Tonda1234 Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 Dobrý den, Potřebuji pomoc, jsem docela čerstvím majitelem Octavie I 1.6i 75kW (AVU) modelový rok 2002 dovoz Německo. Odpočátku co auto mám (od Května 2015) se mi nezndál přístrojový štít, neseděli otáčky, rychlost, palubní PC spotřeba MPG (vůbec jsem nechápal co to je? ) červené ručičky a rozsah tacho jen do 220km/h což je u 1.6 75kW co jsem do posud viděl trochu divné. Proto jsem sehnal budíky podle štítku na původních 1U0 920 811B, správný rozsah do 240 na rychloměru, otáčkoměr 7tis palubní PC v pořádku ale ejhle svítí kontrolka EPC kterou nikdo nedokázal doposud zhasnout a co víc, odchylka rychlosti je stále. Když mám na tachometru 100 tak dle GPS jedu s bídou tak 80km/ h na 2500 ot když chci jet 100km/ h musím tacho vytočit až na 130. Podle převodových poměrů to vypadá že otáčky by mohli sedět. Ptal jsme se různě i po autorizovaných servisech a vždycky jenom krčí rameny a neví. Jeden člověk mi dokonce trvdil že budíky mají firmware který není kompatibilní s ŘJ, když jsem se ho zeptal co náhon rychloměru tak mě řekl že se to vypočítává s otáček motoru což se mi moc nezdá. Ještě mě napadlo po pročtení některých diskuzí jestli se kromě klíčů nemusí napárovat i ŘJ, VAG nevlastním ani s ním neumím takže v tomhle jsem úplně zracený. Takže bych rád nějakou radu nebo tip co stím. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 17. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2015 MPG - asi míle na galon :-). Musíš to napíchnout na VAg a zkontrolovat kódování budíků, pětimístný kód, první dvě výbava, třetí "určeno do :" např. 2-USA,1-Evropa a jiné státy, čtvrtá servisní interval a pátá typ motoru, asi bys mělí mít 2 (bez záruky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda1234 Vloženo 17. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2015 Tomu věřím že to tak nějak bude s těma mílema na galon, ale přesto nevím co stou velikou odchylkou rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 17. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2015 Pokud ti nyní budíky skutečně sedí, není rozumné je nejprve korektně nakódovat a teprve pak řešit případný problém dál? Upřímně, pokud máš ambice se v tom autě vrtat, koupě kabelu a svižné samostudium je to první, co bys měl udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda1234 Vloženo 19. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Budíky jak vizuelně tak typově sedí původní byly 811B (ty měněné jsou také 811B ze stejné Octavie s motorem 1.6 AVU cca o čtvrt roku starší auto). Jinak tím kodováním je myšleno nastavení samotného budíku, správně nastavit propojení budíku a ŘJ ? Dneska jsem si navíc všiml že mi v prostředním panelu nesvítí při zapnutí zapalování kontrolka obložení brzd, když dojde kapalina ostřikovačů nesvítí kontrolka hladiny a po nastartování bliká žlutá kontrolka hladiny oleje což podle manualu znamená vadné čidlo. Hladina oleje na měrce je ve dvou třetinách. Jinak zbytek až na ten tachometr se mi jeví jako plně funkční. Ještě se zeptám v tom VAGu se dá nastavit nějak odchylka? Vím že mně dělali test akčních členů ručiček a to bylo v pořádku. Alespoň podle servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 (editace) Ahoj záleží v jakém servisu jsi byl. Vydím,že nevíš co je kodování budíků. Viktor X ti to už tady psal. Nech si od někoho,kdo tomu trošku rozumí budíky správně nakodovat. Vag má kde kdo. Píšeš,že ti některé kontrolky svítí a někt. že zase ne. Záleží co máš za výbavu taky. Pokud budeš mít vše správně nakodované,tak nemůžeš mět tak velkou odchylku. Může být,ale cca asi 5-7km. Záleží jak velká kola používáš. Editováno: 19. Prosinec 2015, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 Jde v budících změnit průběh ukazatele rychloměru na jinou stupnici jinak než přehrátím firmwaru z budíků s jinou stupnicí ? Popřípadě jsou někde tyhle firmwary dostupné ? Jde nahrát firmware budíků z golfu IV do Octavie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.