DEFIANT Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 (editace) Propadání brzdového pedálu při běžícím motoru - proč když jsou hydraulické ? Nenastartovaný motor - šlápnu podruhé na pedál a zpevní a dál se nehne Nastartovaný motor - při každém šlápnutí jdu během chvilky až na doraz, jak to když jsou brzdy hydraulické ? Zkoušel jsem to 2 spacebacků (TSi 63 a 77 kW) Editováno: 11. Květen 2015, autor: DEFIANT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 Mam to uplne stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 a včem je problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jchv Vloženo 11. Květen 2015 Sdílet Vloženo 11. Květen 2015 (editace) Když není nastartovaný motor, nefunguje posilovač brzd. Sešlápnutím brzdového pedálu při vypnutém motoru vymačkáš všechen podtlak a brzdy jdou ztuha a auto hůř brzdí, musíš opravdu hodně zatlačit na brzdový pedál, aby ti auto brzdilo...Hlavně to nezkoušej někde z kopce, ať si nenameleš...Když nastartuješ, posilovač je v chodu a brzdový pedál jde stlačit malou silou. To je něco jakou u volantu, když je vypnutý motor, nefunguje posilovač řízení a volnat jde hodně ztuha. Nakopneš a točíš volně. Editováno: 11. Květen 2015, autor: jchv 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 12. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Ten pedál by měl zůstat v nějaké čísti své dráhy (opře se o kapalinu v brzdách) a ne jít až na doraz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
touareg3 Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Presne tak,ako píše DEFIANT, cca v polovici dráhy. Ak sa prepdne na doraz, niekde je problém, únik brzdovej kvapaliny, zavzdušnené brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 ta mně teda řekněte, kde ten "doraz" je hm? a jakou dráhu v cm ten pedál teda urazí z klidové polohy do poloviny a jakou z klidové polohy na "doraz" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Na "doraz" mysli pravdepodobne, ze po nekolika seslapnuti mas pedal uplne na podlaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jchv Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 (editace) Co to tady řešíte za hovna???Zkontroluj zda li je dostatečné množství brzdové kapaliny v nádobce. Brzdí ti to na první sešlápnutí??? Pokud ano, neřeš to. Pokud ne, zajeď si změřit brzdy třeba do STK, udělájí ti to tam za pár kaček. Editováno: 12. Květen 2015, autor: jchv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 (editace) Nejsem si tím úplně jistý, ale mám pocit, že mně se to chovalo podobně (na jiném autě, ale to je jedno) Auto brzdilo dobře, hodně dobře, nebyl by problém zastavit kola. Při vypnutém motoru když se vyšlapal podtlak z posilovače, tak šel pedál větší silou, ale jen do cca poloviny zdvihu. S běžícím motorem (a posilujícím posilovačem) šel pedál lehce na polovinu zdvihu, tam zarazil, ale "hovadskou" silou šel prošlápnout až na podlahu. Odhadoval bych to na ABS. Editováno: 12. Květen 2015, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jchv Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Když jsi to zkoušel u dvou rapidů a dělá to samé, řekl bych, že je to oka. Zrovna tady mám rapida, dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Na FII 2009 mi to děla taky, prý ABS. FI 2005 to nedělala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
basso Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Přátelé, kamarádi, neřešte to. U aut s ABS je to normální jev. U všech, nejenom u těch našich Rapidů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hollywood.2 Vloženo 12. Květen 2015 Sdílet Vloženo 12. Květen 2015 Nevím co tady řešíte za problém,je to normální jev ABS. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 schválně jsem na to dnes šlapal, ale na podlahu se teda rozhodně nedostanu. po opakovaném silnějším stlačení se pedál trochu propadá a po uvolňování syčí, ale prošlápnout nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jchv Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 Dle mého s tím ABSKO nemá moc společného. Protože když auto stojí nemělo by absko být ve funkci. Nejsem si jist, ale myslím že ABS je aktivní cca od 5km/h. Pokud je hladina brzdové kapaliny v pořádku, brzdy brzdí na jedno sešlápnutí, vůbec bych to neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 No já mám opačný případ. Napoprvé při běžícím motoru je pedál o fous měkčí než při druhém a dalším opakovaném sešlápnutí - třeba při přerušovaném brzdění. Neberu to jako vadu, jen to zmiňuji jako vlastnost . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 (editace) je to normální, ale mě se třeba pedál propadne i při jízdě, nastartuju, ujedu pár metrů - jedu z mírného kopce a mírně celou dobu brzdím, pedál se v jednu chvíli o dost propadne a auto víc brzdí. Dělá mi to skoro vždy po nastartování a jízdě hned po něm a delším brzdění v kuse... EDIT: to samé co miklisek... Editováno: 13. Květen 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 "......a mírně celou dobu brzdím, pedál se v jednu chvíli o dost propadne a auto víc brzdí. ..." To bych přisuzoval tomu, že se aktivuje HBA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 Dle mého s tím ABSKO nemá moc společného. Protože když auto stojí nemělo by absko být ve funkci. Nejsem si jist, ale myslím že ABS je aktivní cca od 5km/h. Pokud je hladina brzdové kapaliny v pořádku, brzdy brzdí na jedno sešlápnutí, vůbec bych to neřešil. ABS s tím nemá nic společného vzhledem k funkci, ale vzhledem ke konstrukci. V jednotce ABS je mimo nějakých ventilů a čerpadla atd. i "zásobník tlaku". A podle mého názoru se při velkém tlaku na pedál tlačí kapalina do něj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 je to normální, ale mě se třeba pedál propadne i při jízdě, nastartuju, ujedu pár metrů - jedu z mírného kopce a mírně celou dobu brzdím, pedál se v jednu chvíli o dost propadne a auto víc brzdí. Dělá mi to skoro vždy po nastartování a jízdě hned po něm a delším brzdění v kuse... EDIT: to samé co miklisek... A nebo by to mohla dělat netěsná podtlaková hadice k posilovači. Když se netěsnost zmenší (třeba chvěním nebo otřesem), udělá se větší podtlak v posílovači a posilovač víc "posílí" .... Hydraulický brzdový asistent (HBA) pomáhá brzdit při kritických situacích, ne při lehkém přibržďování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 i když to dělá jenom prvních pár metrů po nastartování ? dá se říct první 2 sešlápnutí ? Bodlo by foto, na jakou se mám hadici podívat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 (editace) mne se to chova tak, ze po nastartovani rapid chvili jede na volnobeh ve zvysenych otackach, cca 1100 a to je pedal brzdy hodne tvrdy. nasledne po par metrech otacky volnobehu padaji na standardnich 700 nebo 800 a pedal brzdy si sedne do tradicni polohy. mam to otestovane u nas v garazich, protoze tech par metru je vyjeti z parkovaciho mista k vratum garaze, kde nasledne stojim na volnobeh a na brzde, takze to je dobre citit. Editováno: 13. Květen 2015, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 i když to dělá jenom prvních pár metrů po nastartování ? dá se říct první 2 sešlápnutí ? Bodlo by foto, na jakou se mám hadici podívat... Tak v tomto případě je to divné. To by mohlo být to samé co pod tebou popisuje "Pusher...". To se mně ale zdá normální. Po startu, při zvýšených volnoběžných otáčkách, je škrtící klapka víc otevřená (tedy pokud máš benzín) a v sacím potrubí je proto menší podtlak. Hadice do posilovače jde jen jedna, tak nebude problém ji najít, ale v tuto chvíli si myslím, že pravděpodobnější je varianta "Pusher..." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 (editace) Me to funguje stejne jako Pusherovi Editováno: 13. Květen 2015, autor: vlakras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.