Září 13, 20186 r Objevuje se to na Boleru a na maxidotu v rohu (místo zařazené rychlosti). EDIT: Ale upřímně to vůbec nevnímám :) asi jsme si zvyk :D Upraveno Září 13, 20186 r od Martab
Září 13, 20186 r máte recht, na Maxidotu to taky vidím, ale už to nevnímám ... mně stačí, že už nemusím myslet na to, že po každém nastartování mám mačkat tlačítko a nemusím už kurv.vat, když zapomenu a mě to po 800m od nastartování, venku 5°C, tak si to klidně zhasne
Září 13, 20186 r @Martab Já si pořídil deaktivátor Stop-Start (viz výše), namontoval a po 10 s po nastartování mi S-S vypne, přitom to mohu kdykoliv tlačítkem zase zapnout. Funguje to vlastně "obráceně". To stálé zobrazování na Maxidotu by mi vadilo, zvláště pokud by mi to znemožňovalo zobrazení zařazeného stupně, tedy pokud to tak je stále. Ale každý podle "chuti" a možností. Pro mě tohle bylo schůdnější.
Září 13, 20186 r před 3 minutami, rudasn napsal: @Martab Já si pořídil deaktivátor Stop-Start (viz výše), namontoval a po 10 s po nastartování mi S-S vypne, přitom to mohu kdykoliv tlačítkem zase zapnout. Funguje to vlastně "obráceně". To stálé zobrazování na Maxidotu by mi vadilo, zvláště pokud by mi to znemožňovalo zobrazení zařazeného stupně, tedy pokud to tak je stále. Ale každý podle "chuti" a možností. Pro mě tohle bylo schůdnější. Nie nie ukazuje sa to iba pri volno behu resp pri vyradenom stupni keď je zaradený nejaký stupeň tak tam je jeho číslo.
Září 13, 20186 r @rudasn zobrazuje se to jen v případě kdy by StartStop chtěl vypnout motor, ale "nemůže", během jízdy je tam normálně indikace rychlostního stupně.
Září 13, 20186 r @Martab@Packo4 To rozumím, to je tedy v pořádku. Já už myslel, že to je zobrazeno stále. Už jsem si ale na to naprosto zvykl a je fajn, že již nemusím nic mačkat, abych vypnul ten "nesmysl"....
Září 13, 20186 r No jestli někdo potřebuje vidět na displeji jaký má zařazený kvalt je poněkud na pováženou. Máš sledovat provoz kolem sebe a ne čumět na číslo zařazeného kvaltu na displeji - jaký rychlostní stupeň máš zrovna zařazen máš automaticky vědět v každém okamžiku, nehledě k tomu, že to číslo není zrovna největší. Pak se jeden nemá divit, co se dnes děje na silnicích. Edit: Já mám start stop vypnutý softwarově. A je mi úplně jedno, co tam kde svítí, nebo nesvítí. Na funkci to stejně nemá vliv. A to ani na funkci rostlináře. Upraveno Září 13, 20186 r od Pawouk
Září 16, 20186 r Ale Pawouku, tato tvoje reakce je naprosto hloupě moralizující, řeč není o tom jestli má někdo potřebu na displeji vidět zařazený kvalt. Já indikátor nepotřebuji, mám najeto dost, ale když už tam je, at tam je. Chápu zdejší hýkače, kteří jsou rádi když dají like. Já osobně mám taky vypnuto softwerem, když se mi rozsvítí ten symbol aspoň vidím, "teď by to chcíplo". (kdyby mohlo :-))
Září 16, 20186 r Asi neumíš číst, ta řeč se o tom vede, viz: Citovat To stálé zobrazování na Maxidotu by mi vadilo, zvláště pokud by mi to znemožňovalo zobrazení zařazeného stupně, tedy pokud to tak je stále.
Září 16, 20186 r Pro mně to tedy není hloupé moralizování v žádném případě není, vždyť na silnici jde o zdraví a životy!
Září 16, 20186 r Ano, zruším si tedy indikaci blinkrů, vyhřívaných sedadel, atd. To přeci nepotřebuji, blikač slyším a sedačka hřeje. Jde přeci o životy. Šlapeš už tady ve vlastních lejnech.
Září 16, 20186 r K tomu vypnutému start-stopu ,,za necelý rok ( já vím ptám se brzy ) jdu na technickou asi bych si už měl koupit diag a před ní to zpátky zapnout. Jinak asi neprojdu. Samo že bych to pak vrátil do původního stavu. Hodně jsem si na to zvykl.
