Publikováno Listopad 29, 200717 r Měl jsem špinavou zapalovací cívku od oleje na Fabii 1,4 16V 74kw (motor BBZ 2003). Byla tam málo dotáhlá svíčka (ze servisu :-() a olej ji hodně zašpinil a nepálilo to (chyby na Vagu). Znažil jsem se cívku očistit hadrem od toho oleje, ale pořád je to ve vnitř asi španavé od oleje, protože se občas objeví sporadická chyba spalování. Jde tu cívku dole jak je nacvaklá na svíčce rozebrat a pak složit, abych to tam mohl pořádně očistit? Nebo zkusit vyprat v technickém benzínu?? Jde tu cívku nějak proměřit a zjistit jestli je dobrá nebo špatná? Případně, kde koupit levně novou zapalovací cívku? Ve škodovce za ni chcou 1150,- Kč :-( Dík Roman Upraveno Listopad 29, 200717 r od rh+
Listopad 29, 200717 r No jednoznačne by som šiel do CZ výroby http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...y=036.905.715+E
Listopad 30, 200717 r Autor Tak jsem tu zapalovací cívku včera večer rozdělal, tedy sundal jsem tu spodní část (plech s gumou ve vnitř) a dostal se k vlastní "fajce", ta je vyrobena z nějaké umělé hmoty (ten izolant) a byla propálená na jednom místě. Není tam moc možnost nějaké opravy. Takže jsem ráno koupil novou zapalovací cívku. Roman
Říjen 30, 201410 r Zdravím. Jak je na tom podle vás cívka na obrázku? Jsou na ní dva puchýřky. Je to normální nebo už jsou načaté a brzo odejdou? V takovém lepším či horším stavu mám tři ze čtyř cívek. Mám je preventivně vyměnit? Díky za odpovědi.
Březen 29, 20169 r Nemáte někdo video nebo obrázky, jak vyndám startovací cívky? Musí se něco odmontovat? Nerad bych to zničil. Upraveno Březen 29, 20169 r od Majlou
Březen 29, 20169 r Zapalovací cívky s výkonovým koncovým stupňem se vytahují pomocí vytahováku: http://www.skoda.triga.cz/produkt-848/pouziti-1403/ https://www.vidaxl.cz/p/210110/sada-nastroju-pro-demontaz-zapalovacich-svicek-4-ks
Březen 29, 20169 r Tak, tak. U nás v Čechách se vyndávají šroubovákama:-) . Je v tom větší cit. A pozor je dobrý mít kleště s dlouhejma čelisma. To pro případ přetržení ( vlastní zkušenost) .
Duben 2, 20169 r Co se týče boulí na izolaci zapalovacích cívek... mám jednu malou na jedné cívce, mno měnit to nebudu dokud to funguje. Někde jsem četl, že pomáhá pravidelně měnit svíčky (menší přechodový odpor) a ty cívky tolik netrpí, je to pravda? Moje auto má 141 tis, přepodkládem, že tam budou původní (nejspíš)... plánuju všechny svíčky vyměnit.
Říjen 24, 20168 r Ahoj, rozhoduji se mezi těmito výrobci zapalovacích cívek: Beru, Magneti Marelli, Bosch, NGK, Valeo nebo Tesla. Máte někdo tip nebo zkušenosti, která cívka by mohla mít nejdelší životnost?
Listopad 25, 20195 r Ahoj, odešla mně jedna zapalovací cívka na 2. válci a musel jsem dojet na 3 válce cca 100 km s rozsvícenou kontrolkou motoru a malým výkonem. Vypne řídící jednotka vtřikování paliva do válce s vanou cívkou? Pokud nevypne řídící jednotka vstřikování paliva, hrozí při těch 100 km větší opotřebení válce a kroužků ředěním oleje na stěnách válce benzínem? Motor 1.4 16V 55 kW, r.v. 2006.
Listopad 25, 20195 r Valce by ta mali trapit najmenej, katalizator by to neprezil. Na 99% sa vyplo vstrekovanie.
Listopad 25, 20195 r Vypnutí vstřiku na 2. válci by odpovídala i spotřeba z palubního počítače, která byla přibližně stejná, jako bych jel na 4 válce. Upraveno Listopad 25, 20195 r od MirekM
Září 6, 20204 r V 30. 10. 2014 na 20:42, rolfik napsal: Zdravím. Jak je na tom podle vás cívka na obrázku? Jsou na ní dva puchýřky. Je to normální nebo už jsou načaté a brzo odejdou? V takovém lepším či horším stavu mám tři ze čtyř cívek. Mám je preventivně vyměnit? Díky za odpovědi. Dobrý den když jsou na ní puchýřky tak je v háji? Na ostatních to nemám. Motor nedrží volnoběch. Díky za odpověď. Svíčky byly měněné.
Září 7, 20204 r Ten puchyr nevesti nic dobreho.... Z vlastni zkusenosti pokud odejde jedna dalsi ji nasledovali v radu umesicu. (Byli to stejne typy vyrobene ve stejnem datu takze stejna serie) Vozil jsem pro jistotu nahradni v kufru.
Září 10, 20204 r Dobrý den tak po problému mám najeto na fabia 1 1,4 16V 140tis km. A tři cívky v háji. Už jsem je vyměnil a vůbec sem nemusel na diagnostiku. Kontrolka motoru sama zhasla. Všechny cívky vyměněny. Díky moc za rady. Byly tam určitě ještě od výroby auta. Úplně v háji a spálené. V 7. 9. 2020 na 11:12, zwan napsal: Ten puchyr nevesti nic dobreho.... Z vlastni zkusenosti pokud odejde jedna dalsi ji nasledovali v radu umesicu. (Byli to stejne typy vyrobene ve stejnem datu takze stejna serie) Vozil jsem pro jistotu nahradni v kufru. V 30. 10. 2014 na 20:42, rolfik napsal:
Září 11, 20204 r Kontrolka motora sice zhasla,ale v pamäti závad zostal zapísaní chybový kód,ak chceš mať čistú pamäť závad tak diagnostika a zmazať.
Srpen 29, 20214 r Pri studenem startu to je dobre ale pak se to ohreje a zacne to na ctvrtem valci civka jiskrit. Cim to je uz si stim nevim rady. Dekuji za kazdou radu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.