Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...
  • o 6 let později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

A avionika lietadiel alebo helikoptér?

 

Pridám sa aj ja teda, pracujem v oblasti IT (servis a dodávka výpočtovej techniky, správa siete), kamerové a zabezpečovacie systémy, takže keď bude chcieť niekto poradiť stačí napísať  :))

Vloženo

avionika lietadiel. konkretne 2-miestne 1-motorove celokovove :) dostanem kabliky, konektory, sadnem ku stolu a taham, spajam, pripajam, prepajam, montujem :D technolog spracuje a nastuduje vybavu, ja to musim skontrolovat a zapojit

 

napriklad nieco taketo:

 

IMG_20210427_121749.thumb.jpg.dd1768f395cc53106833a0f738200954.jpg IMG_20210428_095914.thumb.jpg.7b8df656c817a3d0d130b3fccc661121.jpg IMG_20210519_131209.thumb.jpg.2d853972656ec6d4142a1476404f2fcf.jpg IMG_20210707_063028.thumb.jpg.17b13a537dc66c998d6300a6bdc61689.jpg IMG_20210819_102057.thumb.jpg.843131e009c9e2d6b1dbd4aaa137f7f8.jpg IMG_20210819_102606.thumb.jpg.de7c4c120604d5aebc1c3b3cab7c350f.jpg

Vloženo

Mě živí průmyslová automatizace a robotizace. Takže programování robotů, návrhy a stavba jednoduchých gripperů, specifikace parametrů automatizací a podobné nesmysly...😁

Ale pokud někoho z vás propustí a nahradí robotem, tak mě nebijte - já dělám jenom pro jednu (nadnárodní) firmu😎

Vloženo

Koukám v IT obecně je tu dost lidí, tak řadu ještě rozšířím.

Dělám programátora pro firmu zabývající se vývojem software na zakázku.

 Od nástupu jsem v týmu, který dělá pro klienta co vyvíjí simulátory a trenažéry pro armády (Izrael, Nizozemsko, Británie ad.) Momentálně děláme na trenažéru orientovaném spíše na IZS a odstraňování tzv. CBRN kalamit.

 

Všechno to zní zajímavě, zajímavé to taky je, bohužel až do té doby, než promluví management.

Vloženo

možná už jsem tu taky něco dával, ale jelikož jsem ve stejné automotive firmě začal už 18.rok, už jsem si taky lecčím prošel, takže od měřicího technika, PPAPistu, k čemuž mi přidělili později vedení měřicí laboratoře na nějakých 7 let, což jsem v rámci zachování duševního zdraví dobrovolně před dvěmi lety opustil a zůstal jen u těch PPAPů, což je proces uvolňování dílů do seriové výroby, tedy aby ty naše auťáky s těmi jednotlivými komponenty mohly legálně jezdit. Bohužel jsem byl teď přeřazen do skupiny výroby zabývající se HV komponenty, tedy nabíjecími zásuvkami, kabely, propojkami mezi bateriemi apod. ... píšu bohužel, protože mně, jako nepříteli elektroaut, přidělí zrovna tento produkt :rtfm:

Vloženo
před 8 hodinami, Malta napsal:

Bohužel jsem byl teď přeřazen do skupiny výroby zabývající se HV komponenty, tedy nabíjecími zásuvkami, kabely, propojkami mezi bateriemi apod. ... píšu bohužel, protože mně, jako nepříteli elektroaut, přidělí zrovna tento produkt

Ideální příležitost pro sabotáž! 😜

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Já pracuji v navijárně ve firmě Siemens, kde se vyrábí elektromotory.

 

Byla mi nabídnuta služební cesta do Německa (jen za litr denně na dietách :-)) kde bych se naučil nové elektromotory, které se budou dávat v Berlíně do autobusů.

Jako aktivní bojovník proti elektromobilitě jsem to rázně odmítl a řekl jsem že na této slepé vývojové uličce se nebudu podílet :-D

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...