Červenec 28, 20169 r Z Brumova-Bylnice do Prostějova přes Valmez a Olomouc - cca 135 km, průměr 67 km/hod. , 4 osoby, Upraveno Červenec 28, 20169 r od LubošC
Červenec 28, 20169 r před 2 hodinami, Bikes napsal: neni ten dojezd na tu spotrebu nejaky moc velky, kdyz nadrz ma 45l? Taky jsem koukal, na to že jsem tankoval, když mi svítila rezerva, 44 litrů. Vychází mi to na nějakých 49,3 litrů paliva.
Červenec 28, 20169 r Hlavně s tím asi jezdí jako důchodce... Taky zvládnu jezdit za 5-5.5, ale je to plazení se po okresce 90. Dlouhodobá se mi ustálila na 6,97 l/100km po 33500 km.
Srpen 1, 20169 r Na dlouhodobou 7 l/100km se dostanu leda, když lítám 160 dálnice a plyn/brzda město. Což mě ve výsledku zrychlí zhruba o 2 minuty na 100km. Většinou ale 55 obce, 90-100 mimo a v pohodě jsem okolo pěti litrů. Samozřejmě záleží na trase, pokud jedu 50 km, tak jem pod pěti, pokud jedu jen 15 km skrz Ostravu do práce, tak to mám za 5,5. Ale 7? Kdybych jezdil každý den 3 km s plným autem do obchodu a zpět, tak možná...
Srpen 1, 20169 r Nekdo holt holduje jezdeni pres Ovu, nekdo zas holt jezdi po okreskach 120 na 4ku, tak mu to vic zere...
Srpen 8, 20169 r Mariazell - Praha pres hory na A1, do Linze a pak klasika Dvoriste, Budejc a po E55 pres Benesov. Tam jsem jel tentokrat pres Pisek (chtel jsem se vyhnout kolone u Benesova), ale misto toho zustal hodinu viset u Dubence - ten proklatej semafor tam jeste minule nebyl Jelo to pomalu (uz aby bylo po prazdninach), ale zas ta spotreba (tankovano na Dvoristi)
Srpen 10, 20169 r Ranní cesta Zlín Břeclav dle předpisů. . Najeto 42tis km a spokojen. Sorry za ten prach v aute ;-(
Srpen 14, 20169 r Combi 66 kW. Včerejší výlet Písek - Dívčí Kámen, cesta zpět byla s odbočením přes Vodňany, proto jiná kilometráž. Vzhledem k profilu trasy spokojenost. trasa Upraveno Srpen 14, 20169 r od corve
Srpen 14, 20169 r Jel jsem ted na otocku Praha - Banská Bystrica (cca 600km, praticky cele po dalnici krome zpatecni cesty, kdy jsem objizdel stojici D1 pres Rosice, Trebic, Jihlavu a Humpolec). Tam solo za 5.8 a na jednu nadrz. Zpatky 4 dospeli za 6.1 a jedno tankovani navíc... Tempomat 130 podle navi kde to slo, na omezenich podle toho prede mnou...
Srpen 28, 20169 r spotreba u tychto motorov bude rovnaka z dovodu lebo to je ten isty samotny motor len stym ze 81kw verzia ma vyssi tlak turba a ten sa vyuziva len pri maximanolnom vyuziti plynu aby sa natlakoval take pri normalnej jazde auto sa sprava rovnako ako aj 66kw verzia ...spotreba by sa mala tahat na niejakych 4.5l 100km pri N95 shell alebo OMB ..lebo tesco metro slovnaft ako u nas na svk su odpad ktory len skodi motoru a riskoval by som nechcel za lacnejsie palivo a spotreba by zas bola vyssia aj vykon rozdielne nizsi ...tak isto ked sa bavime o N98 auto bude mat maximalne lepsiu reakciu na pedal a lepsie tahat do maximalnych otaciek alebo maximalna rychlost ....pri N100 je cisto uz pre sportovy ucel kde by som uz radsej aj auto nachipoval a mozno aj lepsie nastavil RJ pre N100 kto chce to dlhodobo pouzivat aj ked je drahsi spotreba je relavine o 1l vyssia ako pri N95 ale citelne citit vyssi vykon aj lepsiu pruznost acceleracia atd ....na zivotnost motora uz nvm nvm ale asi nebude mu smakovat lepsie ako pri N95 ktora je odporucana ....kto chce este nizsiu spotrebu treba si dat ECO chip ktory zvysi o 10k 20nm viac cca ...spotreba by mala by nizsia na 100km -0.50l -0.70l takze slusne ....normal znizuje o -0.30l -0.50l a vykon je 136k 226nm alebo RACE ktory turbo uz tlaci nieco cez 1.4.-1.6b a ma 144k a 240nm zo N100 to bude nieco do 150k ...ja mam v plane si auto upravit na fabiu rs ako by mala vyzerat len skoda ze tam nedali aspon 1.4tsi ako mala 2.gen ..lebo nove polo ma uz 1.8tsi 192k..skoda stoji 20 500eu aj s priplatkovou metalizou ....ja som dal za fabiu 20 000eu ale zas mam sportovy packet full vybava auta aj dsg takze spokojeno ...tak isto mam v plane si auto upravit vyfuk KAT bude seriovy nech sa nemeni spotreba lebo vtedy bude vyssia a auto zas hlucnejsie no a aj emisie budu vyssie sportove sanie veci intercooler alebo dokopit dalsi nech to lepsie chladi tankovat N100vku a tak isto upravena DSG kde mi nastavia + - opacne ako ma byt spravne tak isto lepsie drzanie otaciek lepsie reakcie a mal by som sa dostat na 160k+- 270nm moj odhlad co staci na 1.2tsi ....:)
Srpen 29, 20169 r Tak včera návrat z dovolené v chorvatsku a ujeto celkem asi 2300 km, po dálnici kde to šlo jsem dával na speedlimiter (nemám tempomat) 125 km/h. Cesta ve dvou a plný kufr věcí (combi) 1.2 tsi 66 kw spotřeba 5.0 l takže paráda.
