Leden 22, 201510 r Nicméně je pravda, že když někdy nastartuji teplý motor, tak má divný zvuk. Klepe, ale jen na volnoběch. U studenýho je jiný zvuk, než se ohřejou katy.
Leden 22, 201510 r No dobře když říkáš že je to v pohodě Jinak to mi taky občas u teplýho motoru dělá že naskočí tak nějak zvláštně...
Leden 22, 201510 r Autor Ja to mam nekdy tichoucke, ze cvakaji jen vstrikovace a brumla si vyfuk a nekdy mam naopak pocit, ze mam pod kapotou motor ze Zetoru. Taktez to ve me chvilema evokuje pocity, ze se ten motor rozleti. Prijde mi to, ze tam neco mechanickeho dre. Navrhuji celostatni sjezd 3.6 (samozrejme v Brne) a budeme si je poslouchat
Leden 22, 201510 r Autor Tuhle jsem se taktez vydesil, ze mam pod autem bombu, ptz.mi neci tikalo u PZ kola. Bohuzel se to prenasi i do interieru... Upraveno Leden 22, 201510 r od camron
Leden 22, 201510 r Ja to mam nekdy tichoucke, ze cvakaji jen vstrikovace a brumla si vyfuk a nekdy mam naopak pocit, ze mam pod kapotou motor ze Zetoru. Taktez to ve me chvilema evokuje pocity, ze se ten motor rozleti. Prijde mi to, ze tam neco mechanickeho dre. Navrhuji celostatni sjezd 3.6 (samozrejme v Brne) a budeme si je poslouchat Tak přesně takhle to mám já jednou si naskočí že o něm není z venku vědět a jindy alá 1.9TDi a nikdo mi to nedokaze vysvetlit ani na nic přijít...
Leden 22, 201510 r Jediný co jsem si všiml u mě má na to vliv stav hladiny benzínu...když mám plnou - špatný 3/4- dobrý a pak v pohodě až k 1/4...
Leden 22, 201510 r tak nekoumejte volnoběh a jezděte... dejte autu komplet servis, měnte svíčky po 40000km aje to.. Upraveno Leden 22, 201510 r od kokta7
Leden 22, 201510 r Mysliš že nedají těch 90 co je v servisce jo? Je fakt že je tam mám už těch 50 tisíc Upraveno Leden 22, 201510 r od LadaT
Leden 22, 201510 r dají ve snu(pokud najedeš s tím autem třeba 60000km/za rok, tak výměna po 90000km stačí, jinak asi moc ne). diferák ve snu taky dá 300 000km bez výměny oleje, ale musíš pak koupit další po 50000km u našeho byly krásně zkorodovány.(bohužel fotky nemám) Upraveno Leden 22, 201510 r od kokta7
Leden 22, 201510 r Ťuk ťuk zatím diferák drží ale teď to radši nechám vyměnit... No já dám tak 80 ročně ale jenom město...
Leden 22, 201510 r Zkuste do toho lit 100 oct benzin a zvuk se zjemni, ale necekejte ze po 100tis km na 95 a pak rychlem preskoceni na 100 se neco razantne zmeni.
Leden 22, 201510 r Kokta má pravdu , sú to vstreky , staré ABV,AAA a podobné VR6 s MPi toto nerobia ... Vedia to zjemniť aditíva do paliva alebo 100 oktánový kvalitný benzín , na funkciu to vplyv nemá...
Leden 22, 201510 r Autor Chlapi, já mám pocit, že vy furt mluvíte o tom cvakání - o to nic, je jasné, že to dělají vstřikovače. Mně jde o ty ostatní zvukové projevy - chrochtání, převalování, apod.
Leden 22, 201510 r daj tam nové sviečky , všetky filtre a kvalitný olej , potom skúmaj ďalej , ja z videa moc nespoznám , v reále čo poznám tieto kusy tak ak stojíš pri naštartovanom a zavretej kapote tak je to nepočuteľné
Leden 22, 201510 r Hlasim se na sraz v Brne PS: urcite to tady nekde uz bylo, ale jake svicky poridit do 3,6ky?
Leden 22, 201510 r vzhľadom na to že iné ako originál 101905622A nie sú tak tie , je to NGK ILZKR8A , celkom drahé sviečky ale dajú sa nájsť v rozumnej cene , myslím že nikto iný k tomu nemá ekvivalent
Leden 24, 201510 r Hele jenom takovej dotaz v jednom nejmenovaným autorizáku mi bylo doporučeno dát na plnou nádrž místo VIF do benzínu dát kapku oleje do 2taktních motorů že to promaže ventily... A k tomu zvuku (ne vstřiky) že se s podobným zvukem setkal u R36 a bylo to olejový čerpadlo... Upraveno Leden 24, 201510 r od LadaT
Leden 24, 201510 r Autor Koupil jsem 3.6, protože mě každý ujišťoval, jak je to nesmrtelná atmosféra, že se tam nemá co podělat, atd. Auto má najeto 108 tkm a je pravidelně servisované. Abych řekl pravdu, jsem z něm dost rozpačitý a radost mi určitě nedělá! Čekám, kdy se tam něco podělá. Pánové prominou, ale ty zvuky prostě normální nejsou.
Leden 24, 201510 r Ten motor je v pohodě teda alespoň tady v ČR protože kolik lidí ho má? 5% z celkovýho prodeje z toho minimálně 2% statní správa. Takže se nic moc o tom motoru neví. To stejny je to s VW taky minimáně lidí má 3.2,3.6, R36. Z toho důvodu že tady má každej druhej 1.8 tsi a 2.0tdi tak proto se o těch motorech moc neví. Ale například jen ve státech se dal dohromady seznam lidí kterým klekl motor kvůli olejovýmu čerpadlu protože ztratilo tlak a uplatňovali to u VW (kdyžtak je to na VW Vortex je tam speciální vlákno) a nejsou to jen lidi který mají 100tkm ale byli tam i kousky 20tkm atd... Nadruhou strank klep klep ten můj motor má na ten zvuk nárok ma 320tkm a podle servisky bez zásahu jediný co já jsem na něm dělal bylo odvětrávání klikový skříně praskla tam membrána. Ale je fakt že posledních 100tkm se mu dostává 5w40 po 8tkm.
Leden 25, 201510 r čísla kedysi hovorili o 10% 3,6 v celkovej produkcii , niekde som videl graf , ja ich teda poznám kopec , v intervaloch od 50-400tkm a žiadne nemali tieto problémy , všetky čo poznám sú motoricky netknuté , tiché a spoľahlivé autá / a to s tým jazdia blázni ktorých stretnúť na ceste radšej nechcieť .../ , viem o pár KO DSG , ale aj to po 200tkm , nejaký ten hučiaci diferenciál , problémy okolo elektriky - káble vo dverách , káble okolo Twindooru a pod .., niektorým kusom hučia neskutočne predné brzdy /tam bolo oficiálne servisné riešenie výmena za 340tky z nového Passata/ , o motore neviem nič , rozvod na tom riešilo pár ľudí ale vždy na kusoch ktoré mali hodne cez 250tkm a prestali jazdiť dlhšie trasy , proste klasika mesto kde odišiel napínák , na jednom 3,2 Passate s 320tkm som menil aj ja napínák a reťaz bola okamžite ticho , už je tomu nejaký rok a 30tkm a zatiaľ nič ... Háklivé je to na benzín a na sviečky ako všetky FSI , samozrejme bežná údržba ... o problémoch tých prvých 3,6 čo sa týka povoleného kolesa rozvodu , tým pádom možno aj tlaku oleja sa vie , ale ten motor nikdy v SII nebol ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.