Jump to content
Reesha

Plynový pedál

    Recommended Posts

    Mám najeto cca 1500 km a začal mi jakoby zadrhávat plynový pedál, dělá to jen pod určitým úhlem sešlápnutí. Bohužel při tom zadrhnutí občas jakoby vrzne  :kol-32: Řešil jste to někdo? Tak brzo se mi do servisu moc nechce :kol-29:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Neries to ked je suto v zaruke..najviac pozri ci nieje nieco povolene a inak do servisu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Pod určitým úhlem taky chvíli vrzal, ale buď si to sedlo nebo šlapu pod jiným úhlem a už nevrže.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Mi takto občas vrže brzdový pedál, je to slyšet pouze při vyplém rádiu, převážně při teplejším počasí, časem tam stříknu nějaké mazivo, kvůli takové věci se mi nechce do servisu. Holt jsem si nekoupil Mercedes, abych měl vše vymazlené :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Mne od dnes vrzga spojkovy. Celkom som aj zvedavý, dokedy ten kus plastu vydrží.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Plastove pedaly měla uz FI, cili tim, ze vydrží, si muzes byt jistej.

    Vrzani je ovsem neprijemne, v nasem aute zatim nic takoveho nepozorujeme.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Len je zvláštne, že z plastu je plynový a spojkový, ak tomu plastu tak veria, tak mal byť aj brzdový. Alebo chce niekto naznačiť, že tie dva teoreticky môžu odletieť? Bezpečnosť nie je predsa len o brzde.

    No a vrzga to teraz, keď ráno bolo cca 15 stupňov a poobede nad 30.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Uvědom si,jakou silou tlačíš v krizové situaci na brzdu.Na spojku a na plyn snad takovou ovládací sílu nepotřebuješ ne?Nehledě na určitou pružnost plastu,asi by se ti nelíbilo,kdyby se ti brzdový pedál kroutil po nohou.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Na plynovy/spojkovy a brzdovy pedal prece vyvijis uplne jine sily...

    EDIT: standavfr byl rychlejsi ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Mne od dnes vrzga spojkovy. Celkom som aj zvedavý, dokedy ten kus plastu vydrží.

     

    Na FII mi od počátku vrzal spojkový pedál - řešením bylo trochu vazelínou máznout pružinu, která na něm je. Od té doby už je ticho (4 roky).

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ja teda na brzdu vyvíjam v 99% postupný tlak. To skôr na spojku v rýchlosti dupnem, keď radím. Takže rozhodne je to u mňa najpouzivanejsi pedál, resp. s najväčším namahaním. Rovnako je jediný, ktorý sa pohybuje vždy v celom rozsahu a pohyb je veľmi rýchly. Neviem potom ako radite vy.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Maximální ovládací síla je u brzdového pedálu mnohem vyšší než u spojkového. Pří krizovce se do brzdového pedálu opíráš celou svojí vahou, to na spojku můžeš dupat jak rychle chceš, ale takovému zatížení jako musí vydržet brzdový pedál se ani nepřiblížíš. Navíc, pokud vím, tak brzdový pedál musí být kovový.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Možno jednorazovo áno. Pozrite sa však ako sa pohybuje brzda a ako spojka a koľkokrát sa na brzdu vyslovene dupne. Ale ok, nechajme to tak.. tu proste každý bude obhajovať evidentne svoje auto, aj keby mu dali pedale zo slamy. Je to proste jeden zo spôsobov šetrenia, ale keď už je to aj na takomto mieste, tak ma to zaujíma. Nejaké výplne dverí, palubovka alebo sťahovanie okna sú mi ukradnuté. Rovnako či bude MR alebo SL fungovať.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    I kdyby si na tu brzdu tak dupnul jednou za život, tak ten pedál to vydržet musí. Spojkový pedál sice mačkáš častěji ale menší silou danou vypínací silou spojky. Že je rameno brzdového pedálu kovové je dáno předpisy, s plastovým by to auto nikdo neschválil do provozu. Že by plastový spojkový a plynový pedál byl projevem šetření si nemyslím. Z plastu byly jak v O1, tak i ve F1, které jsi měl... A třeba v BMW M4 je spojka a plyn taky z plastu...

    Edited by Pavel M

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Hm.. je to možné, lenže za celý čas som s nimi nič nemusel riešiť, keďže nevydávali žiadne zvuky. Ale radšej si mi to ani nemal hovoriť, je to smiešne. Veď aj lepšie pedále k PC a simulátorom sú z kovu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Plastů existuje celá řada. Některé jsou při správném použití lepší než kov. Vůbec bych se toho nebál.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Preto brzdový dali z kovu :)

    To je fuk, ja sa toho nebojím. Serie ma len, že to vrzga ako hrackarske autíčko. Sám odmietam čo i len streknúť niekde a ísť tretí krát do servisu v priebehu dvoch mesiacov s novým, je už trošku silná káva. Kupoval som auto presne z opačného dôvodu, aby som mal pokoj. To ešte neriešim problémy typu ML, vtedy by som asi rovno každé ráno miesto do práce smeroval do servisu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Hmmm, stejný problém jsem měl se spojkou. Jak se venku auto pěkně prohřálo, spojka vrzala, až téměř nebylo možné se plynule rozjet. To vše při stavu kilometrů 500. Byl jsem z toho hodně rozladěný, naštěstí trocha WD40 to spravila, ale je pravda, že ne hned, prostě musela někam navzlínat, ale zase teď ani v těch vedrech nevrzla/nevrzne. Najety cca 3000 km. CharlieCh

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Měl jsem problém s plynovým pedálem, že když jsem na něho položil nohu, tak tam někde cvaklo/skříplo. Rozdělalo se to celé a nenašlo se tam nic a dělalo to furt, tak se to vyměnilo za nový kus. Dva týdny nic a potom to zase dělalo/dělá. Nemáte někdo zkušenosti i s tímto? Už mě štve to cvakání a jde to slyšet i při rádiu. Až mě tam uvidí, tak si budou říkat co tu zase dělám. :D 

    Edited by Mics0d

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Já už mám třetí a ten je zatím v pohodě. Najeto asi 8tis. a funguje hladce. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ahoj,

     

    včera jsem převzal FIII combi monte carlo se sportovním podvozkem. Dneska cestou z práce jsem zjistil, že mi během jízdy ztuhl plynový pedál, tzn že bylo potřeba vynaložit více síly pro jeho sešlápnutí. Nechal jsem auto hodinku odpočinout, znovu nastartoval a pedál byl opět měkký, tzn předpokládám, že jde o elektroniku. Je toto chování v pořádku, nebo ne?

     

    díky!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×