Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pujcujou mi sluzebni Fabci 3 a cca za 10s je tvrdej volant a kdyz mam seslaplou brzdu, povolim a znovu seslapnu, tak je taky tvrda. Kdybych mel treba rucku, tak by treba brzda jedno seslapnuti dala.

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo
V 31. 3. 2015 na 22:51, Bflame napsal:

Ja som si zvykol ked nechcem aktivovat start stop napr. na krizovatke tak drzim vymacknutu spojku a ked viem ze to bude na dlhsie pustim ju a skape :) tym start stop aspon trosku ovladam ja a nie ono mna :)

 

Ale neviem ci je to ohladuplne k autu ci dlhodobejsie vymacknuta spojka nieco nemoze pokazit :kol-32:

Kontaktoval jsem uvedenou firmu co to nabízí a není to tak jednoduché... Musí být i uprava programu na vozidle

Vloženo
V 29. 5. 2017 na 8:38, brrrrm napsal:

Otázne je, aký veľký uhol sklonu musí byť, keďže tebe sa ŠS aj tak aktivuje. Ktovie, či by ti trochu nepomohlo HHC.. ale ani toto nefunguje na 100%. Mám prípady, kedy podľa mňa nie je veľký sklon a auto to drží, na druhú stranu sa niekedy na to spolieham a auto nedrží.

 

Ale podľa manuálu by sa po opakovanom zošliapnutí brzdy mal ŠS deaktivovať.. opäť je otázka, po ktorom opakovaní. Hneď po prvom? :)

Aby bolo jasno - pri treťom zošliapnutí břzd (tak normálnom) motor  sám naskočil...

Vloženo

Spinac vyberes pomerne lahko. Demontuj bocny plast palubovky a mal by si vidiet konektor a zadnu cast "spinaca". Je to cela lista 3 spinacov. Musis to cele potlacit zo zadnej strany smerom dopredu :)

 

PS: horsie sa vyberaju tie pod radiom

Vloženo
V 29. 10. 2017 na 21:01, jjjlll napsal:

Tady jsem to řešil a použil toto relé.

Díky za info,prozradíš kde a jak jsi to připojil ke stávající el.instalaci, určitě nebudu sám co S-S změnit

Vloženo

Na zapojení není nic složitého. Napájení relé je z pojistky kde je napětí při zapnutí zapalování, a na kostru. No a kontakty relé, jeden na kostru a druhý kontakt napojit na zelený drátek co vede na pin č.3, viz. fotka z 28.5.2016. A dal jsem tam pro jistotu do serie nějaký odpůrek, protože ohmicky to tlačítko mělo asi 8 ohmů. Od tý doby (5/2016) mi to bez problémů chodí. Relé jsem naprogramoval, aby po patnácti vteřinách od zapnutí zapalování sepnulo a po vteřině zase rozeplo.

Vloženo
V 2. 11. 2017 na 18:09, jjjlll napsal:

Na zapojení není nic složitého. Napájení relé je z pojistky kde je napětí při zapnutí zapalování, a na kostru. No a kontakty relé, jeden na kostru a druhý kontakt napojit na zelený drátek co vede na pin č.3, viz. fotka z 28.5.2016. A dal jsem tam pro jistotu do serie nějaký odpůrek, protože ohmicky to tlačítko mělo asi 8 ohmů. Od tý doby (5/2016) mi to bez problémů chodí. Relé jsem naprogramoval, aby po patnácti vteřinách od zapnutí zapalování sepnulo a po vteřině zase rozeplo.

Díky za info... Ze které pojistky jsi to " napíchnuil" .?   Mám F 2016/9

Vloženo

S-S jsem řešil jednodušeji. Malé jazýčkové relé (vypadá jako IO v pouzdře DIL14) má napájenou cívku z 12V (po zapnutí zapalování) přes elektrolyt. kondenzátor 1000microF/25V.