Září 16, 20186 r @Pawouk Původně jsem ani nechtěl na tvoji "zbytečně kousavou" připomínku ani reagovat, souhlasím totiž s Galaxy64, ale nedá mi to. Za prvé, nevím tedy, pro co máš všechny ty kontrolky ve vozidle, když je "nesleduješ" a za druhé nemusím mrknutím na kontrolku ohrožovat jiné v silničním provozu, jak zde nadhazuješ. To je z mého pohledu slušně napsáno, sice mimo téma (ale to byl i tvůj příspěvek k "bezpečnosti a zbytečnosti sledovat panel". Ale jinak souhlasím, že sledovat S-S je již zbytečné, zvláště u nás, co jej již máme vypnutý. Možná, že to vymažeš, máš k tomu možnosti, ale pravda to je ......
Září 16, 20186 r @ekr Ruku do ohně za to nedám, ale na STK si myslím nemají jak zjistit, že je tam něco "špatně", ono auto jen hlásí, že je vysoká spotřeba, což hlásí i ve standardu (nízké napětí baterky, vysoká spotřeba třeba při zaplém vyhřívání sedaček, okna atd). Aby na to někdo přišel, musel by se cíleně dívat na nastavené hodnoty. navíc na STK by StartStop stejně meli vypnout, jak jinak jsou schopni změřit emise na volnoběh? Spíše než StartStopu bych se obával zvýšených otáček, které motor drží v zimním období (jsou mimo toleranci, mají být 650-850ot. v zimě drží motor odhadem 900-1000ot. i po ohřítí motoru https://forum.skodahome.cz/topic/141694-emise-12-tsi-77kw/?tab=comments#comment-2288000). Ale to se týká těch co dělají STK v zimě (ano, ta hala je vytopená, otázka je, jak rychle na to auto zareaguje). Spoiler EDIT: Pro ty co by chtěli mít připomínky, když píšu o STK, samozřejmě myslím emise.
Září 16, 20186 r Pochybuji, že na měření emisí budou vědět, které konkrétní podmínky musí být u konkrétního modelu vozu splněny, aby zrovna v tento okamžik S/S fungoval/nefungoval. Co se na měření emisí má kontrolovat viz příslušné legislativa - například Vyhláška č. 302/2001 Sb. Na primitivní demagogii výše už reagovat nehodlám, kromě jedné poznámky - o ničem z toho, co tam ti pánové blábolí, jsem nikde nic nepsal... Jenom bych dotyčná pány "řidiče" na silnici nerad potkával
Září 16, 20186 r @Pawouk Nápodobně. Pokud takhle jednáš na silnici, jako zde, naprosto s tvým názorem "na potkávání" souhlasím. To ovšem nemá nic společného s tím, že si vážím tvých znalostí a rad z oblasti našich automobilů.
Říjen 26, 20186 r Ahojte, mam deaktivovano pres start stop voltagelimit. Nasel jsem ale postup pro Audi A6 kdy lze nastavit ze si auto bude vypnuti pamatovat a navic invertovat singalizaci tlacitka. ecurity Access - 16 security code - 20113 Adaptation - 10 Kanal 34 - Read Stavajici hodnota -4 = Start/Stop vypnuty (tzn. odecist 4) Stavajici hodnota +32 = zapamatuje si posledni volbu Stavajici hodnota +64 = obraceni signalizace tlacitka Vice zde https://audiklub.cz/forum/prispevek/1307592-a6-4g-zruseni-start-stopu Nepodarilo se to same nekomu pro F3? Upraveno Říjen 26, 20186 r od zwan
Říjen 26, 20186 r A co tak to skusit? Spoiler Over si este, pre aky rok aut to plati. Ja ale vidim par prekazok: - security access je standartne pre 09 jednotku 31347 - nove auta nemaju takto delene adaptacie. Kanal 34 budes hladat zbytocne, potrebujes textovy nazov... - ziadne "read" sa nepouziva. Proste zvolis danu hodnotu pre zmenu, riadok nizsie zmenis a das Do it (ulozit)
Říjen 30, 20186 r Ahojte mam vyple S/S přes nastaveni limitu napeti. Po precteni fora jsem chtěl vedet jak je to stou rekuperaci. Dnes jsem nastaroval napeti 14.8 V. Po 5 km spadlo na 12.4, pokud jsem bez plynu z rychlosti stouplo na zpet na 14.8 V. Zaver deaktivace S/S rekuperaci nezrusi ☹
Říjen 30, 20186 r To už víme dlouho, někde tu jsou i grafy odemne a @sk0d@ kde jsem logovali chování nabíjení v závislosti na zatížení motoru s deaktivovaným S&S v různých teplotách.
Říjen 30, 20186 r @Martab Já mám vyplý S-S deaktivátorem. Nejsem znalec, proto se ptám. Při mém způsobu vypnutí rovněž probíhá rekuperace, anebo je v tomto případě rekuperace vyplá spolu se systémem S-S? Dík za odpovědi.
Říjen 30, 20186 r Rekuperace jede stále. Jediné co se vypne je chcípnutí motoru, ale i tak zůstane funkční autostart když to třeba chcípneš při couvání, stačí sešlápnout spojku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.