Únor 21, 20178 r Proč by tam mělo bejt 300 když to má někde u těch 260 omezovač. Dobře se to rozjede tak na těch 210 pak už je to bída.
Únor 21, 20178 r Autor to je snad jasný že nad 200 km/h to je bída, když to je jenom 4 válec. nevím se supebem sem nikdy nejel maximálku, ale se španělem sem jel po dálnici cca 275 dle GPS - na tachometru kolem 295.
Únor 21, 20178 r Ale stále to nad 200 jde... tacho 250 je tam celkem rychle. pak zasáhne omezovač. Já jel nejvíc tacho 263 a to bych řekl, že bylo právě těch 250. Šlo by to určitě více. Každopádně mě ten motor baví, dovede prohnat a často i vyškolit všehny ty A6, bmw 5, atd:-) spíše mě zajímá jakou bude mít motor životnost, jezdil jsem předtím i v audi A5, 2.0 tfsi, 132 kw a to žralo litr oleje na 5tkm, tady vše v pohodě.
Únor 21, 20178 r před 2 hodinami, kokta7 napsal: to je snad jasný že nad 200 km/h to je bída, když to je jenom 4 válec. nevím se supebem sem nikdy nejel maximálku, ale se španělem sem jel po dálnici cca 275 dle GPS - na tachometru kolem 295. kurna ti to zezralo aj rucicku od stavu paliva pekny vykon
Únor 21, 20178 r před 52 minutami, homy napsal: Ale stále to nad 200 jde... tacho 250 je tam celkem rychle. pak zasáhne omezovač. Já jel nejvíc tacho 263 a to bych řekl, že bylo právě těch 250. Šlo by to určitě více. Každopádně mě ten motor baví, dovede prohnat a často i vyškolit všehny ty A6, bmw 5, atd:-) spíše mě zajímá jakou bude mít motor životnost, jezdil jsem předtím i v audi A5, 2.0 tfsi, 132 kw a to žralo litr oleje na 5tkm, tady vše v pohodě. Tyjo 132kw to je ten co bude v kodiaqovi....:-)to jsem teda zvědav jak bude fungovat .už jednou jsem měnil motor na záruku a nechci z toho udělat tradici :-)
Únor 21, 20178 r tohle bylo auto z roku 2009 a 2010. Na tyto nemoci už snad TSI netrpí. to nic nemění na tom, že vrcholný benzín do kodiaka je slabota
Únor 21, 20178 r dnes sem pokořil hranici 35000km a stále ok. nic nežere.e To by bylo trošku brzo, nemyslíš?
Únor 21, 20178 r tohle bylo auto z roku 2009 a 2010. Na tyto nemoci už snad TSI netrpí. to nic nemění na tom, že vrcholný benzín do kodiaka je slabota Věřím, že časem přibude silnější.
Únor 21, 20178 r Proč by tam mělo bejt 300 když to má někde u těch 260 omezovač. Dobře se to rozjede tak na těch 210 pak už je to bída. Podívej se jaké tachometry se dávaly před deseti lety - i Fabia 1.4 MPI měla 100 km rezervu.
Únor 26, 20178 r V 21. 2. 2017 na 22:29, mischicka napsal: Podívej se jaké tachometry se dávaly před deseti lety - i Fabia 1.4 MPI měla 100 km rezervu. Rezervu od čeho a na co? Ve fabce 1.4 55kW s Vmax 168 mám do 200, z kopce jde přetočit
Únor 26, 20178 r Autor V 21. 2. 2017 na 22:27, mischicka napsal: To by bylo trošku brzo, nemyslíš? tak lidem na předchozích 1.8 TSI lítali rozvody i když měli jenom 30000km.... Nebo třeba Hurikánovi na 162Kw verzi odešel ve 3000 km termostat.... nikdy nevíš co se ti přihodí na motoru, je to hold jenom obyč stroj.
Duben 11, 20178 r Je tu niekto, kto má túto motorizáciu a prehodil by pár viet? Idem si ju objednávať v sportline, ale na SK mi nevedia vybaviť skušobnu jazdu, čo je dosť smutné... Tak aspoň pár uživatelskych nazorov a postrehov by bodlo :-)
Duben 21, 20178 r Superb III s motorem 2.0TSI 206kW otestován na amaterských závodech do vrchu v Brně na Masarykově okruhu 9.4.2017 Výsledek skvělý. Ze sériový Superbem III Sportline 2.0TSI 280k jsem byl rychlejší o 2s než BMW M3. Následovali dvě Subaru Impreza STI WRC, Corvetta, Audi S3, Ford Focus ST, Mazda 3 MPS, Octavia RS, Alfa Romeo, Nissan 200SX atd.... Tyto závody se konají v rámci Tuning Show Brno vždy jednou za rok. Já účastnil po třetí. Dříve s Mazdou 3 MPS. Byli zde přihlášeny zejména sportovní sériové vozy. Některé mají různé úpravy, zvýšený výkon, upravený podvozek atd. Slovo sériové vozy je tedy zavádějící. Nevýhodou bylo rozdělění kategorií vozů. Poslední nejvyšší kategorie byla 3001ccm a více bez omezení kam spadal i Superb 2.0TSI. Objem motoru se v případě že máte turbo krátí koeficientem 1,7. což je 3400ccm. Dříve byla kategorie 3001 až 3500ccm a nevím proč jí zrušili? Škoda mohlo být umístění lepší. Celkové umístění V nejvyšší neomezené kategorii 3001ccm a více jsem se umístil na velice slušném 20 místě. Je tedy možné říci, že na těchto závodech byl seriový Superb III 2.0TSI dvacáté nejrychlejší auto. Co mě na Superbu překvapilo? Musím uznat že pohon všech kol resp. Haldex 5 generace posouvá Superba III mezi agilnější auta. Na tak velké auto měl docela slušný grip. Pohon 4x4 ve sportovním módu se ESC Sport (omezená jízdní stabilita) auto doslova vytahoval ze zatáčky. Dalším překvapením byli slušně brzdící brzdy, které jsou pouze u motoru 280koní (pr.345mm). Naopak limitem byli sériové pneumatiky Pirelli Cinturato P7.
Duben 22, 20178 r Dal jsem par ostrých kol na okruhu s předchozím bmw f10 a trvalo mi 1500 km, nez odpadla roztekla guma, takže bez slicku ci semi-slicku je jízda na okruhu jen hra
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.