Přejít na obsah

1,6 BFQ 75kW - výměna katalyzátoru


Bjorn

Doporučené příspěvky

Máte někdo zkušenost s výměnou katalyzátoru u 1,6 BFQ? Zde jsem řešil výzvu "Emise do dílny!" http://forum.skodahome.cz/topic/94120-sv%C3%ADt%C3%ADc%C3%AD-kontrolka-elektroniky-motoru-syst%C3%A9m-kontroly-v%C3%BDfukov%C3%BDch-plyn%C5%AF/page-5 a po výměně mnoha věcí jsem se upnul k výměně katalyzátoru, který je po 250000 km v mém autě po smrti.

 

Zakoupil jsem Tyll, konkrétně toto: http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vyfukoveho-systemu-tyll.php?dil=00081 dle popisu patří i na BFQ, byť u něj je napsáno pro 74 kW.

 

Dnes jsem si však pod všiml, že nesedí místa pro lambda sondy. Mé BFQ má první přímo ve svodech, tedy ještě před těmi vlnovci, a druhá je daná zezadu do katalyzátoru. Na zakoupeném dílu je však jedna lambda těsně před katem a druhá tak 20 cm za ním. Nevíte někdo, kde má lambda sondy 74 kW? Nebo mám lambdy jednoduše přehodit a tu jednu "díru" navíc prostě zaslepit? Dělal to již někdo?

 

Za info, nápady, zkušenosti díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si odpovím sám... napsal jsem výrobci a dostal tuto odpověď:

 

Dobrý den pane XXXX,

 

Děkujeme za důvěru k naším produktům. Potvrzuji ,že Vámi zakoupený katalyzátor ( 00081 ) je pro tento typ vozu ( Škoda Octavia 1.6 ,75 kW , 1997 – 2004 , BFQ ) . Umístění lambda sond je opravdu trochu odlišné od originálního dílu z důvodu jednodušší sériové výroby . I z tohoto důvodu je samozřejmě umožněno prodávat tento typ katalyzátoru za výhodnější cenu než originál. Je to jeden z rozdílů mezi tzv. „druhovýrobou“ a „originálem“ . Po konzultaci s naším servisním mechanikem doporučuji „lambdu 1“ ponechat na svém místě a zaslepit tak, jak uvádíte. Pokud budete potřebovat ještě nějaké informace, neváhejte se na nás obrátit.

 

Děkuji za Váš dotaz a s pozdravem,

 

Moc mi to ale smysl nedává...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to tiež umím , a na 74kw je to úplný luxus , zoberieš si golu , sviečkovák , klb a dlhý predložovák a ideálne aj prípravok na fajky , ide to v pohode len si musíš ten orech s klbom nasmerovať a je to ... a ak to máš v 3/8 gole tak je to úplne na pohodu , horšie je to na 75kw s LPG kde je to namačkané a máš len 1/2 račňu ale dá sa to 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jsem to vzdal brzy? :-) Fajn... odpoledne jedeme zase na zvedák. Nějaký tip na postup?

 

Vždy sem si sundal komplet výfuk, i příčku tunelu se silentbloky. Tepelný plechy pryč spolu s tyčí řazení a krytem poloosy. Výfuk by jsi měl pootočit o 180°, pak by to mělo jít ven. Sou to nervy...  :kol-80: Nejhorší místo je mezi karosérií a tepelným krytem na řízení, poznáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...