Přejít na obsah

Zapalovací cívka


rh+

Doporučené příspěvky

Měl jsem špinavou zapalovací cívku od oleje

na Fabii 1,4 16V 74kw (motor BBZ 2003).

Byla tam málo dotáhlá svíčka (ze servisu :-()

a olej ji hodně zašpinil a nepálilo to (chyby na Vagu).

Znažil jsem se cívku očistit hadrem od toho oleje,

ale pořád je to ve vnitř asi španavé od oleje,

protože se občas objeví sporadická chyba spalování.

Jde tu cívku dole jak je nacvaklá na svíčce

rozebrat a pak složit,

abych to tam mohl pořádně očistit?

Nebo zkusit vyprat v technickém benzínu??

Jde tu cívku nějak proměřit a zjistit jestli je dobrá nebo špatná?

Případně, kde koupit levně novou zapalovací cívku?

Ve škodovce za ni chcou 1150,- Kč :-(

Dík Roman

Editováno: , autor: rh+
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tu zapalovací cívku včera večer rozdělal,

tedy sundal jsem tu spodní část (plech s gumou ve vnitř)

a dostal se k vlastní "fajce", ta je vyrobena z nějaké

umělé hmoty (ten izolant) a byla propálená na jednom místě.

Není tam moc možnost nějaké opravy.

Takže jsem ráno koupil novou zapalovací cívku.

Roman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...
  • o 1 rok později...

Co se týče boulí na izolaci zapalovacích cívek... mám jednu malou na jedné cívce, mno měnit to nebudu dokud to funguje. Někde jsem četl, že pomáhá pravidelně měnit svíčky (menší přechodový odpor) a ty cívky tolik netrpí, je to pravda? Moje auto má 141 tis, přepodkládem, že tam budou původní (nejspíš)... plánuju všechny svíčky vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 3 roky později...

Ahoj,

odešla mně jedna zapalovací cívka na 2. válci a musel jsem dojet na 3 válce cca 100 km s rozsvícenou kontrolkou motoru a malým výkonem.

Vypne řídící jednotka vtřikování paliva do válce s vanou cívkou?

Pokud nevypne řídící jednotka vstřikování paliva, hrozí při těch 100 km větší opotřebení válce a kroužků ředěním oleje na stěnách válce benzínem?

Motor 1.4 16V 55 kW, r.v. 2006.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
V 30. 10. 2014 na 20:42, rolfik napsal:

Zdravím. Jak je na tom podle vás cívka na obrázku? Jsou na ní dva puchýřky. Je to normální nebo už jsou načaté a brzo odejdou? V takovém lepším či horším stavu mám tři ze čtyř cívek. Mám je preventivně vyměnit? Díky za odpovědi.

post-58520-0-72519800-1414696581_thumb.j

Dobrý  den když jsou na ní puchýřky tak je v háji? Na ostatních  to nemám.  Motor nedrží  volnoběch. Díky za odpověď.  Svíčky  byly měněné.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý  den  tak  po problému  mám najeto na fabia 1 1,4 16V

140tis km. A tři cívky v háji.  Už jsem je vyměnil  a vůbec sem nemusel na diagnostiku.  Kontrolka motoru sama zhasla.  Všechny cívky  vyměněny. Díky moc za rady.  Byly tam určitě ještě od výroby  auta. Úplně  v háji  a spálené.  

V 7. 9. 2020 na 11:12, zwan napsal:

Ten puchyr nevesti nic dobreho....

Z vlastni zkusenosti pokud odejde jedna dalsi ji nasledovali v radu umesicu. (Byli to stejne typy vyrobene ve stejnem datu takze stejna serie)

Vozil jsem pro jistotu nahradni v kufru.

V 30. 10. 2014 na 20:42, rolfik napsal:

 

post-58520-0-72519800-1414696581_thumb.j

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...