Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Můj názor je, že plechy tím, jak jsou plné s menšími otvory, tak vytvářejí úplně jiný prostor pro odrážení zvuku od motoru.

  • 2 měsíce později...

Mám najeto asi 600km. Po rozjezdu se studeným motorem je slyšet při sešlápnutí plynu takové "bzučení", při puštění pedálu zvuk mizí. Dále pak pozoruji při zrychlování od cca 2000 ot. zvuky jako kdyby něco v motoru "bublalo" (nebo spíše takové tlumené pravidelné žbluňkání - vážně nevím, jak to správně popsat, na nahrávku je to příliš tiché). Pokud je motor zahřátý, tyto zvuky nejsou slyšet. Je to běžná věc nebo nějaký problém? Díky

Já bych počkal až budeš mít najeto trochu víc. Já taky poslouchal každou blbost a nakonec s toho nic nebylo ;-)

Všeobecne je ten motor pri zrýchľovaní ako "bublajúci vysávač" na to si treba zvyknúť, u mňa je to tak.

Mám najeto asi 600km. Po rozjezdu se studeným motorem je slyšet při sešlápnutí plynu takové "bzučení", při puštění pedálu zvuk mizí. Dále pak pozoruji při zrychlování od cca 2000 ot. zvuky jako kdyby něco v motoru "bublalo" (nebo spíše takové tlumené pravidelné žbluňkání - vážně nevím, jak to správně popsat, na nahrávku je to příliš tiché). Pokud je motor zahřátý, tyto zvuky nejsou slyšet. Je to běžná věc nebo nějaký problém? Díky

Taky jsem ono bublání zaznamenal. Domnívám se, že to způsobuje kompresor klimatizace, který je při studeném motoru hlučnější. Kompresor se totiž točí neustále...

jak to tak posloucham, je to spis jako by bylo v motorovem prostoru neco uvolnene a pri 'prudsim' zrychleni to tak nejak tlumene periodicky bouchalo

  • 1 měsíc později...

Pánové.

Je normální že auto po studeném startu chrasti nebo jak by se to dalo nazvat. Mám ho měsíc a naje to 1300km. Zahřátý motor OK ale ráno ten zvuk nic moc.

Já myslím že je to normální. Mě to taky po startu "chrastí"

A ako dlho "chrastí"?

Já si toho všiml minulý týden když jsem jel ráno do práce. Nevim proč ale nastartoval jsem a otevřel dveře. Mám to auto chvíli a asi jsem to tak ještě neudělal. Ten zvuk mě zarazil.Jsem myslel že je někde volnej plech. Dojel jsem do práce a auto už predlo jak kote.Od té doby sledují a kazdej studenej start je stejnej. Měl jsem před tím octu 2 TDI pd a tam mě studenej klapot neprekvapil ale u tohoto. To je zvonkohra šestnácti ventilů :-)

  • 1 měsíc později...

Po přezutí z plechů na elektrony už je bublání z motoru zase tišší a tolik mě nedráždí. Na druhou stranu ale slyším víc hluku a hučení od gum (u mne Kumho Ecowing).

Po přezutí ze zimních hliníkáčů 185/60 R15 na letní 215/40 R17 u mě žádná změna v hlučnosti, ani ve spotřebě.

Po přezutí z plechů na elektrony  je bublání z motoru daleko slabší, - paráda! 

Mám najeto asi 3400 a bublám taky. Příšernej zvuk. 1.2 81kW.

Máš plechy, nebo Alu? Já auto kupoval na podzim na plecháčích,  a to bublání, chrochtání při zatížení motoru , nebo jak ten zvuk  nazvat  jsem i reklamoval v servisu (bezúspěšně).  Technik to se mnou projel, slyšel to také , ale nic se s tím  prý nedá dělat , motorem to není. Tak jsem po přečtení různých fór teď na jaře  koupil hliníky  a přezul na ně.   A je klid.  

Mám originál 15" Matone. 

