Únor 9, 20187 r runner, pravdu máš, že na motoru s řetězem nedolévám vůbec nic, alespoň něco dobrý. :-)
Srpen 6, 20187 r Ahoj,jak je to prosím s kontrolou, resp. výměnou rozvodů u EA 211 1.2 TSi 81kW kod motoru CJZD (řemen). Poradí někdo?
Srpen 6, 20187 r Výměnu výrobce nenařizuje, pouze kontrolu ve 240 000 km, pak každých dalších 30 000 km.
Srpen 7, 20187 r Me prodejce Skody rikal, ze rozvodovy remen ma vydrzet dozivotne, ja mu rekl, ze to tvrdili o retezu take a pak uz mlcel a zmenil tema. Takze tezko rict, pozname za par let.
Srpen 7, 20187 r Díky Pawouku. Jsou ti známy nějaké slabiny těchto motorů ( EA 211 1.2 TSi 81kW kod motoru CJZD ) či nějaká doporučení k provozu? Olej měním po 15tis, filtr sání po 30tis, turbo dochlazuju (i když si to samo chladí ložiskový střed po vypnutí motoru), občas vyženu na dálnici pawouky (promiň - nabízelo se to :-)) z motoru, tankuju u Benziny, olej dolévám symbolicky (3dcl na 15tis km). Fox
Srpen 7, 20187 r To Osobne: turbo dochlazuju bud klidnější jízdou, nebo nechám na volnoběh motor blafat před vypnutím
Srpen 7, 20187 r před 9 hodinami, FoxMulder napsal: Díky Pawouku. Jsou ti známy nějaké slabiny těchto motorů ( EA 211 1.2 TSi 81kW kod motoru CJZD ) či nějaká doporučení k provozu? Olej měním po 15tis, filtr sání po 30tis, turbo dochlazuju (i když si to samo chladí ložiskový střed po vypnutí motoru), občas vyženu na dálnici pawouky (promiň - nabízelo se to :-)) z motoru, tankuju u Benziny, olej dolévám symbolicky (3dcl na 15tis km). Fox Projdi si témata o tomto motoru v sekcích Fabia III a Octavia III - nic extrémního nenajdeš, snad kromě problémům s přestavovačem u určité série těchto motorů, ale to by mělo být dávno vyřešeno výměnou na účet výrobce, je na to servisní akce. Tak se nevzrušuj a jezdi.
Srpen 7, 20187 r Je to konstrukční řada EA211. Hlavní atribut této řady oproti předchozí EA111 je jiné konstrukční řešení rozvodového mechanismu, kde se přešlo od řetězu k řemenu.
Červenec 16, 20196 r Takový dotaz, slyšíte při rozjezdu v nižších otáčkách takový chroptění/ zachroptění ? Případně když pustím nohu z plynu třeba kolem 2500 otáček ? Dělá to co auto mám, jen jsem pořád přemýšlel jestli je to vlastnost nebo ne .
Červenec 29, 20196 r Už jsem nad tím nějakou dobu přemýšlel, ale po zhlédnutí rozborky menšího motorku 1.0 si říkám že nechci mít zadělaný ventily a klapku. Leju po každé do benzínu VIF, takže motor bude čistý právě až na sací ústrojí. Je vůbec šance tomu zabránit kromě vytáhnutí a ručnímu očištění ventilů ? A jde to u tohohle motoru vůbec nějak snadno ?
Srpen 25, 20196 r V 16. 7. 2019 na 8:33, Malarkey napsal: Takový dotaz, slyšíte při rozjezdu v nižších otáčkách takový chroptění/ zachroptění ? Případně když pustím nohu z plynu třeba kolem 2500 otáček ? Dělá to co auto mám, jen jsem pořád přemýšlel jestli je to vlastnost nebo ne . Robia to vsetky. Ten motor ma zvuk ako pokazeny sijaci stroj a zacina mi to uz aj vadit po tych 2 rokoch. Hlavne, ked kamarat ma 1.0 tsi tiez v Tolede a ten motor ani nepocut. Tato 1.2 chrci furd ako keby v nej boli klince napadane. No na druhej strane si myslim, ze jazdne je 1.2 prijemnejsia a podla mna ide lepsie aj ked ma 1.0 vyssi krutak. Upraveno Srpen 25, 20196 r od Romiiken
Říjen 12, 20195 r Teď mam motor 1.2TSI 66 kW v náhradním autě a naprostá hrůza řve to a nejede to zlatý 1.0 TSI 81 kW...
