Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Propadání brzdového pedálu při běžícím motoru - proč když jsou hydraulické ?

 

Nenastartovaný motor - šlápnu podruhé na pedál a zpevní  a dál se nehne

 

Nastartovaný motor - při každém šlápnutí jdu během chvilky až na doraz, jak to když jsou brzdy hydraulické ?

 

Zkoušel jsem to 2 spacebacků (TSi 63 a 77 kW)

Upraveno od DEFIANT

Mam to uplne stejne.

a včem je problém?

Když není nastartovaný motor, nefunguje posilovač brzd. Sešlápnutím brzdového pedálu při vypnutém motoru vymačkáš všechen podtlak a brzdy jdou ztuha a auto hůř brzdí, musíš opravdu hodně zatlačit na brzdový pedál, aby ti auto brzdilo...Hlavně to nezkoušej někde z kopce, ať si nenameleš...Když nastartuješ, posilovač je v chodu a brzdový pedál jde stlačit malou silou.

To je něco jakou u volantu, když je vypnutý motor, nefunguje posilovač řízení a volnat jde hodně ztuha. Nakopneš a točíš volně.

Upraveno od jchv

  • Autor

Ten pedál by měl zůstat v nějaké čísti své dráhy (opře se o kapalinu v brzdách) a ne jít až na doraz.

Presne tak,ako píše DEFIANT, cca v polovici dráhy. Ak sa prepdne na doraz, niekde je problém, únik brzdovej kvapaliny, zavzdušnené brzdy.

ta mně teda řekněte, kde ten "doraz" je hm? a jakou dráhu v cm ten pedál teda urazí z klidové polohy do poloviny a jakou z klidové polohy na "doraz" ?

Na "doraz" mysli pravdepodobne, ze po nekolika seslapnuti mas pedal uplne na podlaze.

Co to tady řešíte za hovna???Zkontroluj zda li je dostatečné množství brzdové kapaliny v nádobce.

Brzdí ti to na první sešlápnutí???

Pokud ano, neřeš to. Pokud ne, zajeď si změřit brzdy třeba do STK, udělájí ti to tam za pár kaček.

Upraveno od jchv

Nejsem si tím úplně jistý, ale mám pocit, že mně se to chovalo podobně (na jiném autě, ale to je jedno) Auto brzdilo dobře, hodně dobře, nebyl by problém zastavit kola. Při vypnutém motoru když se vyšlapal podtlak z posilovače, tak šel pedál větší silou, ale jen do cca poloviny zdvihu. S běžícím motorem (a posilujícím posilovačem) šel pedál lehce na polovinu zdvihu, tam zarazil, ale "hovadskou" silou šel prošlápnout až na podlahu.

 

Odhadoval bych to na ABS.

Upraveno od McMatej

Když jsi to zkoušel u dvou rapidů a dělá to samé, řekl bych, že je to oka.

Zrovna tady mám rapida, dám vědět.

Na FII 2009 mi to děla taky, prý ABS. FI 2005 to nedělala.

Přátelé, kamarádi, neřešte to. U aut s ABS je to normální jev. U všech, nejenom u těch našich Rapidů.

Nevím co tady řešíte za problém,je to normální jev ABS.  :kol-25:   

schválně jsem na to dnes šlapal, ale na podlahu se teda rozhodně nedostanu. po opakovaném silnějším stlačení se pedál trochu propadá a po uvolňování syčí, ale prošlápnout nejde.

Dle mého s tím ABSKO nemá moc společného. Protože když auto stojí nemělo by absko být ve funkci. Nejsem si jist, ale myslím že ABS je aktivní cca od 5km/h.

Pokud je hladina brzdové kapaliny v pořádku, brzdy brzdí na jedno sešlápnutí, vůbec bych to neřešil.

No já mám opačný případ. Napoprvé při běžícím motoru je pedál o fous měkčí než při druhém a dalším opakovaném sešlápnutí - třeba při přerušovaném brzdění. Neberu to jako vadu, jen to zmiňuji jako vlastnost :D .

je to normální, ale mě se třeba pedál propadne i při jízdě, nastartuju, ujedu pár metrů - jedu z mírného kopce a mírně celou dobu brzdím, pedál se v jednu chvíli o dost propadne a auto víc brzdí. Dělá mi to skoro vždy po nastartování a jízdě hned po něm a delším brzdění v kuse...

 

EDIT: to samé co miklisek...

Upraveno od Rypicong

"......a mírně celou dobu brzdím, pedál se v jednu chvíli o dost propadne a auto víc brzdí. ..."

To bych přisuzoval tomu, že se aktivuje HBA.

Dle mého s tím ABSKO nemá moc společného. Protože když auto stojí nemělo by absko být ve funkci. Nejsem si jist, ale myslím že ABS je aktivní cca od 5km/h.

Pokud je hladina brzdové kapaliny v pořádku, brzdy brzdí na jedno sešlápnutí, vůbec bych to neřešil.

ABS s tím nemá nic společného vzhledem k funkci, ale vzhledem ke konstrukci. V jednotce ABS je mimo nějakých ventilů a čerpadla atd. i "zásobník tlaku". A podle mého názoru se při velkém tlaku na pedál tlačí kapalina do něj.

je to normální, ale mě se třeba pedál propadne i při jízdě, nastartuju, ujedu pár metrů - jedu z mírného kopce a mírně celou dobu brzdím, pedál se v jednu chvíli o dost propadne a auto víc brzdí. Dělá mi to skoro vždy po nastartování a jízdě hned po něm a delším brzdění v kuse...

 

EDIT: to samé co miklisek...

A nebo by to mohla dělat netěsná podtlaková hadice k posilovači. Když se netěsnost zmenší (třeba chvěním nebo otřesem), udělá se větší podtlak v posílovači a posilovač víc "posílí" .... Hydraulický brzdový asistent (HBA) pomáhá brzdit při kritických situacích, ne při lehkém přibržďování.

i když to dělá jenom prvních pár metrů po nastartování ? dá se říct první 2 sešlápnutí ?

 

Bodlo by foto, na jakou se mám hadici podívat...

mne se to chova tak, ze po nastartovani rapid chvili jede na volnobeh ve zvysenych otackach, cca 1100 a to je pedal brzdy hodne tvrdy. nasledne po par metrech otacky volnobehu padaji na standardnich 700 nebo 800 a pedal brzdy si sedne do tradicni polohy.

 

mam to otestovane u nas v garazich, protoze tech par metru je vyjeti z parkovaciho mista k vratum garaze, kde nasledne stojim na volnobeh a na brzde, takze to je dobre citit.

Upraveno od pusher...

i když to dělá jenom prvních pár metrů po nastartování ? dá se říct první 2 sešlápnutí ?

 

Bodlo by foto, na jakou se mám hadici podívat...

 

Tak v tomto případě je to divné. To by mohlo být to samé co pod tebou popisuje "Pusher...". To se mně ale zdá normální. Po startu, při zvýšených volnoběžných otáčkách, je škrtící klapka víc otevřená (tedy pokud máš benzín) a v sacím potrubí je proto menší podtlak.

 

Hadice do posilovače jde jen jedna, tak nebude problém ji najít, ale v tuto chvíli si myslím, že pravděpodobnější je varianta "Pusher..."

Me to funguje stejne jako Pusherovi

Upraveno od vlakras

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.