Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nevím, školy nemám, ale pokud vám podtlak v posilovači nevydrží na víc než jedno zabrzdění, tak bude asi někde chyba.

Pujcujou mi sluzebni Fabci 3 a cca za 10s je tvrdej volant a kdyz mam seslaplou brzdu, povolim a znovu seslapnu, tak je taky tvrda. Kdybych mel treba rucku, tak by treba brzda jedno seslapnuti dala.

 volant je elektromechanický. Tady je funkce dána sw.

  • 2 měsíce později...
  • 2 měsíce později...
V 31. 3. 2015 na 22:51, Bflame napsal:

Ja som si zvykol ked nechcem aktivovat start stop napr. na krizovatke tak drzim vymacknutu spojku a ked viem ze to bude na dlhsie pustim ju a skape :) tym start stop aspon trosku ovladam ja a nie ono mna :)

 

Ale neviem ci je to ohladuplne k autu ci dlhodobejsie vymacknuta spojka nieco nemoze pokazit :kol-32:

Kontaktoval jsem uvedenou firmu co to nabízí a není to tak jednoduché... Musí být i uprava programu na vozidle

V 29. 5. 2017 na 8:38, brrrrm napsal:

Otázne je, aký veľký uhol sklonu musí byť, keďže tebe sa ŠS aj tak aktivuje. Ktovie, či by ti trochu nepomohlo HHC.. ale ani toto nefunguje na 100%. Mám prípady, kedy podľa mňa nie je veľký sklon a auto to drží, na druhú stranu sa niekedy na to spolieham a auto nedrží.

 

Ale podľa manuálu by sa po opakovanom zošliapnutí brzdy mal ŠS deaktivovať.. opäť je otázka, po ktorom opakovaní. Hneď po prvom? :)

Aby bolo jasno - pri treťom zošliapnutí břzd (tak normálnom) motor  sám naskočil...

Zdravim ,má někdo naistalované vypnuti S-S pomocí relátek?,popř dát info  foto jak vytáhnout spínač na palubovce diky za info

Tady jsem to řešil a použil toto relé.

Spínač až tak jednoduše vyndat nejde, ale jde demontovat boční kryt palubní desky a za ním je přístup ke kabeláži a konektorům od spínačů s/s systému a spínače světel. Viz příspěvek z 17. Prosince, 2016.

Spinac vyberes pomerne lahko. Demontuj bocny plast palubovky a mal by si vidiet konektor a zadnu cast "spinaca". Je to cela lista 3 spinacov. Musis to cele potlacit zo zadnej strany smerom dopredu :)

 

PS: horsie sa vyberaju tie pod radiom

V 29. 10. 2017 na 21:01, jjjlll napsal:

Tady jsem to řešil a použil toto relé.

Díky za info,prozradíš kde a jak jsi to připojil ke stávající el.instalaci, určitě nebudu sám co S-S změnit

Na zapojení není nic složitého. Napájení relé je z pojistky kde je napětí při zapnutí zapalování, a na kostru. No a kontakty relé, jeden na kostru a druhý kontakt napojit na zelený drátek co vede na pin č.3, viz. fotka z 28.5.2016. A dal jsem tam pro jistotu do serie nějaký odpůrek, protože ohmicky to tlačítko mělo asi 8 ohmů. Od tý doby (5/2016) mi to bez problémů chodí. Relé jsem naprogramoval, aby po patnácti vteřinách od zapnutí zapalování sepnulo a po vteřině zase rozeplo.

V 2. 11. 2017 na 18:09, jjjlll napsal:

Na zapojení není nic složitého. Napájení relé je z pojistky kde je napětí při zapnutí zapalování, a na kostru. No a kontakty relé, jeden na kostru a druhý kontakt napojit na zelený drátek co vede na pin č.3, viz. fotka z 28.5.2016. A dal jsem tam pro jistotu do serie nějaký odpůrek, protože ohmicky to tlačítko mělo asi 8 ohmů. Od tý doby (5/2016) mi to bez problémů chodí. Relé jsem naprogramoval, aby po patnácti vteřinách od zapnutí zapalování sepnulo a po vteřině zase rozeplo.

Díky za info... Ze které pojistky jsi to " napíchnuil" .?   Mám F 2016/9

S-S jsem řešil jednodušeji. Malé jazýčkové relé (vypadá jako IO v pouzdře DIL14) má napájenou cívku z 12V (po zapnutí zapalování) přes elektrolyt. kondenzátor 1000microF/25V.

