Únor 13, 20196 r Regenerace po cca 220 -250km. Auto stojí už 3 týdny v servisu. Posílali vstřikovače na testy a zjistili jeden vadný vstřik. Teď pokračují DPFkem a budou ho nějak zkoumat. Auto má najeto 50 tis km, r.v. 2016 a 2.0 140kw.
Únor 14, 20196 r V servisu je auto kvůli časté regeneraci? A přišli na vadný vstřikovač nebo je auto v servisu z jiného důvodu?
Únor 14, 20196 r A neuvažovali jste někdo o dodělání kontrolky na běžící regeneraci? Známý to má takhle dodělávané na novém Peugeotu. Zatím jsem ale nepřišel na to jaký akční člen je zapnut jen při regeneraci, aby se z jeho napětí dala ta kontrolka vyvést.
Únor 14, 20196 r Já se spíš nasrávám když někam dojíždím a všimnu si až tehdy při vyřazení že probíhá regenerace. Kdybych to věděl už během jízdy, tak bych automaticky protáhnul třeba jízdu jinam kam bych stejně o chvilku později třeba jel. Musím se zeptat známého na co to napojil u toho Pažouta. Jestli tam mají nějaký akční člen co je spuštěn po celou dobu regenerace, nebo to ošetřil jen termočidlem s nastavenou teplotní hranicí na teploty, které se objevují jen při probíhající regeneraci.
Únor 14, 20196 r ZbyšekSU: tento problém byl hodně řešený na mondeu MkIV, kde našli nějaké relátko, které spínalo při regeneraci a borci si tam natahli kontrolku na palubku. Sice funkční, ale ne zrovna vzhledné řešení. Další řešení kontroly stavu DPF je POLARFIS, ale tam je to finančně někde úplně jinde. Měl by zobrazit stav zaplnění filtru, kdy proběhla poslední regenerace atd. Už jsem nad tím přemýšlel, ale těch pěněz co za to chcou ?. Na superbu při regeneraci píše na rádiu " nutný běh motoru ", ale těžko říct, jestli se tahle hláška nevyskytuje i u jiné akce? Na druhou stranu, pokud čekám regeneraci, dá se to tímhle ověřit.
Únor 14, 20196 r Kontrolku bych si udělal pěkně schovanou (např. RGB led pod podsvícením některého tlačítka u řadičky, nebo podobně, nebo přidání červené led k bílému podsvitu tlačítka. Žádnou přídavnou šílenou diodu někde vrtanou do palubky. Jen vědět co to spíná (něco jako to relátko u Mondea)
Únor 14, 20196 r před 5 hodinami, AdoksS napsal: Na superbu při regeneraci píše na rádiu " nutný běh motoru ", ale těžko říct, jestli se tahle hláška nevyskytuje i u jiné akce? Na druhou stranu, pokud čekám regeneraci, dá se to tímhle ověřit. Pravdepodobne sa to vyskytuje aj u inej akcie. Dnes mi to svietilo celu jazdu, pricom volnobezne otacky boli v norme (~750) a nemal som zapnute ziadne spotrebice okrem AC.
Únor 14, 20196 r před 13 hodinami, Michaltvr napsal: V servisu je auto kvůli časté regeneraci? A přišli na vadný vstřikovač nebo je auto v servisu z jiného důvodu? Ano, je tam kvůli častým regeneracím. Už několikrát se to reklamovalo, ale pořád chtěli nějaký důkaz. Tak se točily videa. Nakonec kladl technik "důležité" otázky, jak víme, že jede regenerace. K jeho neštěstí na autě právě po příjezdu do servisu probíhala regenerace a technik ji potvrdil. Od té doby (skoro měsíc) je auto v servisu. Zatím přišli na špatný jeden vstrik, který prý není špatný kvůli naftě a tak jej asi na záruku vymění. S DPF teprve uvidím, jak to dopadne.
Únor 15, 20196 r Ovsem mit auto mesic v servisu, to je dilo tedy..... Co tam na tom jako delaji..... ?
Únor 15, 20196 r Neviem ako u vás v ČR (a či je auto na súkromnú osobu alebo na firmu) ale u nás na Slovensku musí do 31 dní predajca opraviť reklamovaný produkt, inak má kupujúci nárok na vrátenie peňazí alebo náhradný tovar.
Únor 15, 20196 r Auto jsme dnes vyzvedli. Jen pro připomínku - r.v. 4/2016, najeto 50tis km. Nový vstřik, DPF a EGR. Zároveň vyměněna ovládací sada na mf. volantu, v zimě občas nereagovalo ovládání. Nechtěl bych tu fakturu platit :-) DPF nevypadalo tak hrozně, ale přímo MB rozhodla, že se dá rovnou nové i s EGR, když už je to demontované. Tak uvidíme..
