Přejít na obsah

Propadání brzdového pedálu při běžícím motoru - proč když jsou hydraulické ?


DEFIANT

Doporučené příspěvky

Propadání brzdového pedálu při běžícím motoru - proč když jsou hydraulické ?

 

Nenastartovaný motor - šlápnu podruhé na pedál a zpevní  a dál se nehne

 

Nastartovaný motor - při každém šlápnutí jdu během chvilky až na doraz, jak to když jsou brzdy hydraulické ?

 

Zkoušel jsem to 2 spacebacků (TSi 63 a 77 kW)

Editováno: , autor: DEFIANT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když není nastartovaný motor, nefunguje posilovač brzd. Sešlápnutím brzdového pedálu při vypnutém motoru vymačkáš všechen podtlak a brzdy jdou ztuha a auto hůř brzdí, musíš opravdu hodně zatlačit na brzdový pedál, aby ti auto brzdilo...Hlavně to nezkoušej někde z kopce, ať si nenameleš...Když nastartuješ, posilovač je v chodu a brzdový pedál jde stlačit malou silou.

To je něco jakou u volantu, když je vypnutý motor, nefunguje posilovač řízení a volnat jde hodně ztuha. Nakopneš a točíš volně.

Editováno: , autor: jchv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to tady řešíte za hovna???Zkontroluj zda li je dostatečné množství brzdové kapaliny v nádobce.

Brzdí ti to na první sešlápnutí???

Pokud ano, neřeš to. Pokud ne, zajeď si změřit brzdy třeba do STK, udělájí ti to tam za pár kaček.

Editováno: , autor: jchv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si tím úplně jistý, ale mám pocit, že mně se to chovalo podobně (na jiném autě, ale to je jedno) Auto brzdilo dobře, hodně dobře, nebyl by problém zastavit kola. Při vypnutém motoru když se vyšlapal podtlak z posilovače, tak šel pedál větší silou, ale jen do cca poloviny zdvihu. S běžícím motorem (a posilujícím posilovačem) šel pedál lehce na polovinu zdvihu, tam zarazil, ale "hovadskou" silou šel prošlápnout až na podlahu.

 

Odhadoval bych to na ABS.

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle mého s tím ABSKO nemá moc společného. Protože když auto stojí nemělo by absko být ve funkci. Nejsem si jist, ale myslím že ABS je aktivní cca od 5km/h.

Pokud je hladina brzdové kapaliny v pořádku, brzdy brzdí na jedno sešlápnutí, vůbec bych to neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to normální, ale mě se třeba pedál propadne i při jízdě, nastartuju, ujedu pár metrů - jedu z mírného kopce a mírně celou dobu brzdím, pedál se v jednu chvíli o dost propadne a auto víc brzdí. Dělá mi to skoro vždy po nastartování a jízdě hned po něm a delším brzdění v kuse...

 

EDIT: to samé co miklisek...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle mého s tím ABSKO nemá moc společného. Protože když auto stojí nemělo by absko být ve funkci. Nejsem si jist, ale myslím že ABS je aktivní cca od 5km/h.

Pokud je hladina brzdové kapaliny v pořádku, brzdy brzdí na jedno sešlápnutí, vůbec bych to neřešil.

ABS s tím nemá nic společného vzhledem k funkci, ale vzhledem ke konstrukci. V jednotce ABS je mimo nějakých ventilů a čerpadla atd. i "zásobník tlaku". A podle mého názoru se při velkém tlaku na pedál tlačí kapalina do něj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to normální, ale mě se třeba pedál propadne i při jízdě, nastartuju, ujedu pár metrů - jedu z mírného kopce a mírně celou dobu brzdím, pedál se v jednu chvíli o dost propadne a auto víc brzdí. Dělá mi to skoro vždy po nastartování a jízdě hned po něm a delším brzdění v kuse...

 

EDIT: to samé co miklisek...

A nebo by to mohla dělat netěsná podtlaková hadice k posilovači. Když se netěsnost zmenší (třeba chvěním nebo otřesem), udělá se větší podtlak v posílovači a posilovač víc "posílí" .... Hydraulický brzdový asistent (HBA) pomáhá brzdit při kritických situacích, ne při lehkém přibržďování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne se to chova tak, ze po nastartovani rapid chvili jede na volnobeh ve zvysenych otackach, cca 1100 a to je pedal brzdy hodne tvrdy. nasledne po par metrech otacky volnobehu padaji na standardnich 700 nebo 800 a pedal brzdy si sedne do tradicni polohy.

 

mam to otestovane u nas v garazich, protoze tech par metru je vyjeti z parkovaciho mista k vratum garaze, kde nasledne stojim na volnobeh a na brzde, takze to je dobre citit.

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i když to dělá jenom prvních pár metrů po nastartování ? dá se říct první 2 sešlápnutí ?

 

Bodlo by foto, na jakou se mám hadici podívat...

 

Tak v tomto případě je to divné. To by mohlo být to samé co pod tebou popisuje "Pusher...". To se mně ale zdá normální. Po startu, při zvýšených volnoběžných otáčkách, je škrtící klapka víc otevřená (tedy pokud máš benzín) a v sacím potrubí je proto menší podtlak.

 

Hadice do posilovače jde jen jedna, tak nebude problém ji najít, ale v tuto chvíli si myslím, že pravděpodobnější je varianta "Pusher..."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...