hasanek Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Zdravím, jsem čerstvým majitelem jetého RS 2005, proto si chci udělat nejprve výměnu oleje. Olej mám Castrol edge 10w 60 vypuštění napuštění není problém, jen se mi nedaří zjistit jak je to tam s tím olej filtrem a kde přesně se nachází. Před tím jsem měl octa I 1,6 a tam to bylo jednoduché odšroubil se starej filtr a našroubil novej, tu nemohu klasický filtr najít, je tu nějaká vložka asi jsem zjistil zespodu kde je a v čem je umístěna ale nevím přesně jak na to a nerad bych vypustil olej a pak zjistil, že si neporadím s tím jak to rozdělat a dat tam tu vložku. Bohužel na webu žádné návody nemohu najít ani knihu v pdf octa II jak na to ke stažení. Tak snad mi někdo poradí popř odkáže na nějaký fotonávod, budu moc rád. Ještě druhá věc nepodařilo se mi zatím zjistit jak sundat kryt motoru odpojím sání a na druhé straně u váhy vzduchu ale kryt stále drží jako by byl někdě přišroubený bohužel nemohu najít žádné uchycení a zespod se nijak nedostanu není dobrý přístup zjistil jsem že v krytu je vložka vzduchového filtru tak jsem se chtěl na ni podívat v jakém je stavu. Pokud mi někdo poradí jak na tyto dva úkony pro začátek budu velice rád. Předem díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Kryt oddelas tak, ze za nej jednoduse zaberes primo vzhuru. Mozna potom jeste posunout smerem dopredu, ale to uz uvidis sam. Vlozka filtru je pod velkym cernym plastovym uzaverem, ktery ma na sobe velky sestihran (velikost cca 32?). Ten olej ma potrebnou specifikaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hasanek Vloženo 20. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Takze pouze odsroubit velkym sestihranem? na vrsku toho sestihrenu je nejaké jako bykolečko to se musí také odšroubit nebo s tím nic nedělat? OK vyzkouším pouze za kryt více zabrat bál jsem se abych něco neurval tak se nejprve raději ptám. Ten olej tam je ježděný od začátku původní majitel dělal velké tuning úpravy a chip v německu u BB a na slovensku u BH motors a od začátku je ježděno na castrol Edge 10w 60 pro sportovní auta, mám k tomu nějaký výpis z brzdy a má to tam naměřeno 287koní . Tak mi to bylo doporučeno tam lít ten castrol 10w 60. Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Tak s tim koleckem nevim. Bral jsem to obecne pro koncernove motory a 1.9 TDI ani 1.6 FSI tam zadne kolecko nemaji. Proste se to vicko povoli, vymeni se vlozka filtru a O-krouzek na vicku (dodany spolu s vlozkou) a zase se to pritahne. Zadna veda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrspet Vloženo 21. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2015 Ta zátka na tom tělese olejového filtru, tam je pro vypuštění oleje z toho tělesa. Je na to speciální přípravek který se na to našroubuje a vyteče olej z celého tělesa. Jinak to máš v rukávech a všude okolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 21. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2015 (editace) Takze vzduchovy filtr a demontaz: dej si pozor aby ti nepraskl horni plast dost umelcu za nej taha az praskne je na to presny postup....tzn nejprve odpacis pravou str.po te levou a na konec zadek co se tyce filtru kup filtr urceny pro silnejsi verzi .... da se koupit ve vw je to takovy tovarni tuning ale jeste v ramci zachovani zivotnosti . Co se tyka olej. Filtru bude potrebovat orech myslim ze 36 tu zatku odsroubuj objevi se ti tam takovy "cendik" ten zamackni sroubovakem na.stranu a krasne.ti vytece olej z filtru ven a nezapomen si koupit novy vypustny sroub na olejovou vanu ps: co se tyka oleje je v poradku pro tento motor je nejlepsi mozna volba Editováno: 21. Srpen 2015, autor: chipmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 22. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2015 ps: co se tyka oleje je v poradku pro tento motor je nejlepsi mozna volba Tohle tvrzení máš nějak ověřené? Respektive máš vyzkoušeno x značek sportovně zaměřených olejů na x tisících km pro porovnání? Neříkám že je zmiňovaný olej špatná volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2015 ano 10W-60 muže fungovat a plno lidí to tam leje, má aceu A3/B4 no problém... ale 5W-40 A3/B4 je taky plně dostačující. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 23. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2015 (editace) Ano mam to vyzkousene ! Ale mluvim o vice ventilovych motorech preplnovanych diky vetsi tep. Odolnosti se netvori tolik karbon jak na vackach tak i na vnitrni strane pistu Editováno: 23. Srpen 2015, autor: chipmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martink Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 Jak je to s 10 w 60 v zimě, jízdy 15 - 25 km ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 26. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2015 Naprosto v pohode jezdim jeste kratsi vzdalenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.