teď jsme koupili pro manželku mpi ambition combi, viz mé vlákno.

Taktéž mohu potvrdit, že moje nová Fabia combi III 1.0 Mpi 55 kW je celkově tišší oproti mé předešlé Fabiii II 1. 2 Tsi 63 kW. Jediný větší hluk je ze zadní části vozu, což  je pravděpodobně asi větší hluk od zadních kol a taky asi hluk od zadního tlumiče výfuku, (při ubrání plynu se to rapidně ztišší). Holt odhlučnění v zavazadlovém prostoru je dle mne  slabší oproti Fabii II.

  • 5 týdnů později...

Trochu som potrápil MPíčko na Pezinskej Babe, takpovediac dal som tomu napiť:D

Berte to s rezervou.

 

 

-fabia- trochu si mi pripomenul moje jazdy na Babe s Mustangom (nie tým americkým, tým slovenským poldecákom), tiež len vytočiť dvojku, zaradiť tri a už nič neťahal... :-) Ale samozrejme na prejdenie toho kopca je MPi v pohode. Je to hodne technická cesta... Len 3 motorky boli rýchlejšie. Škoda že neboli aj zábery na prístroje (otáčky a tak).

Upraveno od TTRapid

Jak se tak dnes dívám na konfigurátor Škodovky, tak motor 1.0 Mpi 55 kW úplně vypadl z nabídky. Není vůbec u Fabie combi a u krátké Fabie je jen 44 kW. K dostání je motor 1.0 Mpi 55kW jen u skladových vozů. Takže co ........, že by se už blížil postupně úplný konec motorů 1.0 Mpi ????

motor MPI 55kw je stále v ponuke na Slovensku cenník platný 15.04.2019 skoda fabia

Chcem poprosiť kto má fábiu 1.0 MPI 55kw aké máte skúsenosti chcem kúpiť bežne chodím do práce 30 km z mesta na dedinu a späť takže po okreskách bude stačiť takýto motor na denné používanie? 

Se tím projeď, každému stačí něco jiného, ale na jízdu po městě a mezi obcemi je ten motor dobře zpřevodovaný. Zde na fóru ho mají @Malta , @Petr AMF nebo @Heini v HB

 

Upraveno od Martab

Díky za názor Martab

 

za mě ve spojení s LPG maximální spokojenost. Jasně občas ten výkon chybí, ale při té dnešní hustotě dopravy, stejně čék musí jít pokorně v koloně, takže převládá úsporná cesta z místa A do místa B

Nikdo tu neporadí na 100%, priority ví každý řidič sám. A hlavně aji záleží na trase a na tom jakým stylem řidič jezdí. Já jezdím každý den taky 30km z dědiny do města a mám na trase hodně velké výškové rozdíly a tím pádem hodně oceňuji turbo u tsi. Nejsem žádný závodník, přesto nemám rád když někdo zdržuje a to na okresce s mpi není žádná báseň předjíždět. 

Ještě hodně záleží čím jsi jezdil doteď. Ono z “lepšího” na horší se přechází blbě. Já když musím sednout do htp u nás v rodině tak trpím. 

No já přecházel z Tsi do Mpi zcela účelově a vědomě a přecházelo se mi velmi dobře. Věděl jsem do čeho jdu a na co to chci. Měl jsem tento motor dopředu projetý. Při výběru tohoto motoru jsem samozřejmě  vycházel i  z mých dosavadních  zkušeností (jezdeckých i technických) za nějaké ty roky  pozpátky. Chtěl jsem spolehlivý, na spotřebu nenáročný stroj a nemyslím si, že někoho, kdo jezdí v rámci předpisů na silnici zdržuji s tím  mým Mpi.

Výběr je jen na tobě mike33. Auto je jako ženská. Ptáš se někoho jestli si ji máš vzít  za ženu nebo ne, většinou neptáš a dáš na svůj úsudek.  U auta je to skoro stejné, každému vyhovuje něco jiného, zkus a uvidíš, všeobecné rady jsou většinou pro kočku..........

Upraveno od DušanV

Ďakujem DušanV a Milan Hos za reakciu a názor jazdil som na mojom 1 aute VW Golf IV  1.4 atmosféra (2002) potom na kia pro ceed 2011 ročník tiež atmosféra okolo 100 koní.

Tento víkend jsme poprvé jeli s mpi na chatu Praha-Jičín. Musím říci motor mě velice překvapil. Dálnice, žádný problém jsme tři a pes, zapnutá klima jel jsem cca 135 až 140. Kopec mpi ani nezpomalil z toho jsem velice mile překvapen. Dále okrska v pohodě ale předjíždění raději s rezervou načasovat, tam výkon chybí i když podřadíš na trojáka, ale já jsem nakonec v poho zvládnul. Poslední disciplína město, s mpi se jezdí rozhodně o hóódně lépe nežli s tsi. Spotřeba mpi je o trochu úspornější. Příjde mi že mpi dle mého vnímání má více nežli 55kw. Palivo tankuji jen 100 oktanů omv nebo benzina.

Jo opravdu záleží na stylu jízdy. Defenzivní řidič s tímto motorem bude nadmíru spokojený. Pokud někdo potřebuje častěji předjíždět tak nic moc. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.