Pawouk Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Nový Hyundai i20 zná české ceny, je dražší než Škoda Fabia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2014 Virtuální podoba ceníků. U prodejce je pak cena jiná a nebo rovnou zaregistrujou kvatna aut na značky a prodávají je jako předváděcí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 23. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2014 Sympatické je že za mírně vyšší cenu než je u Fabie III je navíc jeden válec a vyšší výkon. Tedy nedá se to porovnávat a i zadní náprava Hyundaie vypadá moderněší. Vzhledově obě auta jsou hezká a tak se bude chleba lámat na výbavě a technickém řešení. Ostatně i v dalších segmentech je Hyundai velký konkurent Škody - viz stovnávací testy s Octaviou III. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 Dneska je v MF Dnes v příloze test Hyundai i20 a bude to opravdu veliká konkurence pro Fabii III, která bude mít nelehký život, snad jen ve verzi kombi to nebude tak zlý protože Hyundai kombi nechystá. Ale jinak bude i20 v mnoha technických řešení daleko před Fabii III a to třeba v použití měkčených plastů všude v kabině kde je to zvykem, dále v bezvadném podvozku který je lépe řešený než u FIII a i motory vypadají lépe. A co je podstatný, jízdní parametry jsou excelentní, vnitřní rozměr větší než u Octavie 1 a cena bude příznivější než je uvedená v ofic. ceníku. To díky strategii Hyundai při registraci. Tedy Hyundai považuji za lepší volbu než FIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 (editace) bezvadný podvozek u i20? Určitě né moc dlouho a když todle řikáš tak doufám že jsi s obouma jezdil :-) Motory lepší? Ano jen papírově :-) Exelentní jízdní parametry? Opakuju že doufám že jsi v obou jezdil!! Cena je vždycky u všech vozu lepší než ceníková a velké plus k FIII u které bude sleva mnohem lepší než konkurence! To díky strategii celé škody :-) Teda FIII považuji za lepší volbu než i20 :-) Wolfspitz zase si se ukázal, bohužel... p.s. FIII má vnitřní rozměry +/- stejné jako u i20, spíše pár mm hovoří pro FIII takže zase jsi neobjektivní....ale kdo to pozná ty mm/cm, důležité je, že tu zase plácáš nesmysly Editováno: 25. Listopad 2014, autor: Hurikan88 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 25. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 wolfspitz: tak ti nevím... přečetl jsem dosud o FIII vše, co o ni kde napsali, včetně srovnání s konkurencí, a vždy na tom FIII vyšla lépe, byť někdy těsně, nebo nerozhodně, ale ne hůře. Nevím kde čerpáš informace, ale nemůžu s tebou souhlasit, že by FIII v nějakém parametru v poměru s konkurencí utrpěla porážku. Třeba tvrdé plasty bych nehodnotil jako čirou nevýhodu. To může být pro někoho přínosné nebo dokonce požadované. Buď proto v souzení více objektivní 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalV123 Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 No nějak moc nechápu, co je to za negativ, že F3 má tvrdé plasty.. snad by tam někdo nechtěl koberec?? Nebo to má někdo během jízdy na palubovce ruce, že mu to tak dělá zle??? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 (editace) Michale to jsou vesmes lidi kteri misto toho aby se venovali rizeni dloubou prstem do palubky a snazi se vyškubat co nejvic gumy k vlastnimu uspokojeni Editováno: 26. Listopad 2014, autor: jozzi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 No zrovna motory u i20 jsou pro mě vyučující parametr. Žádný nesplňuje moje minimální požadavky na 4 válcový turbo benzín s min 74kW a 0-100km/h pod 10s. Tvrdé plasty jako problém nevidím, na pohled vypadají dobře a v místech, kde se člověk dotýká jsou povlakovane, nebo třeba opěrka rukou ve dveřích je čalouněná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Zatím jsem nový I20 nezkoušel ,kdy bude k vyzkoušení nevím, ale měkčený plasty v interiéru mám u všech aut i v minulosti a i taková Škoda 120 na tom nebyla vůbec špatně. Tedy tvrdej plast i když může vypadat sebelíp tak neberu a přisuzuju to Čínské produkci. Ty tvrdý plasty můžou dost vrzat a zlobit při změně teplot a s více najetýma kilometry. Taky zadní víceprvek u I20 je plus a jak bude možnost se s autem seznámit tak udělám fyzické porovnání i20 a FIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Děkujeme, předem víme jak to dopadne u tebe :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Mám výhodu nezaujatosti pro značku a tak posoudím pro a proti bez ovlivnění protože mě zajímá technické a materiálové řešení. Taky poměr ceny bude důležitej a co je plus tato třída aut jde mimo mě a netoužím po ní. Tedy během prosince bude šance to porovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 tvojí nezaujatost jsi už vysvětlil jak u Soriho tak u i20. