Září 15, 20159 r Tak nemyslel jsem, ze by to bylo prachem z cest, ale jestli si nahodou nechytil ptaka, nebo tak neco... Ale ne, to by pry pak byla jina hlaska, viz navod, str 121. Front Assist nedostupný. Systém je z nějakého důvodu nedostupný.Zastavte vozidlo, vypněte motor a znovu nastartujte.Pokud se po nastartování vozidla zobrazí hlášení znovu, vyhledejte pomoc odbornéhoservisu. Ehm, no... Dekativovat by se mel, jestli mas MaxiDot, viz. příloha... Upraveno Září 15, 20159 r od epo
Září 16, 20159 r Ahoj, tak mám se svojí FIII combi 1,2 66kw style po měsící nalítáno kolem 3500km a začínají se na příčných nerovnostech ozývat drnčení z A sloupků. Někdy to začně rezonovat i na hrubším asfaltu. Máte někdo podobný zkušenosti? Myslím si, že s tím mě v autosalonu vyženou, když to budu reklamovat... Díky Upraveno Září 16, 20159 r od vaklaf
Září 16, 20159 r Mě to drnčelo za budíky a znělo to jako A sloupek, zkus se na to zamerit. Jinak by to mohly delat bicni kryty palubky, zkus tam skripnout ori zavirani dveri kus hadry jestli to prestane tak mas vynika. Jinak nevidim duvod proc by te meli vyhnat, mas nove auto tak at se staraji!
Září 17, 20159 r Ahoj, tak mám se svojí FIII combi 1,2 66kw style po měsící nalítáno kolem 3500km a začínají se na příčných nerovnostech ozývat drnčení z A sloupků. Někdy to začně rezonovat i na hrubším asfaltu. Máte někdo podobný zkušenosti? Myslím si, že s tím mě v autosalonu vyženou, když to budu reklamovat... Díky Presne tento problém mám aj ja som rád že niesom sám. Teda tá palubovka je vyhotovená riadne zvláštne, to rezonovanie mi veľmi vadí a budúci týždeň sa určite pôjdem objednať na prehliadku. Môj nápad by bol odobrať bočné steny a podlepiť ich nejakou samolepiacou tlmiacou penou (molitánom) pretože z môjho pozorovania to vyzerá akokeby zvnútra niečo rezonovalo o bočnú stenu palubovky. Ako píše kolega vyššeie skúšal som jazdiť s reflexnou vestou zacviknutou medzi dverami a bokom palubovky a pri prechode rovnakým miestom kde to predtým drnčalo bolo auto zrazu tiché. PS: Toto je skutočne príspevok vhodný do tohto vlákna lebo drnčanie a zvuky je jediná vec, ktorá ma na novej fabii naštvala .. mrzí ma to a nerátal som s tým (okrem tohto drnčania mi drnči ešte lakťová opierka a taktiež mi vadí niekedy pískavý zvuk pri určitej polohe plynového pedálu ... ach jaj nečakal som takéto správanie od Škody) Upraveno Září 17, 20159 r od Mattik
Září 18, 20159 r Pokud kupuješ auto,jehož palubka je vyrobena výhradně z tvrdých plastů,tak s tímhle počítat musíš.
Září 18, 20159 r Zase se hned nemusíš hroutit - FII vrzala výrazně více už od začátku, a to přeci byla lepší, protože měla palubku měkčenou...
Září 18, 20159 r tak ja te uklidnim - me treba zatim nic nevrze (mozna tak koleno, kdyz vyslapavam spojku)
Září 18, 20159 r Mě teda F2 od nova nevrzala. Bych z toho nedělal drama, vše se dá vytlumit jednoduše.
Září 18, 20159 r To byl taky jeden z duvodu proč jsem šel do Yetiho kde jsou ještě použité měkké materiály a pěkná pristrojovka.
Září 18, 20159 r tak ja te uklidnim - me treba zatim nic nevrze (mozna tak koleno, kdyz vyslapavam spojku) mě jen občas na velkých příčných nerovnostech, ale to dělá snad každé levnější auto... nevím, řešit každé vrznutí, to by se člověk musel zbláznit. U f2 taky byly dvě přístrojovky,jedna tvrdá a jedna s měkčenou horní částí. no že to ten 20cm pás úplně nahoře zachraňuje.
Září 18, 20159 r Trochu to tady odlehčíme Tímhle mě FIII naštvala - je strašně pomalá: celkové výsledky závodů do vrchu. Dnes jsem si naměřil čas 3:55, takže i Moskvič je rychlejší. Asi FIII prodám a koupím Moskviče... Samozřejmě by to chtělo znát přesnou trasu toho závodu do vrchu, plus měli uzavřenou silnici, ale i tak ten nejlepší čas 2:21 musí být neskutečný fičák. Ještě trasa - 5,3 km, google počítá 6 minut: https://goo.gl/maps/eBSrT Upraveno Září 18, 20159 r od mp390
Září 19, 20159 r mp390 ... hh... to je dobrý... Jan R. ... jakým způsobem se dá jednoduše vytlumi vrzající díly? díky
Září 19, 20159 r Mp390 asi jo,když je tohle druhé provedení o dost méně problematické.Nebo si snad myslíš,že v době úspor by se tímhle někdo zabýval? Upraveno Září 19, 20159 r od standavfr
Září 19, 20159 r Nezlobte se ale já jen trošku nevěřícně kroutím hlavou,nové auto a něco vrže-a tady podotýkám že mně u dačky nic nevrže ani při přejezdech nerovností,takže se nad tímto pozastavuji.
Září 19, 20159 r Nezlob se na mě, ale když v 50ti vletíš ve městě na tramvajové koleje, tak zavrže i BMW.
Září 19, 20159 r Omyl, resp. BMW mozna ano, Dačka ale rozhodne ne! Jinak zpet na zem, testoval jsem kvanta aut, vrze uplne kazdy. Jen je otazka jak moc a za jakych podminek. Tento tyden jsem mel pujceny aktualni Mercedes E - panorama vrzala snad pri kazdem prejezdu vetsi nerovnosti a neco se ozyvalo i ze zadni casti interieru. BTW, to auto melo najeto neco malo pres 11tkm.
Září 19, 20159 r Mavericku souhlas. Pro všechny - doporučuji přečíst toto: http://moje.auto.cz/stealth01/520d.html Pak vám nějaké vrzání u FIII za 1/6 ceny té pětky bude u zadku.
Září 19, 20159 r Bavíme se o protivném povrzávání nebo rezonancích ne?Nemám namysli skákaní s autem přes pařezy.jžš
Září 19, 20159 r Jako nechápu když vržou a skřipou ostatni auta proč by je měla Škodovka napodobovat a jak se tady někteři tim oháni že je to normálni,podle mne teda neni a to platí u všech značek... Upraveno Září 19, 20159 r od bitttpower
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.