Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

na dcc odchádzajú tlmiče ako na páse , tých 150tis km najčastejšie

150K km nevydrží žádný tlumič :-)

Reálně už jsou vždy po 100K na výměnu. To že s nimi někdo najezdí 300K je věc druhá. 

ale no , menil som skoro 400tisícove a nebolo tomu nič , resp. vpredu som rozdiel nespoznal , vzadu už boli silemnbloky v okách dole dopraskané a pri ostrej jazde bolo cítiť že to nie je ono ... ale vždy lepšie ako nové kayaby a podobné sračky ... na OIII SIII a pod často od 150 hore tečú jak šlak 

20210119_190248.jpg

A jak jsi zjistil že tomu nebylo nic ?

U OIII docela běžně vytekli zadní tlumiče ještě v záruce... Párkrát to projedeš myčkou a ani není poznat že vytekli.

Upraveno od 15degren

ako ? asi tak že som nejaký ten kilometer na OII od nova po rôzny stav km najazdil a viem ako má jazdiť ... 

Ja mám originál predné tlmiče na O3 RS pri 262tkm, zadne som menil už 40tkm dozadu a neboli vôbec vytečené, len sa o niečo horšie vracal piest oproti novým (no bolo načase vymeniť). V lete plánujem zasa vymenim tie predné. 

 

 

Inak keĎ mi to vrzgne trocha pri naštartovaní tak to môže robiť silenblok motora ?? pretože ten jediný nemám menený ešte. Ostatné ako na prevodovke, napravnici mám. 

Tiež to vrzgne keď idem cez dosť veľký spomalovač pomáličky.

@suri. no právě přichází to pomalu. Realita je prostě taková že tlumiče po 100K km dosahují výkonu cca. 50% o proti novému stavu. Neříkám že jsou úplně prázdné, ale už se nechovají ideálně.

 

@marfan

Uložení převodovky bys měl začít. Jestli jezdíš trochu závodněji tak ho vymačkáš docela brzy. To že je špatný se nechá dobře indikovat, pokud odbočuješ do prava před odbočováním dáš nohu z plynu a během odbočování trochu přidáš, tak to cukne a často i cvakne (musíš přidat jen s citem). Zabere totiž většinou levé kolo u kterého se to projevuje nejlépe a cvakne to s uložením převodovky, které už je ve špatné kondici (v dobré kondici to necvakne)

Upraveno od 15degren

Mal by si prečítať čo som napísal v mojom poslednom príspevku. Okrem silentbloku motora a silentblokov na stabilizátore mám vymenené všetko. A všetko sú originál silentbloky, žiadne náhrady.

 

 

  • 1 měsíc později...

Zdravím všechny, rád bych se podělil se svým problémem a zeptal se, zda někdo z vás nemá podobnou zkušenost. Už přibližně rok pozoruji loupání/cvakání od přední nápravy u své RS TSI, najeto 90 tkm. Zvuk jde z pravé strany a nejlépe je slyšet z vnitřku vozu při zatáčení v pomalých rychlostech a i při stání viz video v odkazu. 

Auto jsem s timto problémem dával do AS už 2x, kdy poprvé se mechanikům závada neprojevila a podruhé prý upevnili uvolněnou manžetu na předním tlumiči. Ovšem závada přetrvává. 

Video https://youtu.be/O4RKnpKoryE

Ty tam něco slyšíš?
Já nic.
Nicméně, není zatuhlé horní uložení tlumiče a jak se zatáčí, tak to pak takhle cvaká.

  • 2 měsíce později...

Vyřešil někdo problém s vrzáním do zdárného konce ? Končí mi v prosinci záruka a budu to zas řešit. Každý servis jim o tom říkám  - promažou a vydrží to týden. 

 

Mám to řešit nějak důrazněji nebo nemá smysl ? Není na to nějaké TPI třeba na "výměnu celé nápravy"   ? :))))) 

Naposled jsem to namazal mazáním od ATE co mám na vodítka brzdových třmenů a už minimálně rok o tom nevím. 

Upraveno od Vápno

před 17 hodinami, shotik napsal:

Vyřešil někdo problém s vrzáním do zdárného konce ? Končí mi v prosinci záruka a budu to zas řešit. Každý servis jim o tom říkám  - promažou a vydrží to týden. 

 

Mám to řešit nějak důrazněji nebo nemá smysl ? Není na to nějaké TPI třeba na "výměnu celé nápravy"   ? :))))) 

Řešením je výměna změklých silentbloků.

Bubaq: jako já to auto koupil v cca 15000km a teď má 52000km a vrže to od samého začátku . 

Aha...

Já měl zatím dvě nové Octavie a u obou vrzání začalo kolem 100 tis. km.

 

Tak snad jedině najít mazivo, které vydrží co nejdéle...

asi mi nedělá problém pod to občas vlézt a nastříkat to nějakým tím teflonovým nebo silikonovým olejem. Jen kdyby to přestalo :) A dokopat se k tomu ho koupit 

Nepomůže - do prvního ochlazení, nebo srážek. Jak to chceš mazat, když to jsou v zásadě uzavřené bloky? Přijde mi to jako mazat vrzající  (domovní) dveře WDčkem.

Ad životnost tlumičů - byl jsem se svou FII před lety na testu tlumičů. Už se nezpomenu, jestli to bylo těsně před 100tkm, ale spíš po - podle zkoušky: jak nové. Takže je to přdevším o chování se k autu. Podotýkám, že mělo občas dost naloženo a na D1 jsem to nešetřil. To bylo tak asi to nejhorší, co tomu autu škodilo, když nepočítám tu a tam pár děr a kostek - to nebyly desítky km.

před 6 minutami, bouchy napsal:

Nepomůže - do prvního ochlazení, nebo srážek.

Tohle nemuzu potvrdit. Nevim, cim to v autorizaku promazavaji, ale vzdy mi to vydrzelo bez vrzani desitky tisic km. Jezdim prakticky denne, bez ohledu na pocasi, rocne cca 60 tis. km. S vetsim celkovym najezdem se interval mezi namazanim a vrzanim zkracuje. Se stavajicimi 203 tis. km to vydrzelo cca 15 tis. km.

Víte prosím přesně o jaké silentbloky a různé gumové úchyty se jedná? Plánuji jet zase do autorizovaného servisu. Auto mám stále v záruce, takže na ně budu tlačit. Po minulém servisu mi řekli, že nic neslyšeli... Tak abych chlapce lépe navedl.

Určitě bych upřednostnil výměnu z a nové.

Měl by to být ten silentblok, který je vidět dole při vytočení kol na max. Dělá mi to výhradně přední náprava, při větších nerovnostech. Je to notoricky známá nemoc Oktávek, tak se nenech servisákem odradit tím, že bude dělat blbýho.

Upraveno od Bubaq

Taky mi to dělá, jak píše @Bubaq, jen přední náprava a při větším propružení, typicky na příčných prazích (ležící policajt), říká se, že to je zadní uložení ramena. Dřív na OII to bylo zas uchycení stabilizátoru...

Před hodinou, Jura24 napsal:

Víte prosím přesně o jaké silentbloky a různé gumové úchyty se jedná?

A taky čím to teda namazat.

U mne to byly silentbloky spodních ramen vpředu a pak něco vzadu, asi uložení tlumičů.

Jestli nechcete měnit silentbloky a nechcete aby to vrzalo, tak tam vlačte trochu klasického sanitárního silikonu, budete mít klid. Nicméně problém se špatnými silentbloky to samozřejmě nevyřeší.

tak to ho používají úplně zbytečně, protože na tyto účely určený není a taky na těch to místech nefunguje.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.