V klidovém stavu je kondenzátor vybitý. Po zapnutí zapalování se nabíjí přes cívku relé a toto sepne na dobu cca 1,5 vteřiny. S-S je tím deaktivovaný. Po celou dobu trvání jízdy je kondenzátor nabitý a relé je rozepnuté a tlačítko S-S je funkční (Start-stop je možné zapnout a znovu ručně vypnout. Po vypnutí zapalování se kondenzátor vybije přes vnitřní diodu relé a vnitřní odpor zdroje 12V (po vypnutí  tedy 0V). Kontakty relé jsou samozřejmě připojeny ke kont. tlačítka S-S. Celé jsem to řešil jako kabelový mezikus, který je vložen do přívodu kabelu k tlačítkům S-S, ASR a tlak v pneumatikách. Takže, kdyby měl nějaký servis problémy se zárukou, tak jen vyjmu tenhle "bazmek", připojím původní kablík k tlačítkům přímo A JE TO. Vy, co tam nemáte tlačítko ASR, tak tam možná nemáte těch 12V po zapnutí, ale to nevím jistě.

 

Úplně nejjednodušším řešením je proslě zkratovat kontakty tlačítka S-S trvale. Ničemu to nevadí, nic to nehlásí, jen to prostě nejde znovu aktivovat.

 

Ten S-S systém mě během prvního dne jízdy s novým autem tak naštval, že auto nebylo staré ani 24 hodin a už jsem to měl výše uvedeným způsobem vyřešené z "šuplíkových" zásob elektromateriálu. 

Vloženo (editace)

Taky bych to chtěl řešit" kabelovým mezikusem"  musím někde najít koncovky samec- samice, snad někde na netu je najdu    ASR tam nemám budu muset někde se napíchnout +12v spínaných

Editováno: , autor: Pawouk
Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje!
Vloženo
před 6 minutami, jjjlll napsal:

Z dvacetšestky.

Díky za informaci, objednám časovač a zbastlím to

před 6 minutami, jjjlll napsal:

Z dvacetšestky.

Vloženo
před 2 minutami, Clerfayt napsal:

Nebylo by lepsi nechat se Stop Start deaktivovat, než něco bastlit? 

Mám to ještě v záruce a  nevím co AS by na deaktivaci v ŘJ reagovali

Vloženo
před 1 minutou, Clerfayt napsal:

pochybuju že by si toho všimli. podle mě nemaji šanci. A i kdyby, tak je mi to u zadku. Špíš si všimnou toho bastlu. 

Proto chci udělat takovou vsuvku, kabelový mezikus aby bylo co nejmíň zásahů do stávajicí el.instalace

Vloženo

Už se to tu řešilo několikrát, pokud si kódováním vypneš SS tak Ti nikdo na žádné kontrole v servisu nic neřekne, nejhorší co se Ti může stát je, že Ti přehrají soft a budeš to muset nakódovat znovu. Já mě autol v servisu dokonce jsem měl auto odtažené a opravené v rámci záruky (odešla škrtící klapka) a nikdo nic neřešil.

 

Pokud máš OBD II ELM tak si můžeš nakódovat sám viz. link. Dokonce jsem již s podporou doladil asistenta rozjedu do kopce.

 

 

Vloženo
V 7. 11. 2017 na 9:07, vejbuch napsal:

Už se to tu řešilo několikrát, pokud si kódováním vypneš SS tak Ti nikdo na žádné kontrole v servisu nic neřekne, nejhorší co se Ti může stát je, že Ti přehrají soft a budeš to muset nakódovat znovu. Já mě autol v servisu dokonce jsem měl auto odtažené a opravené v rámci záruky (odešla škrtící klapka) a nikdo nic neřešil.

 

Pokud máš OBD II ELM tak si můžeš nakódovat sám viz. link. Dokonce jsem již s podporou doladil asistenta rozjedu do kopce.

 

 

Možna je lepší to řešit tím časovým relátkem ..... automaticky se po startu vypne..a u něho je možné si kdykoliv během jízdy ho podle sebe zapnout S/S

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...