Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

2. Objednal jsem si zámek zpátečky Construct. Zajímalo by mě kde se umisťuje u FIII jestli z vrchu na středovém tunelu, a nebo  budu muset šátrat z boční strany u spolujezdce ?

Díky předem za informace.

 

 

 

ten zámek z boku se snad už ani nedělá

Vloženo (editace)

tak to čumim, jsem žil v přesvědčení, že Construct boční zámky naposled dělal pro felicie a jedničkové Octavie. Ve všem novějším jsem to měl vždy zvrchu. Tak tomu říkám vylepšení :-(

 

EDIT.: a máš opravdu Construct? Není to Defend nebo Mul-T?

Editováno: , autor: Wittmann
Vloženo

Zamykani constructu je z boku.Esteticky je to lepsi nez zhora,ale prakticky je to na prd.

Mame sedacku spolujezdce posunutou tesne k zamku (aby mel malej vzadu misto a moc nekopal do sedacky) a k zamku se spatne dostava.

Na strankach contructu jde zjistit jaky je pouzit zpusob zamykani na kokretnim modelu auta.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Při instalaci svého zabezpečení nabízí Construct také slevovou a asistenční kartu. Máte někdo zkušenost, zda to platí také při zakoupení nové FIII a instalaci mech. zabezpečení přímo u autorizovaného Škoda prodejce. Na e-shopu jsem viděl mech zabezpeč. pro FIII, podle mě je to Construct vyráběný pro Škodu, ale nevím jestli se to nabízí rovněž se zmiňovanými bonusy.

Vloženo

Presne tak. Dostal jsem klicky od auta a klicky od constructu a k tomu ty kozene desky se vsemi papiry k autu, slevovou kartu prodejce, security card ke constructu a zaroven tu jejich variantu uamk karty.

Jedine, co jsem musel, tak dodatecne tu kartu aktivovat přes web constructu (nebo uamk, ted nevim)...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

záruka na dotknuté časti samozrejme padá , navyše to nie je schválené Škoda -Auto - zásah do bezpečnostnej výbavy vozidla - volantového hriadeľa , pri nehode môže byť zaujímavé ... iné o tom neviem , má to málokto ... 

Vloženo

Na jejich webu mají certifikace a typové osvědčení o technické způsobilosti konstrukční části nebo výbavy vozidla jako technicky způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích od příslušných státních institucí a úřadů a to jak českých, tak slovenských, tak v čem je problém?

Vloženo

No to je jedna stránka veci, že to spĺňa niečo... druhá stránka veci je tá, že keď ti sám mechanik povie, že on by si to nedal, lebo bezpečnosť... a nepočuješ to od jediného, tak možno na tom niečo bude. Jeden mi dokonca povedal, že odmietol job, lebo proste neverí takémuto zásahu do riadiacej tyče. Viem, že pri náraze sa má originál tyč nejako správať. Otázka je, že či to isté zabezpečí aj ten medzikus, ktorý sa montuje. EURONCAP a pod. to asi neprešlo. Síce výnimočne, ale stávalo sa mi, že sa ťažko odomykalo, čo moc tiež dôvere neprispeje. Z hľadiska ochrany auta pred krádežou je to zrejme dosť účinné, aj keď po nete kolujú aj videá, ako sa to dá ľahko odomknúť, takže kde je pravda...?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...