Ahoj, přidávám se do klubu lidí, co jim to dělá divné zvuky. :-) Nechci to nějak řešit, těch zvuků od těchto motorů už mají všichni plné zuby…  Takže jen pro info a spíš mne zajímá, jestli to tak máte na autech taky? Jinak dle autorizovaného servisu je to OK.

 

Auto má po každém studeném startu divný, jakoby dieselový zvuk a je to patrné hlavně po přidání a ubrání plynu (viz video od 0:50). Zvuk je výrazně patrný až do dosažení teploty oleje asi 80°C (pak je to tlumeně slyšet už jen při vyšších otáčkách) a auto zní opravdu hrozně, je dost velká ostuda s ním odněkud odjíždět. Nové auto to nedělalo (takto hlasité je to asi od 3 tis.km). Zní to jako plechový zvuk, který přestane jen na několik sekund po ubrání plynu a pak se znovu objeví. Jen mne štve, že moje předchozí krátká Fabia 3 1.2TSi 66kW z roku 2015 to rozhodně nedělala (nezdá se mi, že by to byla vlastnost, protože to nedělají všechna auta s 1.2TSi E211, poslouchal jsem O3 se stejným motorem a tam je to krásně tiché). Mám najeto asi 5.000 km.

 

https://www.youtube.com/watch?v=4IOtye8kQaw
https://www.youtube.com/watch?v=Ble85q0-vUE
https://www.youtube.com/watch?v=Ez74-oHkWDc

Upraveno od vasek_81

tu předchozí fabii si rozstřelil či co?

RDMBR:

Ne nerozstřelil, ale byla to krátká 66kW ve výbavě ambition plus a když se mi naskytla příležitost ji za rozumnou cenu prodat a vzít si vybavenějšího kombíka, tak jsem do toho šel. Je to super auto a až na ten zvuk jsem spokojen. Jo a nikdy bych to neřekl - ale rozdíl mezi těmi auty je propastný. Kombík jezdí o hodně lépe než krátká (pocitově o třídu lépe) a ty H7 v projektorech jsou se základním světlem s H4 neporovnatelné.

vasek_81:  Mně zase přijde děsivý to plechový cvakání, cinkání, zvonění, rachtání, nebo jak to pojmenovat. Myslím, že je to jeden z těch zvuků, který mě za jízdy irituje uvnitř auta, pochopitelně v tlumenější podobě.

RDMBR:

..........Jo a nikdy bych to neřekl - ale rozdíl mezi těmi auty je propastný. Kombík jezdí o hodně lépe než krátká (pocitově o třídu lépe) a ty H7 v projektorech jsou se základním světlem s H4 neporovnatelné.

 

S tím nesouhlasím, v práci jezdím s Combi a sám mám HB obě jsou Style a řekl bych, že naopak krátká se mě zdá jízdně o něco lepší jak dlouhá, i když Combi je 81kW a motoricky je o něco lepší i díky 6K. Se světly nelze než souhlasit, projektory o třídu lepší. Co se týká různých zvuků, tak mě překvapuje ta zvonkohra po zastavení a vypnutí motoru, v takové intenzitě sem to ještě u žádného auta neslyšel.

Upraveno od ronall

Zaujímavé zvuky s toho idú, sám som to nikdy na svojom nepočúval, ani ma to neprekvapuje Tsi je kapitola sama o sebe. Moje ďalšie auto bude 1,0 Tsi v Octávii. Už sa neviem dočkať :-)

A co teprve az prijde eSup. To budete spokojeni vsichni - nebude totiz vydavat vubec zadne zvuky ;)

Jinak krome startu me zvuk motoru neprijde nejak nepatricny. Ale ja si na to tak nepotrpim :)

No to je děsný, zkus přidat do benzínu  aditivum VIF, třeba to trochu ztichne...

Podobne som na tom aj ja. Myslim ten zvuk vzdy po pridani plynu potom kratka pauza a pri znizovani otacok uz ide ten zvuk suvisle. Zrejme to je vlastnost.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.