Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

V 24. 6. 2022 na 13:43, Goauld napsal:

Budu dávat auto brzo do autorizaku na údržbu převodovky a haldexu, tak to zároveň nechám udělat a pak napíšu.

Ahoj 

Mel jsi auto už v servisu 

Jsem v Chorvatsku a celou cestu jsem cítil benzin. 
otevřu víčko a proud benzinu z nádrže 

i když auto stojí pořad odkapavá .

Nemate někdo číslo toho filtru nebo kde ten filtr je? 

Ahoj, ještě ne, zbývají mi 3k do intervalu, tak to pak budu dělat na podzim i s olejem, brzdama a přezutím.

 

Jak ti tam stříkal benzín? Jakože z hrdla nádrže?

Otevřu víčko a při polovině nádrže valí benzin ven 

hlavne po ránu když se začne oteplovat.

fakt to ale teče proudem. 
kdyz auto stojí z kopce tak nic neteče. 
Prochazel jsem  spoustu  servisních rozkresů a klasický uhlíkový filtr jsem tam neviděl. 
Jestli těm přetlak tedy neodchází přes víčko ? 

A do pravého zadního podběhu jsi se díval? Tam najdeš odvětrávací systém nádobky s aktivnám uhlím.

  • 1 měsíc později...

Zdravím chlapi… Mám problém že mi auto škube za studena když mám jen trochu stlačený pedál když jedu za někým… Když se auto zahřeje tak škubání přestane… Nikdy jindy auto neškube ani při přidání plynu. Diagnostika hlásí toto. 

Bylo mi řečeno že ty magnety na snímačích jsou vyměněné.

 

1C7BC68A-61F6-4003-B522-44E8521912EF.jpeg

A9DC7CA1-F572-4F1A-A09E-54FF4EFBC28A.jpeg

Upraveno od Michalrozkydal21

Tak asi jsou vadné,nebo zkontrolovat kabeláž k nim.Kuna může být svině

  • 1 měsíc později...

@Michalrozkydal21 jestli ještě nemáš vyřešeno, měl jsem také vadné magnety ale chybu 14867 jsem tam neměl, dle popisku bych šel po senzoru otáček té vačky nebo jeho kabel

14869 - tuhle chybu jsem měl, pomohla výměna magnetu na výfukové vaččce, ale to bych řešil až vyřešíš senzor, zvlášť jestli magnety už byly měněné

133124 - tohle nesouvisí, je to jednotka kessy

Upraveno od midlan

  • 3 týdny později...

Dobrý večer, nemá prosím někdo zkušenost s následujícím problémem. Z ničeho nic se občas rozsvítí kontrolka EPC a zobrazí se závada Start-stop, auto necukne, nespadne do nouzového režimu, funguje normálně. Vypozoroval jsem, že se to stane při mírném zrychlení z 2st, ale velmi náhodně, třeba 1000km nic a poté 2x za pár dní. Po vypnutí motoru a následném nastartování kontrolka nesvítí. Najeto cca 150t km.

Mám "diagnostiku" OBD-II, která chybu přečte jako 14846 - viz příloha. Při hledání podrobností k této chybě jsem narazil na souvislost s "Turbocharger Boost Control Position Sensor". Můj dotaz tedy je zda je opravdu problém v tomto senzoru a zdali se případně tento senzor dá vyměnit nebo je potřeba měnit celé turbo. Pokud by bylo potřeba měnit celé turbo, je možný u tohoto modelu repas (pokud dává cenově smysl)? Děkuji.

image.jpeg

  • 2 týdny později...

Ahoj, jak Vám startuje auto teď v zimě? Byl jsem dva týdny zpět v autorizáku, kde mi i kontrolovali baterii (která je údajně v pohodě). Když sednu do auta okolo nula stupňů a nastartuju, tak mi poblikává palubovka jak vánoční stromek a auto startuje oproti létu relativně delší dobu. Myslel jsem, že tomu pomůžu zapnutím nezávislého topení aby se ohřála voda v motoru, ale i tak jsem se nevyhnul problíkávání celé palubovky. Napadá mě ještě, jestli nejsou už horší svíčky, budou mít takových 40k km najeto už.

Zdar, 

ja mam nejako cez 40k a zatial v pohode, sice startujem vacsinou v garazi kde je tak 5+. Ked budeme u rodicov na Vianoce, kde budem stat vonku tak sa na to zameram.

