lubinob Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Aj mne už začínala slziť, prišiel na to kamarát pri výmene rozvodov pri 286500 km.. Milan ty si mi ju pri rozvodoch v 150t km menil, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 tak som sa rozhodol založiť vlákno o tejto závade (na podnet Pawouka ) ..v prílohe malá ochutnávka ...OII FL MR 2013,najazdené cca 103tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 (editace) Pridam foto mojej srkajucej pumpy OII FL MR2012, fotene pri 90t km kontrole. Zatial mi dva, alebo tri krat po sebe zmizla cela nadrzka...odvtedy to z nicoho nic drzi (cca 13t km). Editováno: 9. Listopad 2014, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 mám tu nejaký bordel v tom vlákne ....kto to takto vymodeloval? ... ...že vytvořeno lubinob Aj mne už začínala slziť, prišiel na to kamarát pri výmene rozvodov pri 286500 km.. Milan ty si mi ju pri rozvodoch v 150t km menil, že? vidíš,zabudol som ti to povedať ..sorry,nemenil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Chtěl jsi přesunout příspěvky? Chtěl. A ty se seřadí podle data a času jejich vytvoření. Jinak to nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 10. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 mám tu nejaký bordel v tom vlákne ....kto to takto vymodeloval? ... ...že vytvořeno lubinob vidíš,zabudol som ti to povedať ..sorry,nemenil teeda ja som vytvoril vlákno ani o tom netuším... tak potom už viem prečo tie pumpy tečú.. lebo ich nemeníš keď máš.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 a teraz bude následovať davová psychóza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Chtěl jsi přesunout příspěvky? Chtěl. A ty se seřadí podle data a času jejich vytvoření. Jinak to nejde. chcel,ale takto?? ...tak potom vymazať,nech to je ako sa patrí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Jinak to nešlo, zbylé příspěvky jsou nejen o pumpě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubinob Vloženo 10. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Tak ja ten prvý príspevok asi vymažem aby nebol Milanko smutný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2014 sorry,ale na všetko................. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 tak a príbehy o vodnej pumpe pokračujú ďalej... ....MR © ,najazdených 61tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 (editace) Snad takto to nebude vyzerat aj u mna Aky to bol MR? Uz pomaly chystam objednavku materialu a pri dalsej garancke to pojde vsetko nove Editováno: 22. leden 2015, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 MR → C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 A co to znamena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 C = 2012 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 Aha, a ja som sa cudoval, co znamenaju v etke tie pismenka pri MR...uz som mudrejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 14. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2017 Oživím téma. Mám sice Fabii, ale stejný motor a tady to více žije. Už asi 3 roky mě nepatrně ubývá chladící kapalina. Teda nepatrně jen když ji udržuji na MIN. Když ji dám víc, ztratí se velice rychle. Od MIN se ztrácí tak 1-2 dl na 5000 km. A zdá se, že se to nezhoršuje. Není nikde vidět, že by něco teklo, ani vodní čerpadlo. Shodil jsem horní kryt rozvodů, a tam je sucho, zaprášeno. Na čerpadlo moc vidět není, ale kdyby teklo, ta by to snad řemen rozstříkal. Napadá mě nejhorší myšlenka - EGR. A že to prosákne do sání a tak nepatrné množství se nepozorovaně spálí. Má někdo podobnou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2017 pokud to jen "roní", tak vodu nikde nenajdeš - okamžitě se odpaří. Hledej povlak růžové usazeniny. Voda může nepozorovaně mizet i přes těsnění pod hlavou, prasklou hlavu apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 15. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2017 (editace) Právě, že jsem nic narůžovělého zatím nikde nenašel. Ale dá se s tím žít. Naštěstí funguje hlídání hladiny. Už mně 2x upozornila, když si poklesu nevšimnu já. Tak jen decku dolít, na MIN a zase se jezdí spokojeně dál. Přehřátí jsem ještě nezažil. Ale že se to za takovou dobu nezhoršilo je mě divné. Taky mě napadlo častěji dolívat na MAX, kdy je úbytek větší, a že třeba něco narůžovělého uvidím. Ale to je zase riziko, že se to otevře víc a budu s tím muset něco dělat. Takhle je to v poho. Když se to nezhoršuje, jen občas kapku doleju. G13 není zas tak drahá a v první flašce co jsem koupil mám ještě víc než polovinu. Ředím podle návodu. S tou hlavou jsi mě nepotěšil. To už by snad byl lepší ten EGR. Editováno: 15. Srpen 2017, autor: jipol57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2017 a koukal jsi zespodu na chladič? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 16. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2017 Myslím, že jsem prohlédl všechno běžné. Zatím bez výsledku. Vždycky při výměně oleje, když mám sundaný spodní dekl, tak to obhlížím a nic. Škoda že na to vodní čerpadlo je špatný přístup. To posuzuju jen pohledem z vrchu. Ještě tam je elektrické čerpadlo. Taky dost schované. ale přepokládám že bude mít pohon bezucpávkový, přes magnety, jako mají nezávislá topení. Zkusím natlakovat vzduchem. Rozpojit horní hadičku na expanzce, hadičku ucpat a do nádržky pustit tlak. Ventilek na expanzce zůstane hlídat maximální tlak. A hledat. Jasné je, že to víc uniká když je natlakováno. Rychlý úbytek mezi MAX a MIN. potom už to jde hodně pomalu. S tou hlavou a těsněním se mi to moc nezdá. To bývá následek nějakého přehřátí. A to jsem nikdy neměl. Jsem první majitel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zavoznik Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 (editace) @jipol57 : jestli jseš ochotný se podělit, tak by mne osobně docela zajímalo, kdes ten únik tenkrát nakonec našel. Mám pocit, že se mne to začíná chovat hodně podobně :-( Díky Editováno: 3. Říjen 2017, autor: Zavoznik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Bohužel jsem ještě na nic nepřišel. Popravdě jsem se k intenzivnímu hledání a tlakování ještě nedostal, jak jsem si předsevzal. Ono to není tak hrozné, a když udržuju hladinu kolem spodní rysky tak moc neuniká. Od posledního dolití, 2 měsíce a 3000km se drží + -- 2mm u té spodní rysky. Taky je mi záhadou ty malé výkyvy. Dívám se teď častěji, vždy na studeném motoru a na stejném místě v garáži. Kdyby to takhle zůstalo, tak není co řešit. Chladí dobře. A pro jistotu si vozím teď 1/2l kapaliny sebou, kdyby náhodou více unikla. Ale jak jsem psal. Dolíval jsem vždy max. 2 dcl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.