Přejít na obsah

Koroze podvozkových dílů


architect

Doporučené příspěvky

Auto kupované 23.9.2014.

Pri dnešnom prezúvaní na letné gumy som objavil toto! Čo vy na to? Neviem i sa smiať či sa hnevať. Rozhodne ma to ale tiahne k tomu druhému pocitu. Neviem si predstaviť, ako to bude vyzerať za 4-5 rokov.

Aké odporúčanie? Riešiť to, neriešiť?

Dík za každú radu.

post-90717-0-18572000-1428438947_thumb.j

post-90717-0-60886200-1428438959_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To akože myslíte vážne, že hrdza nevplýva na mechanickú pevnosť skorodovaného materiálu? V súčasnom časovom horizonte by sa to dalo aj tolerovať, ale aký bude výsledok za 5-6 rokov, alebo dokonca viac? To je tá hlavná question. Alebo viete niečo oficiálne od Škody? Čo mi hlava stále neberie, ako môže výrobca na takto vlhkosti exponované miesta použiť súčiastku absolútne neodolnú voči vplyvom vody a prakticky s nulovou antikoróznou úpravou. Toto mi už nepríde ani ako znak šetrenia, ale amaterizmu ktorý by ma neprekvapil u áut z Rumunska, ale u Čechov? Nechápem :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako vplýva povrchová korozia na pevnosť liatiny ? dovolím si tvrdiť že nijak , tie otoče sú nelakované na všetkých autách , xy rokov a nič tomu nie je , pozri sa na nejakú 15 ročnú octaviu aké má otoče a či sa im po rokoch niečo stalo... toto nie je korozia ktorá oslabí alebo úplne zničí materiál  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Liatine hrdza určite nevadí až na to, že skorodovaný je práve ten šrób a ten rozhodne nie je zo žiadnej liatiny. Nepovažujem sa za žiadneho metalurga, ale podľa mňa aj sedliacky rozum hovorí, že zahrdzavený šrób na guľovom čape (po 5 mesiacoch prevádzky, cca 3600km) nasvedčuje tomu, že tu zrejme musel niekto urobiť chybu. Šrób tam má predsa svoju funkciu. Rád však nechám Škodovku konfrontovať s týmto zistením a som veľmi zvedavý, aký postoj k tomu zaujmú.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím komunitu, jsem čerstvým majitelem Rapida SB 1,2  TSI 63 kW a chtěl jsem se zeptat na ochranu spodku proti korozi. Koukal jsem pod auto, jsou tam nějaké plastové kryty, nedrží se pod tím v zimě sajrajt? Dělal někdo nějaké dodatečné opatření (nástřik apod.)? Díky za odpovědi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...