U tebe to asi nebude směrodatné s tak novým motorem. Já mám nalítání 180k km

Jaj, ja som to pochopil ze mas tak 40k. Ok, snad sa najde niekto dalsi, kto by to sledoval.

@Goauldzimní starty úplně v pohodě, nájezd 206kkm

@Goauldnechával jsi měnit ten systém odvětrávání nádrže? Cena, číslo dílu?

Ahoj, za posledních asi 1500 km se mi 2x stalo, že na volnoběh (studený i teplý motor) začal motor jakoby vynechávat. Otáčky nějak zvášť nelétaly... jakoby vynechal nějaký válec, motor se třepal, kuckal... po chvíli přestalo samo (zvýšení otáček na neutrál nepomohlo).

A potom ještě i za jízdy, také asi 2x v nízkých otáčkách a ustálené rychlosti začalo auto cukat a za chívli zase v pořádku. Jinak jede krásně a chyba v diagnostice motoru nic... Mohou to být ty magnety na vačkách, ikdyž k tomu není chyba v diag...? Diag jen Caristou...

@midlannakonec neměnil, protože to smrdělo jenom v létě při pařácích a nějak jsem na to zapomněl. Jestli nebudu měnit auto za novýho Kodiaqa/Superba příští rok, tak to nechám vyměnit před létem.

V 1. 12. 2022 na 9:47, Perito napsal:

Ahoj, za posledních asi 1500 km se mi 2x stalo, že na volnoběh (studený i teplý motor) začal motor jakoby vynechávat. Otáčky nějak zvášť nelétaly... jakoby vynechal nějaký válec, motor se třepal, kuckal... po chvíli přestalo samo (zvýšení otáček na neutrál nepomohlo).

A potom ještě i za jízdy, také asi 2x v nízkých otáčkách a ustálené rychlosti začalo auto cukat a za chívli zase v pořádku. Jinak jede krásně a chyba v diagnostice motoru nic... Mohou to být ty magnety na vačkách, ikdyž k tomu není chyba v diag...? Diag jen Caristou...

Za tu cenu a praci s tema magnetama bych je klidne vymenil oba... jeden stoji cca 550 Kč a vymena je na 30 minut max...

Děkuji, souhlasím, asi se do toho dám. Ještě řeším, zda INA nebo originál díl, INA je 1/3 cena, ale nerad bych ušetřil na případně nesprávném místě...

Ahoj 

mě se to chovali divné pouze na volnoběh  Při jízdě jsem nic nepozorova

Určitě napiš jestli to pomohlo

Jsou to jenom tři šrouby a dal jsem tam taky Inu a dobrý 

  • 1 měsíc později...

Ahoj, tak výměna obou magnetů pomohla... kuckání na volnoběh a občasné tahání v nižším zatížení zmizelo... :)

Dobrý den.

Vyskočilo na mě EPC a diagnostika říká, že to je chyba:
14846 - Snimac polohy ovladace plniciho tlaku
P2563 00 [167] - neplatny signal

 

Motor do nouzáku nepadá. Když to vymažu, klidně to drží půl dne a pak se to zase rozsvítí.

 

Má s tím někdo zkušenost? Zatím mě napadlo jenom koupit ten nový snímač.
https://www.automobilovedily24.cz/skoda/superb-kombik-3v5/115239/15020/snimac-plnici-tlak

Děkuji přeji krásný den.

Upraveno od ztr00

píše ti to ovládač na turbe nie snímač tlaku ... bud je KO alebo káble k nemu 

@suri.: No, když dám do googlu "Snimac polohy ovladace plniciho tlaku", tak mi to vyhodí přesně ty věci, jako v odkaze... 
Hadičky nás taky napadly (kabel je u mě něco, co vede elektroniku). Nebo myslíš opravdu kabely, jako elektrické? Dám to na zvedák a uvidíme, co tam najdeme...  

ovladac plniaceho tlaku je ovladac na turbe , co tu mam jednu CJXA tak sa ani samostatne neda len cele turbo 

@suri. Turbo táhne v pořádku, nouzák nic, propady výkonu taky žádné. To bude beztak nějaká číčovina jenom. 
Každopádně díky moc, chlape! Máš u mě pivo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.