Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Jinak jeste koukam na zastoupeni motoru toho Superba. 44% 110tdi, 33%140tdi. To se celkem dalo cekat.

 

Ale zajimavy jsou ty prodeje benzinu, kdyz to vezmeme podle vykonu. Tj. sectu ty 1.4tsi a 1.5tsi, tak se dostanu cca. na 10%. A kdy sectu nejvykonejsi 2.0tsi 200-206kw, tak se dostaneme lehce nad 10%. Benziny 1.8 132kw, 2.0 162kw paberkujou kolem procenta.

 

Tak v tomto kontextu je videt, ze nejvic se prodava benzin cca. 200kw a prakticky stejny zastoupeni ma benzin cca. 110kw. To je hodne vyrovnany. Tech 1,4 a 1,5 jezdi patrne vic, nez jsem si myslel.

 

 

Martin kolko mas najeto?

Aha, tipoval som viac...

  • 2 měsíce později...

Tak spotřeba neuvěřitelná. Ve třech sice rychlost jen do 110km/h ale předjíždění jednoho náklaďáku za druhým. Benzín 1.4

Screenshot_20190710_210112_cz.skodaauto.connect.jpg

Upraveno od eiben

Ja jel pred tydnem do a z DE trasa vpodstate 500km jedna cesta po dalnici, max jsem jel cca 130km/h. No prumernou to ulazovalo 99km/h a spotreba 5,9. Dva dospeli + decko vzadu a plnej kufr ? a auto je na 19"

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Vcera Praha - Zell am See. V ČR dalnice max. 160, v Rakousku predpisovka max. +5km/h (tempomat). V cili spotreba 5,4. 

To mi pak ty mild hybridy nedavaji moc smysl...

 

Edit 19.8.: Dnes prejezd do Deggendorfu. Mesto a okresky max +10. Pred najezdem na dálnici, po 194 km, spotreba 4,5 litru. Poslednich 28km po dálnici tacho 180-200. V Deggendorfu po 226 km spotreba 5.6 litru.

Upraveno od Martin Bednář

  • 4 měsíce později...

Ahojte, chci se zeptat dělal někdo už na svém autě úpravu motoru: (chip) Jak se to případně chová s ACT? díky za info.

 

  • 4 měsíce později...

Tak dnes takova pohodova jizda okreskamy no takovou spotrebu bych necekal ani u dieslu 

Spotreba.jpg

Dobry, ale tak spinavy kryt pristrojovky bych necekal ani u dieslu  :)

Upraveno od OnMiT312

před 8 hodinami, OnMiT312 napsal:

Dobry, ale tak spinavy kryt pristrojovky bych necekal ani u dieslu  :)

 

Tak to zasrany neni jsou to nejake odrazy ??

Dalsi potvrzeni, ze pro jizdu mimo dalnice byla 1.4TSI dobrou volbou. V nedeli jsem s 1.6TDI jel celkem 60km kopcovitym terenem a skoncil jsem na 4,8 litru. 

Tento motor v SIII ma prekvapil, necakal som ze to bude take. A ti co ho mate, viete ze uplny lekvar to neni.

 

s31.42.jpg

s31.4.jpg

  • 7 měsíců později...

Řešil někdo chiptuning u 1.4TSi ACT 4x4? Dnes jsem se s tim byl projet a oproti stávající o2 o neco linejsi a spotřeba 8 litru....

Tam ta lenost bude asi v tom 4x4. Mam jen predohrab a neni to liny hlavne to bude asi i o neco lehci nez 4x4 

Může to být i tím že jsou tam na zimu 19tky? No nevydržel jsem to a využil akce na powertec a objednal se na chip na cca 132kw a krouták cca 290-310. Okta má aktuálně tuším 320. Tak pak budu moci poreferovat.

Sem zvedavej. Kolik mas najeto ? Ja jezdim leto 19". Jedes do Tuchlovic jo ? 

102 tisic a presne tak, Tuchlovice. Uz na O2 jsem tam chtěl jet. Ono tech co to dělají dobre je více. Nechtěl jsem chip za 3ku od manika z garaze. Navíc 7k neni tolik, když vezmu co vse je v ceně. Jeste mi vrtaji hlavou svetla. Mozna pojedu do svit lip. Pak další věci je podvozek, ale to je do jiného tema. Sorry za diakritiku, jsem na mobilu. 

  • 1 měsíc později...

Zdar borci. 
Plánuju mýho Safránka 2,5 asi v blíže neurčené době vyměnit za něco mladšího. Původně jsem nechtěl jít s obsahem moc dolů, takže to vypadalo na na Supa 2,0 TSI. Ale v inzerátech se hojně objevuje ta 1,4 TSI. Su ze staré školy, takže čučím po obsahu a těm minimotůrkům moc nevěřím. Ale jak vás tady čtu, tak ta 1,4 není zas až úplná levárna. Jen jestli vydrží... Pak mě jde taky o pohodlí. Prostor tam je ale aby to nebyl tvrdolín. Superb 2 byl uskákanej a Oktávky mě taky nenadchly. Tvrdej podvozek a sicny jak prkno. 

1,4 TSI, ale automat nebo manuál?

V principu oboje, DQ200 je suché DSG a v této generaci už to není takový problém, jen nemá rádo časté poskakování v kolonách a ve městech, potom si vyžádá výměnu spojek a taky je dobré v něm vyměnit olej i přes to, že výrobce tvrdí, že je doživotní.

Všechno je otázka servisní historie, reálného stavu a taky případné rezervy na servis. Než tenhle automat to bych raději volil manuál. Tedy vlastně bych spíš bych zvolil jinou motorizaci a "velkej" automat a mokrými spojkami. Ale pokud manuál tak v tom motoru nevidím problém. Asi bych ho měl raději než 1.5.

před 1 hodinou, Pawouk napsal:

Proč by nevydržel? Za ty roky, co se to vyrábí, by se to projevilo.

Myslel jsem to tak, že mu do kopca dojde dech na 6. potom na 5. a tak dál až nakonec pojedu na 2. s ot. 4000 - 5000...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.