Přejít na obsah

Motory 1.5 TSI a 1.5 TDI - motorizace pro blízkou budoucnost


Doporučené příspěvky

Vloženo

no, může to vypadat, že současný a jediný vrchol pro fabii 3 je 1.2TSI 4válec, který bude snad od my2017(18) nahrazen 1.0TSI 3válcem... kdyby tedy do škody (ne do vw) šel 1.5TSI (zmiňovaný jako 4 válec) znamenalo by to posun ve výkonu někam ke (odhadem) 120kW (současná 1.4TSI má 110kW) nebo v rámci plnění emisí by zůstal na 110kW... což vw vzhledem k postavení pola/golfu nejspíše nedovolí...

 

a, tak nějak pochybuji že by tohle vw dovolil, aby byla třeba fabia 1.5TSI 120kW (možná tak pro model RS)... 

Vloženo (editace)

Nevíte někdo, jaké výkony by ta 1,5 měla mít? Jestli ji třeba pro větší modely naladí méně zoufale, než 1,6TDI, nebo jestli to bude ještě slabší..?

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo

Koukal jsem na autobild.de a zatím nepíší. Když 1.4 začíná na 92kW, lehce přes 100kW by mohla mít. RS u F2 taky nemělo být a facelift a bylo tu. Kdo ví, co bude za 4 roky.

Vloženo

Možná by stálo za to opustit toto označení. I když možná mnoho zákazníků nemá o ničem tušení a je jim to fuk - rozliší maximálně benzín od nafty.

Vloženo

to jo, jak jsem tu psal, když jsem si koupil auto a bavil se s lidma z práce, tak možná 7 lidí z 10 ani nevědělo jaký má motor ve svém autě :) Ale bohužel pravda je ta, že když už někdo nějaké informace o TSI motoru má, tak tu, že se tam serou rozvody a vydrží 50tis :)

Buď to VW nevadí, nebo netuším, proč to autor v článku zmiňuje, protože u většiny lidí TSI = problémy s rozvody... :) Je jedno jaký to je objem :)

Vloženo

bylo, ale jenom se to rozmázlo, statisticky to nebyla nějaká šílená řacha, je to stejné jako dieselgate, každej tahá VW ale dělají to všichni. Prostě hodně lidem vadí, že VW aspiruje na největší automobilku... Podobný problém s řetězem měl BMW u Mini...

Vloženo

U prvních roků výroby to tak opravdu bylo, později už jsou to jen tlachy hospodských chytrolínů. ;)

Mýlíš se. Motor označený TSI není jen 1.2 TSI.  A draze zaplacených problémů mají více než dost. A to i ty nové generace. Já to docela sleduji již od roku 2010. A kolikže těch motorů v Mini je? Oproti TSI mizivé množství.

Vloženo

Já také nemám na mysli jen rozvody. Ty jsou u některých motorů ještě levnou záležitostí. Snad se tedy VW poučí a pokud budou nové 1.5 TSI, tak bez zbytečných závad.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

I když jsem spíše milovník benzínu, více ne teď zajímá diesel, protože tento motor budu mít dost pravděpodobně v dalším autě, tak jsem zvědav :)

Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...