Buldog77 Vloženo 1. leden 2016 Sdílet Vloženo 1. leden 2016 Tak já mám vyrobeno taky v nějaký blbý den, sedačka řidiče vrže jako kdybych měl auto 10 let ( má teprve půl roku).A taky nevím z čeho jsou ty gumy na pedalech, protože jakmile sedmi do auta s mokrýma podrážkama, tak pedály vržou jak svině. A jestli jste si mysleli, že páčky na otevírání dveří jsou chromované, tak nejsou. U spolujezdce mi ta fólie na nich zkrabatěla.A to prosím, jezdim většinou sám a mám najetí přes 6000.Na to jsem u Fordu nebyl zvyklí :-(, ale jinak jezdí hezky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. leden 2016 Sdílet Vloženo 1. leden 2016 Jj pedáli vrzali už ve F2, asi ta nejlevnější guma, co existuje. Najeto 3700km, žádné vrzání, pazvuky, cvrčci, olupování nemáme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 2. leden 2016 Sdílet Vloženo 2. leden 2016 10500km, zatím jen ten vrzajici plyn. Resp. kdyz jsem nechaval krytovat spodek, tak jsem jim rikal, at mi to necim striknou a vypada to, ze to zabralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 vrzání gumy nemohu svalovat jen na auto taky záleží co mam za boty (podrážku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 Vždycky mi vrzaly mokrý podrážky na pedálech.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 Ale tohle vrzání se projevovalo (aspoň mně) při pumpování nebo jak to napsat - prostě při sešlápnutí nebo uvolnění pedálu. Ne z toho, že bych podrážkou rejdil po pedálu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. leden 2016 Sdílet Vloženo 3. leden 2016 I při prošlápnutí se ti podrážka posunuje po pedálu - a když je mokrá, tak obzvlášť. Od toho to pak vrže - je to prostě od posunu podrážky po nášlapný ploše pedálu. Pokud bys dokázal na pedál došlápnout ideálně kolmo a tu kolmost udržet i při prošlápnutí, nic vrzat nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 Ne, tohle vrzání není jako když se tře guma o gumu, ale jako když vrže plast. Podle mě je to to samé, co řešili Rapiďáci. Když se na pedál šlápne trochu z úhlu, tak tam něco drhne. A protože je to z plastu, tak to vrže. Dělalo to i za sucha. Ale jak už jsem psal, něčím to promázli nebo prostříkli a teď je to ok. Vrznul opravdu jen, když jsem měl mokré boty. Takže bych to tímto uzavřel, ať zase nejsme OT... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 (editace) Co mě poslední dobou vyloženě žere je, že si auto vesele startuje do rozsvícených světel. Většinou při startování auto přepne na denní svícení, ale už se mi párkrát stalo, že auto startovalo do potkávaček, které nebyly zrovna dvakrát levné. Zajímalo by mě, podle čeho usoudí, že bude nebo nebude startovat do světel. BTW mám pořád zapnutý režim AUTO. EDIT: Teď mě napadlo, cyp s žárovkama, ale kdo to bude měnit?! Editováno: 4. leden 2016, autor: los pakos 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 A co ti vadí na tom, že žárovky pár vteřin jedou na snížený napětí? Měl bys litovat baterku, ta to chudinka musí celý najednou živit, žárovkám vteřina-dvě na snížený napětí nevadí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 (editace) Stačí za pár kaček odporový drátek na každou žárovku. Pokud to teda u F3 jde. Myslím, že to má nebo měla škodovka i někde v nabídce. V práci to mám na služebáku, protože H7 při startování praskali jak na běžícím páse. Od té doby je klid ;-) Editováno: 5. leden 2016, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 Ekkar_z_Bastlírny: H7 jsou na toto celkem citlivé, jak píše mkaba, potom praskají jak na běžícím páse. Vím, že na FII škodovka nabízela originální díl k žárovce, kde byl odpor. Jen jsem chtěl na tohle poukázat, že i 15 let stará auta automaticky počkala na nastartování a teprve potom rozsvítila světla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 (editace) Jenže to přepálení vlákna v H7 není vinou nastartování při rozsvícenejch světlech, ale je to vinou toho, že je elektronika připojí ZNOVU po tom nastartování na napětí 14,5V, který dává alternátor v otáčkách. Oslabení vláken taky není vinou žárovek, ale zprasenou mechanickou konstrukcí celýho světlometu, kde se žárovka blbě chladí a od toho přehřátí v ní neprobíhá správně halogenidovej cyklus - je zajímavý, že "jednovokejch" aut na silnicích je daleko víc s obyčejnýma parabolama než s halogenovýma projektorama. V těch projektorech se totiž H7 líp chladí a mají vyšší životnost, i když se jim do přívodů nenacpou žádný přídavný odporový sračky. Já mám projektory a v nich Osram NightBreaker Plus H7 bez odporový kabeláže, automatiku mám vypnutou, světla rozsvěcuju manuálně sdruženým spínačem vždycky až po nastartování motoru - a žárovky měním po cca roce, roce a čtvrt. A jednou jsem zažil, že se mi přepálily obě dvě H7 najednou, takže jsem nejdřív závadu hledal v pojistkách a jinde, než jsem se pro sichr podíval i na žárovky. A komu budou H7 často praskat i ve "trojkový" fábuli, tomu doporučuju přečíst si něco ze sekce fábule I : začátek témy je v http://forum.skodahome.cz/topic/86708-ochrana-žiaroviek-h7-pri-zapínaní-svetlometov/?p=1417993 a odkazovaný schémata jsou od http://forum.skodahome.cz/topic/86741-fi-schéma-spínač-h7-ochrana-žárovek/?p=1434252 