Únor 18, 20196 r Tak doufám, že oprava proběhla úspěšně. To koukám kolik věcí měli náladu vyměnit. Měl servis nějaké stanovisko k té regeneraci? Třeba po kolika km by měla probíhat atak?
Únor 19, 20196 r Nemá. Jestli bude pokoj se pozná časem, naštěstí je auto stále v záruce a tak se bude klidně znovu reklamovat :-)
Únor 20, 20196 r To máš prodlouženou záruku? No tam by Ti 50 tis. za fakturu určitě nestačilo ? Stejně auto najetých 50tis. km a takové problémy.
Červen 6, 20232 r zdravim pani.nechcem zakladat duplicitne tema.autom chodim denne do prace 15km tam 15 spat.regeneraciu mi takmer identicky robi po 300km.vzdy ked prebieha regeneracia hodim do manualu a drzim otazky na 2000,pokial zastavim a regeneracia prebieha vzdy pockam do jej ukoncenia,nech sa neprerusi posadim za volant dceru alebo syna aby drzali rovnako otacky 2000 pokym skonci.otazka na Vas je ci to robim spravne pokial nie rad si necham od skusenejsich poradit nakolko auto mam relaitvne malo.samozrejme obcas dialnica dovolenka lyzovacka po dialnici kde sa mi samozrejme neda to odsledovat,ale v podstate pocas roka je to pravidelne kazdych 300km.dakujem
Červen 8, 20232 r necham ostatnych honotit, ci je to spravne alebo nie. Ja len koment k tomu, ze ked stojis cakas na pokial dobehne a vtedy vypnes motor. Ja mam MY2018 a ked stoji na miesta, tak po chvilu otacky padnu na standardny volnobeh (cca 800) a aj na infotainmente napise hlasku "vyzaduje sa spusteny motor". Takze auto ked dlhsie stojis na mieste ti samo presuri pregeneraciu a nasledne ked sa pohnem tak uz asi po 1 km sa zacne znova... Logiku to ma, len som si nemyslel, ze si to vie auto samo prerusit
Červen 8, 20232 r Na místě jsem regeneroval jen jednou,trvalo to skoro ctvrt hodiny,nez mi spadla hodnota k 5 g zaneseni jako obvykle pri jizde a zacalo chladnout dpf,takze bych spíš veril na to,ze i na miste regenerace probehne cela. U me prijde po cca 600 km a trva nekonecnych 20-25 km po okreskach,ktere jezdim ze 70 % a zbytek mesto,vesnice.
Červen 9, 20232 r V 6. 6. 2023 na 17:16, chio11 napsal: zdravim pani.nechcem zakladat duplicitne tema.autom chodim denne do prace 15km tam 15 spat.regeneraciu mi takmer identicky robi po 300km.vzdy ked prebieha regeneracia hodim do manualu a drzim otazky na 2000,pokial zastavim a regeneracia prebieha vzdy pockam do jej ukoncenia,nech sa neprerusi posadim za volant dceru alebo syna aby drzali rovnako otacky 2000 pokym skonci.otazka na Vas je ci to robim spravne pokial nie rad si necham od skusenejsich poradit nakolko auto mam relaitvne malo.samozrejme obcas dialnica dovolenka lyzovacka po dialnici kde sa mi samozrejme neda to odsledovat,ale v podstate pocas roka je to pravidelne kazdych 300km.dakujem Podle mě to není správně, motor potřebuje být pod zátěží a ne jen tak běžet na prázdno, navíc ty zvýšené otáčky si zajistí sám, takže z mého pohledu je to jen trápení a je to vidět i na těch extrémně krátkých intervalem mezi vypalováním. Já mám zatím nalítáno sice jen 180tkm, ale regenerace probíhá tak co 700 - 730km.
Květen 5, 20241 r Ahojte, denne jazdim 25km do prace, 25 km z prace, spolu teda minimalne 50km. DPF sa regeneruje kazdych cca 150-180km. Najazd mam 133xxxkm. S3 2020 fl, 140kw tdi, 4x4, 7st DSG je to podla vas v poriadku? Cestou nemam ziadne kopce, cesta je viacmenej plynula. momentalny stav Upraveno Květen 5, 20241 r od skdh
Květen 5, 20241 r Kdyz jezdim dvojnasobne trasy takze cca 50km cesta a je to mimomesto a dalnice tak regeneruje cca co 350km, ale kratke trasy a mesto a jsem na polovine.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.