Přejít na obsah

Nezávislé topení


homy

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Zdravim panove,

mam ve svem aute NT a resim mirny problem. Po vypnuti motoru mi jsou, nepravidelne, z mista umisteni NT citit vypary z benzinu.

SA zadny problem nenasla a je podle nich vse v poradku. Do kabiny mi ten zapach nejde, je citit jen v miste predniho kola u NT.

Setkal jste se s tim nekdo? Cim to muze byt zpusobeno? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Nevite jestli NT nejak upravuje vykon/cas topeni podle venkovni teploty? A kdyz nastavim kdy chci vozidlo mit vyhrate tak to samo spocte cas nebo to bere v potaz tu delku topeni co je v nastaveni nebo ma tento udaj vliv pouze na zapinani pres dalkovy ovladac. Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

se mi zda ze to topi dost slabe, kdyz to porovnam s topenim v 5kovym bmw...

jinak v appce skoda connect kdyz zmenin ten cas oproti tomu co je nastaveno v aute napr z 30min na 40min a spustim tak po spusteni mi to ukazuje zase 30min, jako by ten cas v appce nesel menit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano to vim ze to tak funguje jen jsem nevedel jestli vsem. Appka resp. ta komunikace je obecne pomala a obcas ma vypadky. Ale je to prvni co mam po ruce kdyz otevru oci a zaluzie a casu je malo aby bylo ve voze teplo :) zkusim pouzivat ty casove predvolby ale i tak se mi zda ze by to ted mohlo vyhrat vice pri tech rannich 3st, uvidime az bude vetsi zima...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak jsem zjistil jak trochu 'vylepsit' pridavne topeni, aby bylo ve voze vice teplo. Problem je v tom, ze jednotka klimatizace zapina po spusteni NT posledni zvoleny rezim. Pokud mate rezim auto s medium ofukem (standard) tak to moc nefouka. Jezdim ted s volbou s ofukem celniho skla (tlacitko hned vedle ohrevu sedacek) - nebo staci tuto volbu nastavit pred dojezdem - coz dava trochu vice ofuku na sklo a hle jak je to poznat. 30min topeni je na kratky triko pri dnesnich teplotach :) 

Editováno: , autor: rds76
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dnes rano trosku chaos s dialkovym k NT.Stlacim  z domu,pridem do auta a nic.Nevykurene.Skusam tlacitkom priamo v aute,funguje.Skusim opat dialkove a nic.Kontrolujem baterku,tiez ok,takze cesta do servisu,tam tiez nechapu.Az nakoniec technika napadlo tlacitko dlhsie podrzat a ejhle,uz to funguje.Pravdepodobne ochrana proti nechcenemu stlaceniu trebars vo vrecku nohavic.Takze pri aktivacii a deaktivacii dialkovym treba dlhsie podrzat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se mě stává často, sice je tlačítko na DO potřeba přidržet déle, ale přesto se mě NT občas zapne samovolně, zejména v létě, když někdy nosím klíč s NT DO v kapse kalhot :-(

Uvažuji proto již dlouho na přechod na modul pro ovládání NT dálkově aplikací ze smartphone (díky za tip od Ferdy :D). Je to verze pro S3.
Je to sice €250 investice, ale proti DO a original aplikaci (pokud je auto vybaveno) to má pár výhod. 
Proti DO není možnost náhodného ZAP/VYP, ovládá se ze smartphone.
Oproti Škoda Connect APP je výhoda, že nepotřebuje Internet, ovládání je řešeno sice apkou pro smartphone, ale ta na pozadí pracuje s SMS. Také lze ovládat zavoláním a nepotřebuje internet.
Při ovládání zavoláním je to bez poplatků za hovor, protože to není při komunikaci úplně spojeno. Modul akceptuje jen volání z autorizovaných čísel.

No a hlavně, pokud nemám velký "Škoda Connect", nelze ho dodatečně do auta instalovat. Modul bez potíží. Modul lze také objednat i s GPS, poté funkční i jako GPS/GSM zabezpečení.