Jako FET lze místo BUZ10/BUZ11 použít i IRFZ44 nebo IRFZ46, ty jsou dokonce ještě výhodnější než původní BUZ - IRFZ mají menší zbytkovej odpor v otevřeným stavu. V případě většího počtu zájemců jsem schopnej tyhle "omezovače zapínacího proudu" i vyrobit (nemá cenu dělat 2 kousky, když výrobce destiček dává výrazný slevy na 10 nebo 20 kusů). Editováno: 5. leden 2016, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 15. leden 2016 Sdílet Vloženo 15. leden 2016 I při prošlápnutí se ti podrážka posunuje po pedálu - a když je mokrá, tak obzvlášť. Od toho to pak vrže - je to prostě od posunu podrážky po nášlapný ploše pedálu. Pokud bys dokázal na pedál došlápnout ideálně kolmo a tu kolmost udržet i při prošlápnutí, nic vrzat nebude. Mne napr. pedal vrzgal len v lete a urcite to nebolo podrazkami, pretoze po zastaveni som ho stlacal rukou a vrzgal rovnako. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Je to stejné jak tvary, jednou kulaté a podruhé hranaté :-) S technikou to bude obdoba, máme nové technologie a na ty, které jsme si už zvykly zase končí. Musí se to točit, aby lidé auta kupovali. Vždyť už v 70. letech jezdila auta na elektriku a to možná úspěšněji jak dnes a s větším dojezdem, ale holt prachy jsou prachy a musí se ropa prodávat dále, aby si šejci mohli vozit zadky ve zlatých autech. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Je to stejné jak tvary, jednou kulaté a podruhé hranaté :-) S technikou to bude obdoba, máme nové technologie a na ty, které jsme si už zvykly zase končí. Musí se to točit, aby lidé auta kupovali. Vždyť už v 70. letech jezdila auta na elektriku a to možná úspěšněji jak dnes a s větším dojezdem, ale holt prachy jsou prachy a musí se ropa prodávat dále, aby si šejci mohli vozit zadky ve zlatých autech. Kdyby byly elektromotory vhodné k náhradě spalovacích motorů k pohonu automobilů, dávno by se prosadily, šejci nešejci. Důvodem není konspirační spojení ropných těžařů, ale dvě neodstranitelné vady eletropohonu - krátký dojezd a dlouhá doba nabíjení. Eletropohon je tak odsouzen do role technické kuriozity, aspoň pokud se týče pohonu automobilů. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camarena Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 dodge: presne tak, minule robili test elektromobilu trasa z Bratislavy do Ruzomberka, chlapci museli 3krat zastavit a niekedy ist iba 80 km na dialnici, aby im to vobec doslo k napajasiemu bodu. Doba cestovania neakceptovatelna pre vacsinu ludi. Len nechapem, preco niekto musi vymyslat bludy a nezmysli o spiknuti. Tazko moze dnes v globalnom svete niekto zabranit vo vymysleni niecoho. Ak by niekto vymyslel pouzitelny elektrobomil, tak je z neho miliardar. sorry za off topic 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Elektromobil neboli pohon na elektriku je to nejlepší z hlediska výkonu. Prostě ten kroutící moment je bomba. Problém elektriky je ve skladování. A až tohle někdo vymyslí, tak to bude taková předělávka světa, že si to ani nedovedeme představit A auta budou u toho až v druhém pořadí. Už dnes funguje třeba Tesla, ale masově to nejde, protože na zeměkouli není dostatek materiálu na baterky do všech aut, 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Tesla prodělává na každém autě 264 tisíc Kč, ač na něj dostává dotaci půl milionu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tominek16 Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Teda včera a dneska start při téměř -20C a prvních pár kilometrů tam vrže snad úplně všechno, co vrzat může, dokonce i sedačka a to jsem nezažil nikdy. Troufnu si říct, že i ve felicii to vrže méně a ta má na to po 21 letech provozu nárok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 Přemýšlím jestli třeba ten interiér atd testují i při tak nízkých teplotách.Měli by ale asi by pánům z vývoje byla zima vždyť to jde nasimulovat v pc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 19. leden 2016 Sdílet Vloženo 19. leden 2016 dodge: presne tak, minule robili test elektromobilu trasa z Bratislavy do Ruzomberka, chlapci museli 3krat zastavit a niekedy ist iba 80 km na dialnici, aby im to vobec doslo k napajasiemu bodu. Doba cestovania neakceptovatelna pre vacsinu ludi. Len nechapem, preco niekto musi vymyslat bludy a nezmysli o spiknuti. Tazko moze dnes v globalnom svete niekto zabranit vo vymysleni niecoho. Ak by niekto vymyslel pouzitelny elektrobomil, tak je z neho miliardar. sorry za off topic Nedávno byla na satelitu reportáž z jízdy novináře s elektromobilem. Liboval si, že si pomocí mobilní aplikace může zarezervovat místo na nabíjecí stanici. Jinak tam mohl přijet, a čekat dva dny než se nějaká uvolní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Zima dělá divy. Mě Roomster teď taky všelijak drkotá, hlavně přední levé dveře. Za tři týdny jdu pro F3, tak jsem zvědavej, jestli to bude ještě horší :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Celý tyden teploty pod -10 a nějaké silnější vrzání neslyším. Auto stoji porad venku. Nový Auris co jsem měl Teda povrzaval více. Za mě spokojenost. Najeto 25tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.