Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 206 kW


kokta7

Doporučené příspěvky

V 6. 11. 2023 na 20:46, Brad123 napsal:

Díky, ten ventil si měl ale u jaké závady? To s tím katalyzátorem? 

Však jsi tam sám dával screenshot s dvěma chybami. Píše ti to vadný N82 ventil, na ten jsem posílal odkaz. Chybu s katalyzátorem jsem se pokoušel vyřešit přendáním té spony na výfuku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@roubic tak bohužel výměna ventilu nepomohla. Zkusíme ještě s mechanikem jestli drží ten pin na prestavovaci co je na vačce ale očekávám že se bude měnit vačka jako taková. Co jsem četl zde i na jiných cizojazyčných fórech, ten prestavovač měnit nejde, takže se musí měnit celá vačka. Jupí...🤦🏻‍♂️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Ahojte  rozmýšľam o kúpe Škoda Superb 2.0tsi,  206kw ,2016,kovaný motor,100 000 km ,  laurin klement výbava  .Cieľ využitia je hlavne na krátke  trasy. Moja otázka resp. prosba na Vás je, aký mate názor na toto auto resp motor, na čo by som si pri kúpe mala dávať pozor, nejaké plusy mínusy, možno nejaké najčastejšie chyby motora, celkovo spoľahlivosť. Za odpovede a názory pekne ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

běžně se to používá, že je kovaný motor. jasně, že tam jsou asi písty, ojnice, ... 

spíš stejně jako v příspěvku výše koukám, že to někdo dělá a je tam seriový výkon. 

navíc je tam docela málo km.

 

spekulace: třeba někdo chtěl jít někde k 600hp a nechytlo ho to .. co šlo ven, se hodilo do golfa a vnitřek motoru se nechal :)

 

na krátké trasy je lepší malé auto. Superb se pořádně prohřeje tak po 20km.

pak teprve spadne spotřeba na normální hodnoty ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

pri tomto motore je vzdy vodna pumpa s remenom + pridavne el. vodne cerpadlo ? alebo je to podla nejakej vybavy (webasto?)

 

aka spravna chladiaca kvapalina sem patri, tu nebol problem s tym, ze povodna leptala nejake gumene tesnenia/hadice?

 

silikonove gulicky vo vrecku, ktore sa roztrhlo, sa nedavali do vyrovnavacej nadoby?

 

taktiez tu nie je EGR ventil a ani jedna lambda sonda ??

 

Editováno: , autor: denial
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Dobrý den, mám na vás dotaz ohledně Superbu 2.0 tsi 206kw rok výroby 11m 2016(klidně vám sem hodím i odkaz) auto je v krásném stavu v keramice. Ale z ceho mám strach je nájezd 259tkm..Servisak mi řekl ze ty motory vydrží na pohodu 350tkm+.. servisní kniha k tomu je a cena je 389.000 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Speeddy pokud to má servisní historii a měnilo se co mělo podle intervalů (olej, haldex, dsg, svíčky, filtry) tak bych se toho nebál. Nad rámec tohoto pokud nebylo měněno tak při tom nájezdu na motoru určitě bude potřeba z mojí zkušenosti: magenty na obou vačkách, pcv ventil, drážkovaný řemen s napínákem, silentbloky motoru a převodovky, možná cívky a vodní pumpa. Řetězový rozvod bych vyměnil možná na desetileté výročí nebo i později, při tom nájezdu ještě nebude vytahaný pokud tam nebyl zásadní problém s mazáním, viz některý můj starší příspěvěk kde jsem měřil vysunutí napínáku řetězu, byl v půlce při asi 210tkm.

 

edit: jinak jistota bude vzít si sebou mechanika a změřit tlaky na válcích

Editováno: , autor: midlan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 19. 8. 2024 na 13:30, midlan napsal:

Pozoruji ztrátu chladící kapaliny, teď jsem se díval kdy jsem kupoval poslední lahev a vzalo to cca litr na 10tkm. Je čas na výměnu vodní pumpy?

Mně se ztrácela taky, ale pak záhadně přestala mizet a už je to v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

po výměně vodní pumpy a po cca 1000km bez viditelné ztráty kapaliny, tedy únik byl zřejmě z vodní pumpy; ke konci už byly vidět i kapky při pohledu do motorového prostoru dole na krytu pod motorem

taky mi trochu zacukal motor při jedné jízdě, na diagnostice nic, jen misfires na jednom válci, tak jsem nechal pro jistotu vyměnit taky cívky (+svíčky) a od té doby klid, nevím jestli to nebylo vodou v benzínu E10, každopádně cívky po 220 tkm zasloužily výměnu tak jako tak

 

nechal jsem při té příležitosti změřit taky tlaky na válcích, nejlepší válec 13 bar, nejhorší 11 bar; spodní limit dle dílenské příručky je myslím 8 nebo 9 a limit rozdílu mezi válci asi 3 bar, takže taky v pořádku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...