Dodi 15 Vloženo 9. Únor 2018 Sdílet Vloženo 9. Únor 2018 runner, pravdu máš, že na motoru s řetězem nedolévám vůbec nic, alespoň něco dobrý. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoxMulder Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Ahoj,jak je to prosím s kontrolou, resp. výměnou rozvodů u EA 211 1.2 TSi 81kW kod motoru CJZD (řemen). Poradí někdo? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Výměnu výrobce nenařizuje, pouze kontrolu ve 240 000 km, pak každých dalších 30 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Me prodejce Skody rikal, ze rozvodovy remen ma vydrzet dozivotne, ja mu rekl, ze to tvrdili o retezu take a pak uz mlcel a zmenil tema. Takze tezko rict, pozname za par let. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoxMulder Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Díky Pawouku. Jsou ti známy nějaké slabiny těchto motorů ( EA 211 1.2 TSi 81kW kod motoru CJZD ) či nějaká doporučení k provozu? Olej měním po 15tis, filtr sání po 30tis, turbo dochlazuju (i když si to samo chladí ložiskový střed po vypnutí motoru), občas vyženu na dálnici pawouky (promiň - nabízelo se to :-)) z motoru, tankuju u Benziny, olej dolévám symbolicky (3dcl na 15tis km). Fox Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Turbo dochlazujes jak? Jizdou s nizkymi otackami motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FoxMulder Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 To Osobne: turbo dochlazuju bud klidnější jízdou, nebo nechám na volnoběh motor blafat před vypnutím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 před 9 hodinami, FoxMulder napsal: Díky Pawouku. Jsou ti známy nějaké slabiny těchto motorů ( EA 211 1.2 TSi 81kW kod motoru CJZD ) či nějaká doporučení k provozu? Olej měním po 15tis, filtr sání po 30tis, turbo dochlazuju (i když si to samo chladí ložiskový střed po vypnutí motoru), občas vyženu na dálnici pawouky (promiň - nabízelo se to :-)) z motoru, tankuju u Benziny, olej dolévám symbolicky (3dcl na 15tis km). Fox Projdi si témata o tomto motoru v sekcích Fabia III a Octavia III - nic extrémního nenajdeš, snad kromě problémům s přestavovačem u určité série těchto motorů, ale to by mělo být dávno vyřešeno výměnou na účet výrobce, je na to servisní akce. Tak se nevzrušuj a jezdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Jak zjistim, jaky konkretne EA cislo motoru mam ve svem Yeti? 1,2TSI 81kW MR2017. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Je to konstrukční řada EA211. Hlavní atribut této řady oproti předchozí EA111 je jiné konstrukční řešení rozvodového mechanismu, kde se přešlo od řetězu k řemenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 A ten kod motoru CJZD mam take stejny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Podívej se do velkého techničáku, tam musí být uveden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 Takový dotaz, slyšíte při rozjezdu v nižších otáčkách takový chroptění/ zachroptění ? Případně když pustím nohu z plynu třeba kolem 2500 otáček ? Dělá to co auto mám, jen jsem pořád přemýšlel jestli je to vlastnost nebo ne . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 29. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2019 Už jsem nad tím nějakou dobu přemýšlel, ale po zhlédnutí rozborky menšího motorku 1.0 si říkám že nechci mít zadělaný ventily a klapku. Leju po každé do benzínu VIF, takže motor bude čistý právě až na sací ústrojí. Je vůbec šance tomu zabránit kromě vytáhnutí a ručnímu očištění ventilů ? A jde to u tohohle motoru vůbec nějak snadno ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 25. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2019 (editace) V 16. 7. 