suri. Vloženo 3. Duben 2022 Sdílet Vloženo 3. Duben 2022 na dcc odchádzajú tlmiče ako na páse , tých 150tis km najčastejšie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Duben 2022 Sdílet Vloženo 4. Duben 2022 150K km nevydrží žádný tlumič :-) Reálně už jsou vždy po 100K na výměnu. To že s nimi někdo najezdí 300K je věc druhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 7. Duben 2022 Sdílet Vloženo 7. Duben 2022 ale no , menil som skoro 400tisícove a nebolo tomu nič , resp. vpredu som rozdiel nespoznal , vzadu už boli silemnbloky v okách dole dopraskané a pri ostrej jazde bolo cítiť že to nie je ono ... ale vždy lepšie ako nové kayaby a podobné sračky ... na OIII SIII a pod často od 150 hore tečú jak šlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 8. Duben 2022 Sdílet Vloženo 8. Duben 2022 (editace) A jak jsi zjistil že tomu nebylo nic ? U OIII docela běžně vytekli zadní tlumiče ještě v záruce... Párkrát to projedeš myčkou a ani není poznat že vytekli. Editováno: 8. Duben 2022, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Duben 2022 Sdílet Vloženo 8. Duben 2022 ako ? asi tak že som nejaký ten kilometer na OII od nova po rôzny stav km najazdil a viem ako má jazdiť ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 8. Duben 2022 Sdílet Vloženo 8. Duben 2022 Ja mám originál predné tlmiče na O3 RS pri 262tkm, zadne som menil už 40tkm dozadu a neboli vôbec vytečené, len sa o niečo horšie vracal piest oproti novým (no bolo načase vymeniť). V lete plánujem zasa vymenim tie predné. Inak keĎ mi to vrzgne trocha pri naštartovaní tak to môže robiť silenblok motora ?? pretože ten jediný nemám menený ešte. Ostatné ako na prevodovke, napravnici mám. Tiež to vrzgne keď idem cez dosť veľký spomalovač pomáličky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. Duben 2022 Sdílet Vloženo 9. Duben 2022 (editace) @suri. no právě přichází to pomalu. Realita je prostě taková že tlumiče po 100K km dosahují výkonu cca. 50% o proti novému stavu. Neříkám že jsou úplně prázdné, ale už se nechovají ideálně. @marfan Uložení převodovky bys měl začít. Jestli jezdíš trochu závodněji tak ho vymačkáš docela brzy. To že je špatný se nechá dobře indikovat, pokud odbočuješ do prava před odbočováním dáš nohu z plynu a během odbočování trochu přidáš, tak to cukne a často i cvakne (musíš přidat jen s citem). Zabere totiž většinou levé kolo u kterého se to projevuje nejlépe a cvakne to s uložením převodovky, které už je ve špatné kondici (v dobré kondici to necvakne) Editováno: 9. Duben 2022, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 10. Duben 2022 Sdílet Vloženo 10. Duben 2022 Mal by si prečítať čo som napísal v mojom poslednom príspevku. Okrem silentbloku motora a silentblokov na stabilizátore mám vymenené všetko. A všetko sú originál silentbloky, žiadne náhrady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovacjan18 Vloženo 8. Červen 2022 Sdílet Vloženo 8. Červen 2022 Zdravím všechny, rád bych se podělil se svým problémem a zeptal se, zda někdo z vás nemá podobnou zkušenost. Už přibližně rok pozoruji loupání/cvakání od přední nápravy u své RS TSI, najeto 90 tkm. Zvuk jde z pravé strany a nejlépe je slyšet z vnitřku vozu při zatáčení v pomalých rychlostech a i při stání viz video v odkazu. Auto jsem s timto problémem dával do AS už 2x, kdy poprvé se mechanikům závada neprojevila a podruhé prý upevnili uvolněnou manžetu na předním tlumiči. Ovšem závada přetrvává. Video https://youtu.be/O4RKnpKoryE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Červen 2022 Sdílet Vloženo 9. Červen 2022 Ty tam něco slyšíš? Já nic. Nicméně, není zatuhlé horní uložení tlumiče a jak se zatáčí, tak to pak takhle cvaká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shotik Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 Vyřešil někdo problém s vrzáním do zdárného konce ? Končí mi v prosinci záruka a budu to zas řešit. Každý servis jim o tom říkám - promažou a vydrží to týden. Mám to řešit nějak důrazněji nebo nemá smysl ? Není na to nějaké TPI třeba na "výměnu celé nápravy" ? :))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 5. Září 2022 Sdílet Vloženo 5. Září 2022 (editace) Naposled jsem to namazal mazáním od ATE co mám na vodítka brzdových třmenů