Únor 27, 201510 r Mám dojem, že konkrétně u tohoto testu 1.2 TSI se hodně debatuje o tom, že to rozhodně není motor v sériovém stavu.
Březen 5, 201510 r Není problém tohle někdy vyzkoušet naživo Papírový rozdíl ve zrychlení z 0 na 100km/h je pouze 0,8s takže záleží kdy jak kdo šlápne na plyn a také 1,4TSI je těžší z důvodů DSG... Upraveno Březen 5, 201510 r od Hanysek Kocich
Březen 7, 201510 r Hanysek Kocich - se stavím, uvidíme Jinak možné to teoreticky je, některé 1,2 tsi měly až k 90kw a pokud ta 1,4 tsi měla zase rovných 90kw a je o něco těžší, proč ne.. Jsou tam třeba i fábky II a VW Pola s 1,2 tsi a mají zrychlení i pod 8s v sérii!!! ještě záleží na měření. Upraveno Březen 7, 201510 r od mx6
Březen 26, 201510 r Tak to může být, jednou jsem dojel červený Toledo a najednou mi začlo mizet. Tak jsme to oba trochu prohnali a je fakt, že to do 120 letělo skoro stejně jak moje 1.4. Pak jsem ho po 5ti kilometrech zastavil na semaforech a ptal se taky 1.4 a jaký bylo moje překvapení, neee 1.2 77kw. Tak mi to nedalo a šel si to půjčit do Seata. Fakt to při plný náloži jede stejně tak do 140. Ale co mě rozsekalo, když mi ujel kamarád s Rapidem 1,2 63kw, pak z něj vylezlo, že to má zrovna chiplý a doladěný na brzdě na 93,4kw, jelo to krásně odspodu a lehce se to točilo do 5tisíc zátah. Fakt zajímavý. Joooo a pozor, již v sérii naměřeno 69,7kw
Květen 10, 201510 r MX6 u 1.2Tsi v serii i po chipu je 8s a mene pri zrychleni na 100km/h totalne scifi.... Uz jen proto, ze moje Opc Astra s motorem 2.0T a vykonu 200 koni ho ma asi o 0,5vteriny lepsi nez 8 vterin. Rapid v nafte o vykonu 103kw da 100km/h za 9,5vteriny. Upraveno Květen 10, 201510 r od Jakub84138
Květen 10, 201510 r 1230kg s ridicem nakejch 1320kg a Fabie s 1.2Tsi bude mit s ridicem nejakych 1120kg, takze vyhoda 200kg. Upraveno Květen 10, 201510 r od Jakub84138
Květen 21, 201510 r K tej Astre OPC: tú váhu máš zmeranú, alebo píšeš nám sem iba údaj z TP? Totiž Opel má v poslednom čase "problém" s tým, že jeho autá majú často aj o 200 kg viac ako uvádza TP, a oproti konkurencii vrámci triedy je rozdiel aj cez 300 kg.
Květen 21, 201510 r Zmereno mam + predchozi Astru jsem mel taky a nevykazovala ani jedna takovy rozdil ve vaze, kazdopadne i u Rapida mam v technicaku rozmezi mezi provozni a maximalni asi 400kg.
Květen 22, 201510 r bezna astra vazi s naplnema od 1400 kg, pochybuju ze OPC je lehci. Upraveno Květen 22, 201510 r od runner
Květen 22, 201510 r Jak pojedu kolem výkupny šrotu tak zajedu na váhu a dám vědět kolik má 1.4 v reálu...
Květen 22, 201510 r no on rapid 1.2 77kW active bude jeste o hodne lehci nez 1.4DSG v plny vybave jinak podobne pocity jako zazivate v 77kW rapidu zazivaji ridici legendarniho 1.9 TDI 81kW jiz skoro 20 let (vtipny je jak je 1.2tsi podobny 1.9TDI jak vyuzitelnym spektrem otacek tak krivkou vykonu) Upraveno Květen 22, 201510 r od oneb1t
Květen 25, 201510 r Autor oneb1t: až na krouťák teda, tam má naftová rotačka navrh: 235 vs 175 Nm papírových, jestli nekecám...
Srpen 26, 201510 r Pepav: Ano, s krutak je to tak. Len nezabudat na jednu vec a to, ze TDI je 5-kvalt, kdezto TSI (77,81kW) je 6-kvalt. Teraz som mal Spaceback 1,6 TDI 66kW 230 Nm 5 -kvalt. No ako to napisat, spotreba bola dobra ;-) Vznikne aj recenzia, ale zatial ti prezratim, ze naspodu pocitovo vacsi vybuch, realne zrychlenie poviem ti tak nechcel by som predbiehat 1,2 TSI ked na to slapne ;-)
Září 4, 20159 r asi tak, ve worku maj 5 rapidu 1.6 TDI 66KW a jeden je fakt letadlo, další tři jsou tak na stejno a poslední je líná mrcha ale žere ze všech nejmíň cca 0,8L-1,2L na 100km. Ale i nejrychlejší je s průměrnou spotřebou 5,6L, Jsou to všechno 2013/06. Teď nakoupili octávky 1.6 TDI 81KW a to je proti rapidu lenoch, zátah skoro žádnej, je to tak lineární. Čas ukáže, ale těžko se to rozjezdí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.