2019 na 8:33, Malarkey napsal: Takový dotaz, slyšíte při rozjezdu v nižších otáčkách takový chroptění/ zachroptění ? Případně když pustím nohu z plynu třeba kolem 2500 otáček ? Dělá to co auto mám, jen jsem pořád přemýšlel jestli je to vlastnost nebo ne . Robia to vsetky. Ten motor ma zvuk ako pokazeny sijaci stroj a zacina mi to uz aj vadit po tych 2 rokoch. Hlavne, ked kamarat ma 1.0 tsi tiez v Tolede a ten motor ani nepocut. Tato 1.2 chrci furd ako keby v nej boli klince napadane. No na druhej strane si myslim, ze jazdne je 1.2 prijemnejsia a podla mna ide lepsie aj ked ma 1.0 vyssi krutak. Editováno: 25. Srpen 2019, autor: Romiiken Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bury1104 Vloženo 12. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2019 Teď mam motor 1.2TSI 66 kW v náhradním autě a naprostá hrůza řve to a nejede to zlatý 1.0 TSI 81 kW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2019 Jo, kdo by to čekal, že o 15kW slabší motor, který má o 40Nm méně bude slabší... A ohledně hluku, posuzuješ stejné MR (asi ne :) )? Ono totiž krom motoru se měnilo v průběhu výroby i odhlučnění u jednotlivých motorů. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bury1104 Vloženo 13. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2019 Jen mě docela překvapilo jak velkej rozdíl to je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 13. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2019 (editace) Tak ona taky 1.2 TSI 81kw jede jinak než verze s 66KW. Já zase osedlal 1.0 TSI 70kw a přišlo mi to jako hrozná chciplotina. Přitom tu silnější si spousta lidí chválí. Mladší MR mají např. Izolační rouno v Palivce resp. asi za motorovou stěnou. To třeba starší model nemá. Editováno: 13. Říjen 2019, autor: Malarkey 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodi 15 Vloženo 13. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2019 před 20 hodinami, Bury1104 napsal: Teď mam motor 1.2TSI 66 kW v náhradním autě a naprostá hrůza řve to a nejede to zlatý 1.0 TSI 81 kW... Možná nejede, díky menšímu výkonu, ale alespoň má kultivovaný chod. Ještě budeme všichni na čtyři válce vzpomínat a ne jako ty dnešní vibrátory! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 22. Duben 2020 Sdílet Vloženo 22. Duben 2020 No mám Rapid 1.2 TSI 66kw a jede jinak než sousedův 1.0 TSI 70kw. Zatímco v dolním pásmu překvapivě zabírá pěkně 1.0, tak ve středním pásmu mám hutnější záběr s 1.2 :-) Odhlučnění má opravdu lepší litr, ale vibrace nikoliv. Tak si člověk může vybrat no. Jinak v Octávii 1.2 TSI 81kw jede nádherně, tam nemám nic na kritiku, i odhlučnění je úplně jinde, než v Rapidu a vibrace nula. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 22. Duben 2020 Sdílet Vloženo 22. Duben 2020 Každý MR a každá motorizace má prostě svoje. Matka má Spacebacka 2015 1.2 TSI 81kW - horší odhlučnění od motoru i podvozku, minimum vibrací od motoru. Já mám Spacebacka 2019 1.0 TSI 70kW - celkové lepší odhlučnění (i pohodlnější podvozek, ale to je OT), patrnější vibrace od tříválce při neustálené jízdě, jinak také nic rušivého. Výkon samozřejmě nesrovnávám, to je neporovnatelné vzhledem k různým výkonovým variantám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaromír Jedlička Vloženo 31. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2020 V 23. 1. 2016 na 21:04, Pawouk napsal: Tady najdeš dílenskou příručku, kde je i tento motor. Motory EA211.pdf 2 MB · 542 stažení PS: A nové jsem založil a příspěvek přesunul. Motory EA211 (4).pdf Motory EA211.pdf Motory EA211 (4).pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David O Vloženo 31. leden 2021 Sdílet Vloženo 31. leden 2021 https://youtu.be/eeqFOTq7SJY Ahoj , potrebujem radu prosím. Asi pred týždňom som si zaobstaral Rapida z roku 2016 . Auto má najazdených 38 000km. Nedávno som si začal všímať že mi začali padať otáčky motoru , respektíve keď zoslapnem plyn auto začne akcelerovať ale ako náhle pustím plynový pedál mi otáčky motoru spadnú asi o 200-300 otáčok. Dúfam že sa mýlim ale podľa toho čo som už počul mi vychádza že je to prešmykujúca spojka. Video mi nahralo v slabej kvalite ale aj tak je vidieť pohyb otáčok. Za radu budem veľmi vďačný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.