a už minimálně rok o tom nevím. Editováno: 5. Září 2022, autor: Vápno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 před 17 hodinami, shotik napsal: Vyřešil někdo problém s vrzáním do zdárného konce ? Končí mi v prosinci záruka a budu to zas řešit. Každý servis jim o tom říkám - promažou a vydrží to týden. Mám to řešit nějak důrazněji nebo nemá smysl ? Není na to nějaké TPI třeba na "výměnu celé nápravy" ? :))))) Řešením je výměna změklých silentbloků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shotik Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 Bubaq: jako já to auto koupil v cca 15000km a teď má 52000km a vrže to od samého začátku . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 Aha... Já měl zatím dvě nové Octavie a u obou vrzání začalo kolem 100 tis. km. Tak snad jedině najít mazivo, které vydrží co nejdéle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shotik Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 asi mi nedělá problém pod to občas vlézt a nastříkat to nějakým tím teflonovým nebo silikonovým olejem. Jen kdyby to přestalo :) A dokopat se k tomu ho koupit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 Nepomůže - do prvního ochlazení, nebo srážek. Jak to chceš mazat, když to jsou v zásadě uzavřené bloky? Přijde mi to jako mazat vrzající (domovní) dveře WDčkem. Ad životnost tlumičů - byl jsem se svou FII před lety na testu tlumičů. Už se nezpomenu, jestli to bylo těsně před 100tkm, ale spíš po - podle zkoušky: jak nové. Takže je to přdevším o chování se k autu. Podotýkám, že mělo občas dost naloženo a na D1 jsem to nešetřil. To bylo tak asi to nejhorší, co tomu autu škodilo, když nepočítám tu a tam pár děr a kostek - to nebyly desítky km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 před 6 minutami, bouchy napsal: Nepomůže - do prvního ochlazení, nebo srážek. Tohle nemuzu potvrdit. Nevim, cim to v autorizaku promazavaji, ale vzdy mi to vydrzelo bez vrzani desitky tisic km. Jezdim prakticky denne, bez ohledu na pocasi, rocne cca 60 tis. km. S vetsim celkovym najezdem se interval mezi namazanim a vrzanim zkracuje. Se stavajicimi 203 tis. km to vydrzelo cca 15 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jura24 Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 Víte prosím přesně o jaké silentbloky a různé gumové úchyty se jedná? Plánuji jet zase do autorizovaného servisu. Auto mám stále v záruce, takže na ně budu tlačit. Po minulém servisu mi řekli, že nic neslyšeli... Tak abych chlapce lépe navedl. Určitě bych upřednostnil výměnu z a nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 (editace) Měl by to být ten silentblok, který je vidět dole při vytočení kol na max. Dělá mi to výhradně přední náprava, při větších nerovnostech. Je to notoricky známá nemoc Oktávek, tak se nenech servisákem odradit tím, že bude dělat blbýho. Editováno: 6. Září 2022, autor: Bubaq Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 Taky mi to dělá, jak píše @Bubaq, jen přední náprava a při větším propružení, typicky na příčných prazích (ležící policajt), říká se, že to je zadní uložení ramena. Dřív na OII to bylo zas uchycení stabilizátoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 Před hodinou, Jura24 napsal: Víte prosím přesně o jaké silentbloky a různé gumové úchyty se jedná? A taky čím to teda namazat. U mne to byly silentbloky spodních ramen vpředu a pak něco vzadu, asi uložení tlumičů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 6. Září 2022 Sdílet Vloženo 6. Září 2022 Jestli nechcete měnit silentbloky a nechcete aby to vrzalo, tak tam vlačte trochu klasického sanitárního silikonu, budete mít klid. Nicméně problém se špatnými silentbloky to samozřejmě nevyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 7. Září 2022 Sdílet Vloženo 7. Září 2022 V servise na to používají "Tuk mazací s Lithiem", škodovácký kód materiálu G 052150A2... https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052150a2-tuk-mazaci-s-lithiem-26688.html 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 7. Září 2022 Sdílet Vloženo 7. Září 2022 tak to ho používají úplně zbytečně, protože na tyto účely určený není a taky na těch to místech nefunguje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.