Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Napsals to tak jak kdybys objevil Ameriku.

Ale, že Tobě tohle pomohlo vůbec neznamená, že takhle to je vždycky.

Takže s titulkem vlákna tak jaks ho napsal bych byl VELMI opatrný a taky bych to nepsal do všech možných vláken a neprezentoval to jako definitívní a jediné řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím, mám ten samý problém jako v prvním příspěvku, jak začnu zrychlovat tak auto přestane táhnout, prostě jede jen když plynový pedál je v určité poloze, jak sešlápnu více tak je bez tahu. Pomáhá vypnutí a zapnutí motoru, ale po chvilce to většinou udělá zase.

Našel bych tu někoho poblíž Kroměříže, nebo Přerova, kdo by mě byl ochotný udělat diagnostiku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím pánové, jsem v klubu turbařů. O1 2001 1.9tdi 81kw. Turbo vypínalo, takže jsme vyhrabali chybu překročen plnící tlak či tak něco. Turbo vyčištěno přes výfuk, pomohlo na chvíli, poté čištění ultrazvukem, turbo bylo jak ze škatulky, úplně nádherné. Dva týdny jezdilo v pohodě a dnes už se zase seká ve stejné poloze jako předtím. Přitom by přece nemělo být zanesené, když od čištění ultrazvukem je to dva týdny. Nějaké rady a nápady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli jsem to zde ve fóru někde nepřehlídl, ale zajímalo by mě, jaký má zhruba zdvih tyčka regulace, přijde mi, že auto netahá tolik jako tahalo, ale do nouzáku mi to nespadlo ani jednou. Tyčkou jde hýbat, ale že by to bylo nějako moc lehce, to se mi taky nezdá a hlavně zdvih mi přijde celkem malý. Turbo bude mít brzo kolem 300tkm, cca před 30tkm km bylo vyčištěný v turbosportu

Editováno: , autor: Mira.k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdy je lepší se nejdřív zamyslet nad servisem, kde ti to čistili, než nad strojem. Mně takhle pořád ochcával jeden automechanik. Vždy se mi po 3tis turbo zaneslo. Když už to bylo po 3x chtěl mi prodat nový za 20tis. Vykašlal sem se na něj a nechal sem to vyčistit ve firmě turbosport. Je to už dva roky zpět a na tacháči mam o 70tis km víc a ani jeden nouzák..... Neni čištění, jako čištění !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, však říkám, že do nouzáku nepadá a že bylo čištěný v turbosportu a zatím spokojenost. Spíš mám podezření, jestli není problém u té podtlakové regualce, muže to být zarezlý, či co, proto mě zajímal zhruba ten zdvih. prostě se mi nezdá, že by to šlo nějako moc lehce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Též zdravím,už si nevím rady s nouzákem,zeptám se tedy zde.Jedná se o 81kW,rok 1998.

 

1) Výměny komplet všechny hadičky mezi podtlakovými ventilky až k turbíně za staré(steřelé)

2)Vyměněny i podtlakové ventilky

3)Vyměněna na zkoušku 2x váha vzduchu(jedna použitá,jedna funglovka)Auto však stále vykazuje nejlepší vlastnosti na onu starou,původní.

4)Vyčištěno turbo i regulace.

5)Vyčištěn snímač tlaku plnicího vzduchu v sání.

 

Vše provedeno mechanikem servisu Škoda,který už si taky neví rady.Auto nad  3500 padá pravidelně do nouzového režimu.Ale pozor!Tento problém se děje v zimě při teplotách pod cca 5st. Celsia.V létě tento problém prakticky nenastává,max. cca 1x za 2-3 měsíce.Při měření hodnot tlaku plnicího vzduchu napíchnutím řídící jednotky při jízdě v zátěži počítač ukazuje mnohonásobně vyšší hodnoty než by měly být.Ovšem proč?

 

Nějaké nápady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čaute chlapi , cez leto mi začalo vypínať turbo cca pri 3000 ot/min (oct 2002 66kw ) tak som niako nerieši ešte prejde zima a dám to spraviť , cez zimu som vyčistil a zaslepil EGR , a cca pred mesiacom som na tu Dupol :) a auto ide ako divé 3000 - 4500 ot/min a turbo ani nepipne :)  tahá to dobre , v čom mohol biť problém , nechce sa mi veriť že to bolo v tom EGR-ku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O1 Combi, 2002, 81 kW...loni v březnu vyčištěno turbo vstřikováním "čistící emulze" do sání - 1 měsíc OK. Znovu padání do nouzáku, zrepasováno turbo v TurboCaru ve Velké Bíteši i s novou baňkou...tři čtvrtě roku klid...nouzák...výměna jedné "unavené" podtlakové hadice, měsíc klid...nouzák...výměna dalších hadic, nouzáky, nouzáky, nouzáky!!!

Předtím do nouzáku vždy při zátěži, nyní jak po startu (z domu mám mírný, táhlý kopec, při konstantních otáčkách těsně před horizontem nouzák) tak i při plynulé jízdě (150 km jedu bez nouzáku, dojíždím kamion pusím nohu z plynu, chci předjet a nouzák!!!)...restart a po 1 km znova :kol-32:

co vyzkoušet dál...

 

kámošovi taky začalo taky turbo stávkovat, zjistil, že má špatnej kontakt na baterce, oprava a prej dobrý. Nedokážu tak nějak přijít na to, že by baterka měla vliv na činnost turba (ventilů) při natočeným motoru, ale....je možná vina i v tomto nebo to je jen shoda náhod?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Indi je turbo bůh, neboť táta, který je podnikatel a jezdí furt, Octa I combi 1.9 TDi (66 kW), r.v. 2003, před pár lety při 230 000 km mu to spadlo do nouzáku, byl mj. i prasklá podtlaková nádobka turba, ta se vyměnila, ale bylo stále zatuhlé turbo, dle servisu Škoda bylo nutné vyčištění. Po domluvě s Indim jsem tam tátu poslal k němu. Turbo bylo stále původní z výroby, Indi ho dal kouzelným abraka-dabra do kupy a dodnes jezdí stále skvěle a svižně bez závady a nouzáku. Octa má teď přes 501 000 km a stále původní turbo a stále celou dobu stejná spotřeba 4,9-5,2 l/100 km a to jezdí naloženej a svižným tempem :) Pokud se nechcete trápit, ušetříte si čas i peníze a trápení a dejte to kouzelníkovi Indimu a máte pak svatej pokoj :) Good Luck ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec tak se taky přidám mám rok 01..motor asv po čipu..už jsem to tak koupil....v zimě jsem jezdil krátký trasy spíš město a občas dálnice a kolem 3000ot  mi občas vyplo turbo pak to zas nějakej měsíc nedělalo.. tak jsem to neřešil ale ted to začlo dělat znova ...kouknul jsem na hadice a chybí mi podtlak ze sání do N75 a z EGR do N239....podle schématu co sem tady našel ....pak jsem zkusil zahejbat s regulací..a v tý baňce strašně vrže a vubec divný zvuky z toho jdou a tak nějak to už vubec netáhne jako kdyby bylo turbo OFF :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...