Září 1, 20169 r mám 66kw, najeto 105 tis km, dokážu při průměrné rychlosti 100km/hod, průměrná spotřeba 5,5 l
Září 4, 20168 r Dobrý den, o kolik zhruba se zvýší spotřeba na 16 kolech oproti 15 ? Chci mít usporné auto jezdím předpisově. Mám už nějaký pátek Citroen Saxo 1.1i ..spotřeba max, 5,5l a chci aby to tak zůstalo i u nového auta. Ty testy co jsou na netu testují s 16 nebo 15 koly? Dík za odpověd.
Září 4, 20168 r Zmena nebude žiadna, záleží viac na kvalite pneumatík. Ja mám 16 a spokojnosť na 81KW mám 5,5 l a to dosť krátke trasy, ak by som mal dlhšie trasy dala by sa ešte znížiť. Samozrejme slušná jazda žiadny pretekár brzda plyn. Upraveno Září 4, 20168 r od Eric_
Září 4, 20168 r teď to nemůžu najít, ale je někde na webu článek kde porovnávali Citigo (55 Kw) s různou výbavou a rozměry kol. To s většími koly (16 vs 15) a také s větší šířkou mělo horší zrychlení , pružné zrychlení a spotřebu. A to dost - cca. 2,5 s (snad si to pamatuju dobře). V tom článku to právě sváděli na ta kola. Takže hledej.
Září 5, 20168 r Pýtal sa na spotrebu a nie na zrýchlenie to za prvé. Za druhé ak si všimneš tak ide aj o dynamiku motora a krútiaci moment pri tom zrýchlení a 55 KW je dosť málo samo o sebe. Fabia je turbo motor a ide celkom dobre. Nedajú sa porovnávať hrušky s jablkami. Prečo idú na Fabiu aj 17" to už sa to auto ani nerozbehne ? Upraveno Září 5, 20168 r od Eric_
Září 5, 20168 r Tak hlavně 15 a 16 mají vnější obvod úplně stejný. Tam jde jen o šířku gumy. Rozdíl ve spotřebě bude minimální. Spíš komfort u 16 bude menší. Spotřeba si myslím že bude téměř stejná. Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk
Září 7, 20168 r Moje rekordně nemenší spotřeba cestou z práce. cca. 70% dálnice (133 speed limiter) cca. 15% Praha a jižní spojka cca. 15% okresky a vesnice Průměr na 2500 kilometrů mám 6,5 EDIT: Mám 66kw a najeto teď cca 24tkm, Upraveno Září 7, 20168 r od vejbuch
Září 21, 20168 r Tak jen pro zajimavost. Dovolena ve Svedsku, viz. trasa Kola, vitr a nemecke dalnice PS: nuloval jsem pred odjezdem, takze je to komplet, co jsme najeli Upraveno Září 21, 20168 r od epo
Říjen 5, 20168 r Fa III combi 81kW, najeto 900km, dle PP: Ostrava - Vrátná dolina, objížďky, kolony kamionů, stání, na devadesátce 30-50 km/h prostě děs v pracovní den mezi Těšínem a Žilinou: 143 km, 54 km/h, 2:38 hod., 4,9 l/100km Vrátná - Ostrava, neděle volněji, půlka v dešti,, o 30 minut to bylo rychlejší oproti prac.dni: 137 km, 62 km/h, 2:10 hod., 4,4 l/100km Doplnění: dlouhodobá spotřeba dle PP za 1100 km - 5.4 l/100km Město a mimo asi napůl. Po první nádrži byl rozdíl PP a skutečnosti asi 0.3l/100km víc ve skutečnosti oproti PP. Stejná pumpa i stojan. Upraveno Říjen 10, 20168 r od noaid Doplnění info
Říjen 27, 20168 r Najazdene 15tis, dlhodoby priemer 6.3 l/100km. Jazdim pol na pol mestske zapchy a dialnice. Dlhe trasy mix dialnica/okresky nieje problem ist za 5.7 l/100km s tym ze obieham a po dialnici 135 tacho. Mal som dieslove Octavie aj novy Citroen C4 picasso. Po skusenosti s TSI uz Diesel nechcem
Říjen 30, 20168 r Jj, ten mix mi vychazi podobne... Dneska zase jeden navrat z hor. Praebichl - A9+A1+A7+S7 - Budejc - E55+D1 - Praha. Rakousko v pohode, k Benesovu jeste taky, ale pak to teda stalo za... me fascinuje, jak jedno zuzeni u Mirosovic dokaze vygenerovat kolonu az za Benesov a druhe zuzeni u rozpojeni D1 a D0 kolonu az nekam za napojeni te E55. A kdyz uz se to pak konecne rozjede, tak levy jede 110 a v pravem jsou pulkilometrove diry... no nic, tak ta spotreba...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.