V klidovém stavu je kondenzátor vybitý. Po zapnutí zapalování se nabíjí přes cívku relé a toto sepne na dobu cca 1,5 vteřiny. S-S je tím deaktivovaný. Po celou dobu trvání jízdy je kondenzátor nabitý a relé je rozepnuté a tlačítko S-S je funkční (Start-stop je možné zapnout a znovu ručně vypnout. Po vypnutí zapalování se kondenzátor vybije přes vnitřní diodu relé a vnitřní odpor zdroje 12V (po vypnutí  tedy 0V). Kontakty relé jsou samozřejmě připojeny ke kont. tlačítka S-S. Celé jsem to řešil jako kabelový mezikus, který je vložen do přívodu kabelu k tlačítkům S-S, ASR a tlak v pneumatikách. Takže, kdyby měl nějaký servis problémy se zárukou, tak jen vyjmu tenhle "bazmek", připojím původní kablík k tlačítkům přímo A JE TO. Vy, co tam nemáte tlačítko ASR, tak tam možná nemáte těch 12V po zapnutí, ale to nevím jistě.

 

Úplně nejjednodušším řešením je proslě zkratovat kontakty tlačítka S-S trvale. Ničemu to nevadí, nic to nehlásí, jen to prostě nejde znovu aktivovat.

 

Ten S-S systém mě během prvního dne jízdy s novým autem tak naštval, že auto nebylo staré ani 24 hodin a už jsem to měl výše uvedeným způsobem vyřešené z "šuplíkových" zásob elektromateriálu. 

Taky bych to chtěl řešit" kabelovým mezikusem"  musím někde najít koncovky samec- samice, snad někde na netu je najdu    ASR tam nemám budu muset někde se napíchnout +12v spínaných

Upraveno od Pawouk
Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje!

před 6 hodinami, tmz napsal:

Díky za info... Ze které pojistky jsi to " napíchnuil" .?   Mám F 2016/9

Z dvacetšestky.

před 6 minutami, jjjlll napsal:

Z dvacetšestky.

Díky za informaci, objednám časovač a zbastlím to

před 6 minutami, jjjlll napsal:

Z dvacetšestky.

Nebylo by lepsi nechat se Stop Start deaktivovat, než něco bastlit? 

před 2 minutami, Clerfayt napsal:

Nebylo by lepsi nechat se Stop Start deaktivovat, než něco bastlit? 

Mám to ještě v záruce a  nevím co AS by na deaktivaci v ŘJ reagovali

pochybuju že by si toho všimli. podle mě nemaji šanci. A i kdyby, tak je mi to u zadku. Špíš si všimnou toho bastlu. 

před 1 minutou, Clerfayt napsal:

pochybuju že by si toho všimli. podle mě nemaji šanci. A i kdyby, tak je mi to u zadku. Špíš si všimnou toho bastlu. 

Proto chci udělat takovou vsuvku, kabelový mezikus aby bylo co nejmíň zásahů do stávajicí el.instalace

Proč to dělat jednoduše když to jde složitě že...:rolleyes:

Už se to tu řešilo několikrát, pokud si kódováním vypneš SS tak Ti nikdo na žádné kontrole v servisu nic neřekne, nejhorší co se Ti může stát je, že Ti přehrají soft a budeš to muset nakódovat znovu. Já mě autol v servisu dokonce jsem měl auto odtažené a opravené v rámci záruky (odešla škrtící klapka) a nikdo nic neřešil.

 

Pokud máš OBD II ELM tak si můžeš nakódovat sám viz. link. Dokonce jsem již s podporou doladil asistenta rozjedu do kopce.

 

 

V 7. 11. 2017 na 9:07, vejbuch napsal:

Už se to tu řešilo několikrát, pokud si kódováním vypneš SS tak Ti nikdo na žádné kontrole v servisu nic neřekne, nejhorší co se Ti může stát je, že Ti přehrají soft a budeš to muset nakódovat znovu. Já mě autol v servisu dokonce jsem měl auto odtažené a opravené v rámci záruky (odešla škrtící klapka) a nikdo nic neřešil.

 

Pokud máš OBD II ELM tak si můžeš nakódovat sám viz. link. Dokonce jsem již s podporou doladil asistenta rozjedu do kopce.

 

 

Možna je lepší to řešit tím časovým relátkem ..... automaticky se po startu vypne..a u něho je možné si kdykoliv během jízdy ho podle sebe zapnout S/S

Omluvte mou smelou otazku a spatnou cestinu. Kdyz mi prekazi SS, proc, proboha proc bych ho chtel zapinat? Aspon jednu racionalnu situaciu mi uvedte.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.