Editováno: , autor: omicron
link pro S3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Když S3 stojí a nezávislé topení beží tak mi docela smrdí spaliny benzínu v autě.
Prosím něvěděli by jste kde to bere vzduch a kde je naopak výfuk?
Přemýšlel jsem zda na to nemá negativní vliv že mám DCC podvozek (ten je o nějaký cm nižší)  a navíc original ochranu podvozku. Ktera zakryje motor zespodu.

Nemáte někdo nějakou radu? Nebo schéme kde to nasáva a kde vyfujuje?

děkuji

Zdá se mi že v SII se zvýšeným podvozkem to vůbec nedělalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji @omicron za komentář. Možná to dělá ta ochrana podvozku. Našel jsem to místo kde je výfuk NT u S3. Otevřel haupnu a na straně pravého předního kola. A v té plastové vaně pod motorem je taková díra. Ve které ten výfuk (asi 2cm trubička) uprostřed směřuje ven kolmo k zemi. Ale zdá se mi že o moc nevykukuje až přes ten krytu pod motorem. Zkusím najít někde jak bych se pod to auto dobře podíval.

Zatím si to představuju že spaliny se dostanou zpátky do prostoru motoru. Pod haupnou až k čelnímu sklu. Kde se dostanou do vzduchového sání. ... Ale zdá se mi to nějak komplikované. Leda třeba že by ty spaliny utíkaly už v prostoru motoru. Ještě dřív než ta koncovka NT výfuku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Čau využiji toto téma chtěl bych vás poprosit o radu ohledně použití náhrady

topení Superb iii benzin 

Koupil jsem auto po bouračce a topeni někdo ukradl . Bylo tam namontované z výroby 

Podle Servisu Škoda tam patří 5q0898008 G . To samozřejmě nikde starší není. Na netu jsem našel ,že

5Q0815005M je to samé. 

Nevite někdo jak je to se záměnou. 

A jak to s autem komunikuje? 

Diky 

Editováno: , autor: Mardako
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 11. 2019 na 10:25, Pavel CZ napsal:

Když S3 stojí a nezávislé topení beží tak mi docela smrdí spaliny benzínu v autě.
Prosím něvěděli by jste kde to bere vzduch a kde je naopak výfuk?
Přemýšlel jsem zda na to nemá negativní vliv že mám DCC podvozek (ten je o nějaký cm nižší)  a navíc original ochranu podvozku. Ktera zakryje motor zespodu.

Nemáte někdo nějakou radu? Nebo schéme kde to nasáva a kde vyfujuje?

děkuji

Zdá se mi že v SII se zvýšeným podvozkem to vůbec nedělalo.


Klasicky je NZ umístěno v motorovém prostoru, kde nasává vzduch a krátkou trubičkou vyfukuje zplodiny na stejném místě. Zvlášť u aromatického benzínu pak často nasává výpary a zplodiny i klimatizace. Na můj dotaz u Webasta, proč nepožadují montáž při výrobě auta s výfukem NZ na konci vozu u normálního výfuku jsem dostal odpověď, že nemohou za to, jak jejich výrobek montuje automobilka. Na delší výfuk prý není NZ konstruováno, nevytlačilo by zplodiny přes delší výfuk ven.

Takže sice máme ve svých autech NZ, ale v podstatě jde o plynovou komoru. Výrobce auta ani NZ (Webasto) to nezajímá. Gretu na ně ;-).

P.S. Draslovka v Kolíně stále vyrábí Cyklon B, nyní pod názvem Uragan D2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že to u mě dělá ta kombinace sníženého podvozku a krytu motoru zespodu. Stačí když fouká vitr a je to ok. Ale bezvětří po delší době tomu nedělá dobře. Ta trubička výfuku jen nepatrně přesahuje to spodní zakrytování motoru.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S naftou myslim dodávají větší baterku, ta dokázala topit když byla dobrá 4x hodinu. 

S benzínem menší baterka tak 2,5. S3 má taky lepší ochranu před úplným vybitím baterky. 

Tak celou noc pokud je vyřešeno větrání si dovedu představit pouze s nějakou další záložní baterií :-) Když se to dá na míň stupňů horko být nemusí. Ale elektřina a větrání může být obtížné vyřešit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...