Přejít na obsah

Start - Stop system


Buldog77

Doporučené příspěvky

máte recht, na Maxidotu to taky vidím, ale už to nevnímám ... mně stačí, že už nemusím myslet na to, že po každém nastartování mám mačkat tlačítko a nemusím už kurv.vat, když zapomenu a mě to po 800m od nastartování, venku 5°C, tak si to klidně zhasne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab Já si pořídil deaktivátor Stop-Start (viz výše), namontoval a po 10 s po nastartování mi S-S vypne, přitom to mohu kdykoliv tlačítkem zase zapnout. Funguje to vlastně "obráceně". To stálé zobrazování na Maxidotu by mi vadilo, zvláště pokud by mi to znemožňovalo zobrazení zařazeného stupně, tedy pokud to tak je stále. Ale každý podle "chuti" a možností. Pro mě tohle bylo schůdnější.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, rudasn napsal:

@Martab Já si pořídil deaktivátor Stop-Start (viz výše), namontoval a po 10 s po nastartování mi S-S vypne, přitom to mohu kdykoliv tlačítkem zase zapnout. Funguje to vlastně "obráceně". To stálé zobrazování na Maxidotu by mi vadilo, zvláště pokud by mi to znemožňovalo zobrazení zařazeného stupně, tedy pokud to tak je stále. Ale každý podle "chuti" a možností. Pro mě tohle bylo schůdnější.

 

 

 

Nie nie ukazuje sa to iba pri volno behu resp pri vyradenom stupni keď je zaradený nejaký stupeň tak tam je jeho číslo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli někdo potřebuje vidět na displeji jaký má zařazený kvalt je poněkud na pováženou. Máš sledovat provoz kolem sebe a ne čumět na číslo zařazeného kvaltu na displeji - jaký rychlostní stupeň máš zrovna zařazen máš automaticky vědět v každém okamžiku, nehledě k tomu, že to číslo není zrovna největší. Pak se jeden nemá divit, co se dnes děje na silnicích.

 

Edit: Já mám start stop vypnutý softwarově. A je mi úplně jedno, co tam kde svítí, nebo nesvítí. Na funkci to stejně nemá vliv. A to ani na funkci rostlináře. ;)

Editováno: , autor: Pawouk
  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale Pawouku, tato tvoje reakce je naprosto hloupě moralizující, řeč není o tom jestli má někdo potřebu na displeji vidět zařazený kvalt. Já indikátor nepotřebuji, mám najeto dost, ale když už tam je, at tam je.

Chápu zdejší hýkače, kteří jsou rádi když dají like.

 

Já osobně mám taky vypnuto softwerem, když se mi rozsvítí ten symbol aspoň vidím, "teď by to chcíplo". (kdyby mohlo :-))

 

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu vypnutému start-stopu ,,za necelý rok ( já vím ptám se brzy )  jdu na technickou asi bych si už měl koupit diag a před ní to zpátky zapnout. Jinak asi neprojdu.

Samo že bych to pak vrátil do původního stavu. Hodně jsem si na to zvykl.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pawouk Původně jsem ani nechtěl na tvoji "zbytečně kousavou" připomínku ani reagovat, souhlasím totiž s Galaxy64, ale nedá mi to. Za prvé, nevím tedy, pro co máš všechny ty kontrolky ve vozidle, když je "nesleduješ" a za druhé nemusím mrknutím na kontrolku ohrožovat jiné v silničním provozu, jak zde nadhazuješ. To je z mého pohledu slušně napsáno, sice mimo téma (ale to byl i tvůj příspěvek k "bezpečnosti a zbytečnosti sledovat panel". Ale jinak souhlasím, že sledovat S-S je již zbytečné, zvláště u nás, co jej již máme vypnutý. Možná, že to vymažeš, máš k tomu možnosti, ale pravda to je ......

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ekr Ruku do ohně za to nedám, ale na STK si myslím nemají jak zjistit, že je tam něco "špatně", ono auto jen hlásí, že je vysoká spotřeba, což hlásí i ve standardu (nízké napětí baterky, vysoká spotřeba třeba při zaplém vyhřívání sedaček, okna atd). Aby na to někdo přišel, musel by se cíleně dívat na nastavené hodnoty. navíc na STK by StartStop stejně meli vypnout, jak jinak jsou schopni změřit emise na volnoběh?

 

Spíše než StartStopu bych se obával zvýšených otáček, které motor drží v zimním období (jsou mimo toleranci, mají být 650-850ot. v zimě drží motor odhadem 900-1000ot. i po ohřítí motoru https://forum.skodahome.cz/topic/141694-emise-12-tsi-77kw/?tab=comments#comment-2288000). Ale to se týká těch co dělají STK v zimě (ano, ta hala je vytopená, otázka je, jak rychle na to auto zareaguje).

 

Spoiler

EDIT: Pro ty co by chtěli mít připomínky, když píšu o STK, samozřejmě myslím emise.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pochybuji, že na měření emisí budou vědět, které konkrétní podmínky musí být u konkrétního modelu vozu splněny, aby zrovna v tento okamžik S/S fungoval/nefungoval. Co se na měření emisí má kontrolovat viz příslušné legislativa - například Vyhláška č. 302/2001 Sb. Na primitivní demagogii výše už reagovat nehodlám, kromě jedné poznámky - o ničem z toho, co tam ti pánové blábolí, jsem nikde nic nepsal... Jenom bych dotyčná pány "řidiče" na silnici nerad potkával

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte,

mam deaktivovano pres start stop voltagelimit.

 

Nasel jsem ale postup pro Audi A6 kdy lze nastavit ze si auto bude vypnuti pamatovat a navic invertovat singalizaci tlacitka.

ecurity Access - 16
security code - 20113
Adaptation - 10
Kanal 34 - Read

Stavajici hodnota -4 = Start/Stop vypnuty (tzn. odecist 4)
Stavajici hodnota +32 = zapamatuje si posledni volbu
Stavajici hodnota +64 = obraceni signalizace tlacitka

Vice zde https://audiklub.cz/forum/prispevek/1307592-a6-4g-zruseni-start-stopu

 

Nepodarilo se to same nekomu pro F3?

 

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co tak to skusit? 

 

Spoiler

Over si este, pre aky rok aut to plati. Ja ale vidim par prekazok:

- security access je standartne pre 09 jednotku 31347

- nove auta nemaju takto delene adaptacie. Kanal 34 budes hladat zbytocne, potrebujes textovy nazov... 

- ziadne "read" sa nepouziva. Proste zvolis danu hodnotu pre zmenu, riadok nizsie zmenis a das Do it (ulozit) 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte mam vyple S/S přes nastaveni limitu napeti.

Po precteni fora jsem chtěl vedet jak je to stou rekuperaci.

Dnes jsem nastaroval napeti 14.8 V.

Po 5 km spadlo na 12.4, pokud jsem  bez plynu z rychlosti stouplo na zpet na 14.8 V.

Zaver deaktivace S/S rekuperaci nezrusi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...