Přejít na obsah

Odírání laku těsněním dveří


Woody

Doporučené příspěvky

tak tohle je místo, kde asi nic nehrozí, také mě to netrápí ale potrápím ŠA s jakým přijde řešením...

Proč si myslíš že nic nehrozí? Můj názor je takový, že kdybych to nechal tak, tak do 3-4 let let to rezavé.

U Miklíska je vidět, že to je až na plech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč si myslíš že nic nehrozí? Můj názor je takový, že kdybych to nechal tak, tak do 3-4 let let to rezavé.

U Miklíska je vidět, že to je až na plech.

 

není to místo, kde se drží voda nebo sůl a hlavně, skoro všichni mají těsnění nakydané vazelínou, která je tam rozmazaná... :)

 

Vorman: od reklamace nečekám nic, ale chci je potrápit za to jak mi prodali odfláknutý výrobek a mít pak jenom pěkný seznam věcí, který jim pošlu v dopise nespokojenýho zákazníka, až to budu brzo prodávat. Vím že nic nezískám, ale aspoň něco udělat musím. Je to stejné jak s uprchlíkama, ve svém okolí znám možná 2 lidi co jim nevadí, všichni ostatní pičujou, ale na Václavák nikdo nikdy nepřijde...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoro bych se vsadil, že něco podobného najdete na skoro každém autě, které má těsnění okolo dveří podobně řešené. Kastle se holt kroutí a prach zapadaný do těsnění časem udělá svoje. Za 5 let to v běžných podmínkách nezrezaví a na věčný život veterána bych rapida nešacoval :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vám to rozseknu, já vzadu nikoho nevozím a vezl jsem maximálně tak 5x někoho, dá se říct dveře skoro vůbec neotvírám.

a když už tam vlezu, tak pouze z jedné strany a mám to vydřené na obou stejně.

 

Podle mě se to vydře kmitáním při jízdě...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, mi je to vcelku jedno, kdo to řeší a kdo ne, ale mě to hodně sere. Za auto jsem dal balík a po dvou letech je pomalu v horším stavu, než jsem měl fabii I  7 let starou.

A za další mě ten lak neodírá jen těsnění se sametkou, ale i to tesnění  pod ní.  I  v servisu uznali, že ty dveře nepasují a při zavírání to láme těsnění. Zhruba jak na foto.

post-15711-0-81304800-1444123436_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nafoceno, posláno do Škodovky. Můj servis to bude konzultovat určitě s ostatními techniky na setkání 17.října. Možná by to chtělo, abyste to reklamovali i další.

A nesouhlasím s názorem, že to mají ostatní auta taky. Jde to fakt na vrub blbě navrženýmu těsnění a velkému tlaku na kastli v těch místech díky většímu přesahuje, než jinde. V ostatních místech se totiž nic neodírá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze uz to trochu prehanite... treni dvou materialu o sebe bude pusobit stejne jak na Ferrari tak u skodovky. vepredu mam auto posekano od kaminku, vzadu zasvinene asfaltem a poletavou rzi, plno tecek od buhvi jakeho sajrajtu, sem tam drobne odreninky kolem klik dveri na prazich a milionu dalsich mist... tohle, s tim tesnenim je opravdu dorbnost, a podobne nedostatky jsou na vsech autech. Kdo hleda vzdycky neco najde. Myslim ze nema zadny vyznam to resit.

Editováno: , autor: runner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže z vnějšku se odřeniny či ďupky od kamínků se při prodeji moc neřeší, to se bere jako nutné zlo provozu, a kdyžtak jdou opravit. Asfaltu a atmosférické koroze se lze zbavit profesionálním detailingem (třeba na vyčištění laku od těchto srágor pojedu teď po zimě, už toho karoserie schytala za dva roky dost). Ale tohle je na krytém místě, ale přitom dost vidět, když otevřeš dveře. A jsem zvědav jak to budu kupujícímu vysvětlovat, že to tam je prodřený až na holý plech, což se klidně za dalších pár let provozu klidně může stát. Když to nebudu řešit teď v záruce, případnou opravu budu pak platit ze svého.    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze uz to trochu prehanite... treni dvou materialu o sebe bude pusobit stejne jak na Ferrari tak u skodovky. vepredu mam auto posekano od kaminku, vzadu zasvinene asfaltem a poletavou rzi, plno tecek od buhvi jakeho sajrajtu, sem tam drobne odreninky kolem klik dveri na prazich a milionu dalsich mist... tohle, s tim tesnenim je opravdu dorbnost, a podobne nedostatky jsou na vsech autech. Kdo hleda vzdycky neco najde. Myslim ze nema zadny vyznam to resit.

Ty máš služební auto anebo ti ho koupil tatínek? 

Já za auto dal hodně peněz a tak se o něho starám aby vydrželo co nejdéle. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže z vnějšku se odřeniny či ďupky od kamínků se při prodeji moc neřeší, to se bere jako nutné zlo provozu, a kdyžtak jdou opravit. Asfaltu a atmosférické koroze se lze zbavit profesionálním detailingem (třeba na vyčištění laku od těchto srágor pojedu teď po zimě, už toho karoserie schytala za dva roky dost). Ale tohle je na krytém místě, ale přitom dost vidět, když otevřeš dveře. A jsem zvědav jak to budu kupujícímu vysvětlovat, že to tam je prodřený až na holý plech, což se klidně za dalších pár let provozu klidně může stát. Když to nebudu řešit teď v záruce, případnou opravu budu pak platit ze svého.    

Při prodeji ti kupec řekne, že chce slevu, protože to bylo bourané a je skřivená kastle a těsnění odírá lak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...