Říjen 13, 20195 r Jo, kdo by to čekal, že o 15kW slabší motor, který má o 40Nm méně bude slabší... A ohledně hluku, posuzuješ stejné MR (asi ne :) )? Ono totiž krom motoru se měnilo v průběhu výroby i odhlučnění u jednotlivých motorů.
Říjen 13, 20195 r Tak ona taky 1.2 TSI 81kw jede jinak než verze s 66KW. Já zase osedlal 1.0 TSI 70kw a přišlo mi to jako hrozná chciplotina. Přitom tu silnější si spousta lidí chválí. Mladší MR mají např. Izolační rouno v Palivce resp. asi za motorovou stěnou. To třeba starší model nemá. Upraveno Říjen 13, 20195 r od Malarkey
Říjen 13, 20195 r před 20 hodinami, Bury1104 napsal: Teď mam motor 1.2TSI 66 kW v náhradním autě a naprostá hrůza řve to a nejede to zlatý 1.0 TSI 81 kW... Možná nejede, díky menšímu výkonu, ale alespoň má kultivovaný chod. Ještě budeme všichni na čtyři válce vzpomínat a ne jako ty dnešní vibrátory!
Duben 22, 20205 r No mám Rapid 1.2 TSI 66kw a jede jinak než sousedův 1.0 TSI 70kw. Zatímco v dolním pásmu překvapivě zabírá pěkně 1.0, tak ve středním pásmu mám hutnější záběr s 1.2 :-) Odhlučnění má opravdu lepší litr, ale vibrace nikoliv. Tak si člověk může vybrat no. Jinak v Octávii 1.2 TSI 81kw jede nádherně, tam nemám nic na kritiku, i odhlučnění je úplně jinde, než v Rapidu a vibrace nula.
Duben 22, 20205 r Každý MR a každá motorizace má prostě svoje. Matka má Spacebacka 2015 1.2 TSI 81kW - horší odhlučnění od motoru i podvozku, minimum vibrací od motoru. Já mám Spacebacka 2019 1.0 TSI 70kW - celkové lepší odhlučnění (i pohodlnější podvozek, ale to je OT), patrnější vibrace od tříválce při neustálené jízdě, jinak také nic rušivého. Výkon samozřejmě nesrovnávám, to je neporovnatelné vzhledem k různým výkonovým variantám.
Říjen 31, 20204 r V 23. 1. 2016 na 21:04, Pawouk napsal: Tady najdeš dílenskou příručku, kde je i tento motor. Motory EA211.pdf 2 MB · 542 stažení PS: A nové jsem založil a příspěvek přesunul. Motory EA211 (4).pdf Motory EA211.pdf Motory EA211 (4).pdf
Leden 31, 20214 r https://youtu.be/eeqFOTq7SJY Ahoj , potrebujem radu prosím. Asi pred týždňom som si zaobstaral Rapida z roku 2016 . Auto má najazdených 38 000km. Nedávno som si začal všímať že mi začali padať otáčky motoru , respektíve keď zoslapnem plyn auto začne akcelerovať ale ako náhle pustím plynový pedál mi otáčky motoru spadnú asi o 200-300 otáčok. Dúfam že sa mýlim ale podľa toho čo som už počul mi vychádza že je to prešmykujúca spojka. Video mi nahralo v slabej kvalite ale aj tak je vidieť pohyb otáčok. Za radu budem veľmi vďačný.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.