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Jenže dalšího novějšího Soriho bych nekoupil, mě zajímaj auta nejlépe s pevným rámem a redukcí. Ten rám je na vymření, ale redukce se ještě dělá u dobrých značek. Tedy taky budu měnit značku někdy, ale tak abych byl spokojenej jako nyní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Dneska je v MF Dnes v příloze test Hyundai i20 a bude to opravdu veliká konkurence pro Fabii III, která bude mít nelehký život, snad jen ve verzi kombi to nebude tak zlý protože Hyundai kombi nechystá. To je divný, já zase někde jinde četl, že kombík od i20 bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Já to četl v Mf dnes a uvidí se jak to bude ve finále. Protože dosavadní testy i20 vyznívají skvěle a je minimum kritických poznatků tak to bude opravdu velká konkurence pro FIII a možná bude cenová válka a tak bych počkal s nákupem. http://www.novinky.cz/auto/354362-cenove-srovnani-tri-novych-malych-automobilu-fabie-i20-a-corsy.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Mám to v plánu projet.Stejně i novou Corsu.Pak budou dojmy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Mám výhodu nezaujatosti pro značku Myslím to upřímně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas9 Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Me to spis prijde jako zaujatost proti značce :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Podívejte se na ohlasy ohledně palety motorů u FIII na jakékoliv diskuzi a pak z toho konkurence vychází docela dobře. Ta sázka na třihrnky u FIII není moc šťastná a hodně lidí to nepřekousne. Platí že objem ničím nenahradíš a zde je to na úkor životnosti a zvýšení zisku výrobce. Zejména když jediný čtyřválec to má brzy opustit a nahradí ho taky tříválec. Na tak těžký auto to není ideální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 26. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2014 Pod jakoukoli diskusí na téma škodovky jsou ohlasy typu "kia je lepší, fiat je lepší, Hyundai je lepší, trabant je lepší" ... to co se - bez ohledu na to, zda jde o mainstream, či "odborný" online - je to, co je v diskusi pod článkem, naprosto irelevantní. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 1.2 tsi najedou klidně i 350tis, takže ty ohlasi šíří jen wolfspitz :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 27. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2014 To je jako když napíšeš že O1 ujela milion. Ty nový tříválce zatím nemohly prokázat spolehlivost, to se ukáže časem. V diskuzích na FIII na Seznamu a spol nic nepíšu, nemám registraci. Ale je to zásadní obrat kdy byla Škoda doposud až fundamentalisticky chráněná a po nástupu tříválců se karta obrátila. Jedno jsem vypozoroval, ten kdo neměl auto a udělal si papíry fandí tříválcům, zejména když je mladej a ekologicky smýšlející. Kdo měl v minulosti čtyři a více válců pak kroutí hlavou a jen kdo chce druhý či třetí auto do rodiny tak tříválec připouští. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 1. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2014 Už existuje nějaká studie o 350tis km na 1.2TSI ? Kde ? Pokud ne, je to jen jedna paní povídala aneb diskuze snese cokoli V nové i20 jsem nejel, jel jsem v té staré s 1.4 motorem a ten motor byl jedním slovem hroznej. Línej dole, línej nahoře, jediné jeho pozitivum byla cena. Plasty teda taky žádná hitparáda - čímž neříkám, že se mi nová šetřící móda tvrdých plastů nějak líbí. Nelíbí a v O3 už mě sere ten tvrdý plast ve dveřích nahoře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Bol som vyskusat F3 (Style) v pohode auto. Pise sa tu o zlej motorizacii Fabie k tomu len tolko. Ano 1,0 MPI 44 alebo 55kW (55kW je do 4000 ot. rovnaka ako 55kW ) neoplati sa priplacat za 55kW, kto jazdi bezne nad 4000 ot. nikto. 1,0MPI by som do Fabie urcite nevybral. Ja jazdu po meste ano ale 1,0 44kW (tam to staci). Moze niekto namietat, ze fabie nema najstastnejsie zakladne motorizacie, ale naopak 1,2 TSI ci uz 66kW alebo 81 KW su uplne inde ako konkurencia. Ano Hyundai ma o nieco lepsiu zakladnu motorizaciu ako fabia, ale tam to konci. Samotna Skoda ocakava a aj cena bude nastavena pre 1,2 TSI 66kW ako najpredavanejsi benzinovy motor vo Fabii. Ked to porovnam, tak uz tato verzia je jazdne lepsie na tom ako top motorizacia Hyundaiu 1,4 a to nehovorim ked chce niekto este zivsi ma 1,2 TSI 81kW. Bol som sa povozit na 81kW TSI a s Fabiou je to velmi zive a svizne auto co bohuzial Hyundai nemoze ponuknut. Pokial byveram Fabiu na bezne jazdenie tak staci 1,2 TSI 66kW a tam je cena od 269tKC, v pripade i20 (aby bol jazdne aspon trochu totozny )musim siahnut po 1,4 a cena je 325TkC (najvyssej vybave) dobre dorovname Fabiu 1,2 TSI 66kjW (Style - najvyssia) a cena je 306tKC. Cize je o 19tKC Fabia lacnejsia oproti i20 a mozes este nieco doplatit za zvysnych 19tkc. Zaver je taky zaklad ponuka asi Hyundai o nieco lepsi (v podobe motora) ako Fabia, ale akonahle cche niekto len trochu lepsie motoricky auto tak sa karta obracia v prospech Fabie. Zivotnost: Dnes riesit zivotnost je trochu usmevne, kto mi napise napr. inetrval kontroly rozvodov (remena) u 1,2 TSI EA 211. Mova Generacia 1,2 TSI EA 211 je na trhu uz 2 roky a zatial nic vazne sa neobjavilo a mnoho aut ( nie na SR a CR) maju nabehane cez 100tkm a nic vazne sa neobjavuje, cize pre normalneho smrtelnika a este v B segmente kde sa pocita s najazdom cca 150tkm za 10 rokov to vydrzi (skor sa zacnu kazit a odchadzat ine veci na aute). p.s.: Televizor tiez kedysi vydrzal 20-30 rokov a dnes, aj telefon vydrzi 2-3 roky a je na vymenu a nikto to neriesi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.