Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Me prodejce Skody rikal, ze rozvodovy remen ma vydrzet dozivotne, ja mu rekl, ze to tvrdili o retezu take a pak uz mlcel a zmenil tema. Takze tezko rict, pozname za par let.

Vloženo

Díky Pawouku. Jsou ti známy nějaké slabiny těchto motorů ( EA 211 1.2 TSi 81kW kod motoru CJZD ) či nějaká doporučení k provozu? Olej měním po 15tis, filtr sání po 30tis, turbo dochlazuju (i když si to samo chladí ložiskový střed po vypnutí motoru), občas vyženu na dálnici pawouky (promiň - nabízelo se to :-)) z motoru, tankuju u Benziny, olej dolévám symbolicky (3dcl na 15tis km).

Fox

Vloženo
před 9 hodinami, FoxMulder napsal:

Díky Pawouku. Jsou ti známy nějaké slabiny těchto motorů ( EA 211 1.2 TSi 81kW kod motoru CJZD ) či nějaká doporučení k provozu? Olej měním po 15tis, filtr sání po 30tis, turbo dochlazuju (i když si to samo chladí ložiskový střed po vypnutí motoru), občas vyženu na dálnici pawouky (promiň - nabízelo se to :-)) z motoru, tankuju u Benziny, olej dolévám symbolicky (3dcl na 15tis km).

Fox

Projdi si témata o tomto motoru v sekcích Fabia III a Octavia III - nic extrémního nenajdeš, snad kromě problémům s přestavovačem u určité série těchto motorů, ale to by mělo být dávno vyřešeno výměnou na účet výrobce, je na to servisní akce. Tak se nevzrušuj a jezdi.

Vloženo

Je to konstrukční řada EA211. Hlavní atribut této řady oproti předchozí EA111 je jiné konstrukční řešení rozvodového mechanismu, kde se přešlo od řetězu k řemenu. ;)

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Takový dotaz, slyšíte při rozjezdu v nižších otáčkách takový chroptění/ zachroptění ? Případně když pustím nohu z plynu třeba kolem 2500 otáček ? Dělá to co auto mám, jen jsem pořád přemýšlel jestli je to vlastnost nebo ne :D.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Už jsem nad tím nějakou dobu přemýšlel, ale po zhlédnutí rozborky menšího motorku 1.0 si říkám že nechci mít zadělaný ventily a klapku. Leju po každé do benzínu VIF, takže motor bude čistý právě až na sací ústrojí.

Je vůbec šance tomu zabránit kromě vytáhnutí a ručnímu očištění ventilů ? A jde to u tohohle motoru vůbec nějak snadno ?

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)
V 16. 7. 2019 na 8:33, Malarkey napsal:

Takový dotaz, slyšíte při rozjezdu v nižších otáčkách takový chroptění/ zachroptění ? Případně když pustím nohu z plynu třeba kolem 2500 otáček ? Dělá to co auto mám, jen jsem pořád přemýšlel jestli je to vlastnost nebo ne :D.

Robia to vsetky. Ten motor ma zvuk ako pokazeny sijaci stroj a zacina mi to uz aj vadit po tych 2 rokoch. Hlavne, ked kamarat ma 1.0 tsi tiez v Tolede a ten motor ani nepocut. Tato 1.2 chrci furd ako keby v nej boli klince napadane.

 

No na druhej strane si myslim, ze jazdne je 1.2 prijemnejsia a podla mna ide lepsie aj ked ma 1.0 vyssi krutak. 

Editováno: , autor: Romiiken
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Jo, kdo by to čekal, že o 15kW slabší motor, který má o 40Nm méně bude slabší... A ohledně hluku, posuzuješ stejné MR (asi ne :) )? Ono totiž krom motoru se měnilo v průběhu výroby i odhlučnění u jednotlivých motorů.

Vloženo (editace)

Tak ona taky 1.2 TSI 81kw jede jinak než verze s 66KW. Já zase osedlal 1.0 TSI 70kw a přišlo mi to jako hrozná chciplotina. Přitom tu silnější si spousta lidí chválí.

Mladší MR mají např. Izolační rouno v Palivce resp. asi za motorovou stěnou. To třeba starší model nemá.

Editováno: , autor: Malarkey
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo
před 20 hodinami, Bury1104 napsal:

Teď mam motor 1.2TSI 66 kW v náhradním autě a naprostá hrůza řve to a nejede to zlatý 1.0 TSI 81 kW...

Možná nejede, díky menšímu výkonu, ale alespoň má kultivovaný chod. Ještě budeme všichni na čtyři válce vzpomínat a ne jako ty dnešní vibrátory!

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

No mám Rapid 1.2 TSI 66kw a jede jinak než sousedův 1.0 TSI 70kw. Zatímco v dolním pásmu překvapivě zabírá pěkně 1.0, tak ve středním pásmu mám hutnější záběr s 1.2 :-)

Odhlučnění má opravdu lepší litr, ale vibrace nikoliv. Tak si člověk může vybrat no.

Jinak v Octávii 1.2 TSI 81kw jede nádherně, tam nemám nic na kritiku, i odhlučnění je úplně jinde, než v Rapidu a vibrace nula.

 

Vloženo

Každý MR a každá motorizace má prostě svoje. 

 

  • Matka má Spacebacka 2015 1.2 TSI 81kW - horší odhlučnění od motoru i podvozku, minimum vibrací od motoru.
  • Já mám Spacebacka 2019 1.0 TSI 70kW - celkové lepší odhlučnění (i pohodlnější podvozek, ale to je OT), patrnější vibrace od tříválce při neustálené jízdě, jinak také nic rušivého. 

Výkon samozřejmě nesrovnávám, to je neporovnatelné vzhledem k různým výkonovým variantám.

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

https://youtu.be/eeqFOTq7SJY

 

Ahoj , potrebujem radu prosím. 
Asi pred týždňom som si zaobstaral Rapida z roku 2016 . Auto má najazdených 38 000km. Nedávno som si začal všímať že mi začali padať otáčky motoru , respektíve keď zoslapnem plyn auto začne akcelerovať ale ako náhle pustím plynový pedál mi otáčky motoru spadnú asi o 200-300 otáčok. Dúfam že sa mýlim ale podľa toho čo som už počul mi vychádza že je to prešmykujúca spojka. Video mi nahralo v slabej kvalite ale aj tak je vidieť pohyb otáčok. Za radu budem veľmi vďačný. 
 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...